Gå til innhold

Er det Plumbo-Lars som var rasistisk, eller var Tshawe overreagerende?

Anbefalte innlegg

Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det var media som blåste det noe veldig opp også eskalerte det derifra.

Det så heller ikke ut som madcon ble sure i utgangspunktet,men så når de hørte publikums reaksjon så ble de liksom sure.

Syns det hele bare ble et sirkus uten like,og kommentaren var ikke ondskapsfullt ment i det hele tatt så der syns jeg endel norske kjendiser og media dreit på draget.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stor overreaksjon slik jeg ser det, de reagerte på den såkalte "rasismen" fordi at det ble forventet av dem. Er enig med flere her i at Tshawe er den siste som skal klage, da han selv mer enn gjerne uttrykker lite hyggelige utsagn om andre.

Det forekommer "ekte" rasisme her i Norge og rundt omkring i verden, tenk om kjendisene kunne engasjert seg i disse sakene istedet! Det kan faktisk hjelpe noen!

Endret av josefin88
  • Liker 2
Gjest Violetta
Skrevet

At noen ikke er vant til media og rampelys blir så satt ut at noe dumt plumper ut av munnen deres burde ikke bli utnyttet av pressen. Hadde uttalelsen kommet fra folk som var vant til berømmelse hadde det blitt noe helt annet.

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Synes det er merkelig at en slik ikke-sak fortsatt er snakkis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de overreagerte. Hvis de syns det var rasistisk, vet de ikke hva rasisme er. Drittunger.

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at ingen reagerte da Madcon kalte Thomas og Harald bleikfiser. Og dette var lenge før dette med Mokkamann.

Den ene veien er det helt greit med spøk om hudfarge, men ikke den andre. Rart det der.......

Anonym poster: 98bc3f8d6c50cc93d1c5ffa0e37fed83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...