Gå til innhold

Hvor mange gratulasjoner får du på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange gratulasjoner fikk du på facebook forrige bursdag? (lett å sjekke på timeline). Og hvor mange venner har du? Gratulerer du selv alle dine fb-venner (hvis du er på nett den dagen), eller bare spesielt utvalgte?

Anonym poster: a915ac52906d75ba244639b2a8237a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at kanskje 50% av mine facebook venner pleier å gratulere meg, og jeg pleier som regel å gratulere folk flest, rett og slett fordi jeg fortsatt syns det er noe koselig med bursdag, men utover det er det jo ingenting seriøst i det, 90% av de 50% som gratulerer meg hadde ikke vist det var min bursdag hvis det ikke var for facebook:P

Skrevet

55 gratulasjoner og har 181 venner. Min dato er synlig for alle.

Jeg gratulerer alle jeg ser har dag.

Anonym poster: c172c39a08f8d36706de6679415f5331

Skrevet

Ingen, siden jeg fjernet dato og sperret veggen min ;) Jeg gratulerer alle jeg husker på/rekker, men liker selv ikke å bli gratulert. De som kjenner meg kan sende meg en melding eller ringe :)

Skrevet

Ingen, siden jeg fjernet dato og sperret veggen min ;) Jeg gratulerer alle jeg husker på/rekker, men liker selv ikke å bli gratulert. De som kjenner meg kan sende meg en melding eller ringe :)

Ikke dum løsning det der:)

Skrevet

Jeg kunne ikke gitt mer faen i hvor mange som gratulerer meg på Facebook

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke gitt mer faen i hvor mange som gratulerer meg på Facebook

Ja,men da gjelder ikke denne tråden deg, akkurat som den forrige facebook tråd.

Det er som om jeg skulle kikke meg inn på alle sko-tema og skrevet "sko?...det driter jeg i"

Hvis det ikke angår deg,ikke skriv eventuelt lag en ny emne hvor du forteller hvor lite du bryr deg

Anonym poster: 81ef55da0be783aa2bf612682c647343

• Liker 4
Skrevet

11! Jeg fjernet datoen, liker at de som faktisk husker det gratulerer meg. Gratulerer ikke alle jeg har, gidder ikke.

Skrevet

Jeg synes det er så upersonlig med Facebookhilsen. Så jeg foretrekker å ringe eller sende kort til bekjente jeg ikke skal i selskap hos. Folk jeg bare har på vennelista uten å egentlig ha kontakt med (de har lagt til meg uten at jeg er så interessert, men ikke vil gjøre big deal ut av det) gratulerer jeg ikke.

Det er alltids noen som har bursdag, jeg gratulerer ikke alle.

Sist jeg hadde bursdag fikk jeg ca 50 gratulasjoner, har 250 venner der.

Anonym poster: 9f4bf9fdc6bda2f60924cfe2af9f34fc

• Liker 1
Skrevet

En. Jeg har fjernet datoen for ingen er glad i meg anyway.

Skrevet (endret)

40 gratulasjoner fikk jeg, og har ca 100 venner.

jeg gratulerer ingen på facebook.

de nærmeste får gratulasjon på mobilen.

Endret av SophiaBush
Skrevet

Fikk 56 sist bursdag, har ca 300 venner. Gratulerer bare de jeg har hatt fin kontakt med, men de nærmeste tar jeg på telefon eller i virkeligheten

Skrevet

Fikk 82 sist brusdag, har 300 venner. Gratulerer kun de jeg har kontakt med, og de aller nærmeste gratulerer jeg personlig/på telefon.

Skrevet

78 av 198. Fikk mange sms og telefoner også.

Skrevet

Eg har for øyeblikket under 10 venner på fb siden eg slettet den gamle profilen og opprettet ny. Eg gratulerer som regel få personer på FB (eg sier heller gratulere med dagen via sms eller face2face og eg gratulerer som regel kun familie eller gode venner, resten "glemmer" eg) og får få gratulasjoner tilbake. Bryr meg ikkje så mye om det.

Skrevet

Trur eg fekk rett over hundre ellerno', men betyr ikkje akkurat så mykje. Det er jo ikkje ein tidel eingong som hadde visst at eg hadde bursdag om det ikkje stod framme heile dagen. Klarer ikkje å skrive sånn takkestatus som inneber noko som "det varmar at så mange hugsar meg på dagen min!".... Var ein kompis som hadde satt feil bursdagsdato. Han fekk vel 50 helsingar. Då veit du at folk kjenner deg, liksom...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

ca 120 gratulasjoner og jeg har 450 venner.

Shit - på tide å rydde i vennelista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...