AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 Skrev med en gutt lenge,chattet på fb,sendte sms,hver eneste dag...Traff ham for en uke siden,han virket hyggelig,vi så på film,han holdt rundt meg.Eneste at han virket litt kald og reservert.Han spurte om jeg likte han og jeg var ærlig og sa at han virket litt annerledes på meldinger,mer koselig og åpen osv.En gang før på mld skrev han at det virker som jeg dater i hytt og pine og er på jakt etter menn hele tiden.Jeg skrev at jeg er ikke sånn i det hele tatt.På slutten kjørte han meg hjem og der fikk jeg klem :DEtter den dagen ble det helt stille.Jeg sendte mld og spurte hvordan går det med han,en sånn vanlig sms.Han svarte og spurte hva synes jeg om 1 . daten?!Jeg skrev at jeg koste meg.Der skriver han at vi får prøve å fikse en date til :)Jeg svarte,,Ja,det kan vi og ha en fin dag".Og så nå gikk det 5 dager,ingen lyd !.Han er online på facebook,men ingenting :)Før skrev han hver gang han var online.Jeg vil ikke mase,det var jo meg som tok kontakt de to siste gangene.....Skal jeg spørre hva som har skjedd eller bare glemme hele fyren?? Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e
Steinar40 Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Kan du ikke bare spørre ham om dere skal ta en ny date snart? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Kan du ikke bare spørre ham om dere skal ta en ny date snart? Jeg kan jo det,men det er utrolig rart at han plutselig sluttet å skrive til meg og ringe meg :)Vi snakket jo sammen hver dag,etter den daten ble han helt stille.Bare svarer på mine mld Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e
Steinar40 Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Jeg kan jo det,men det er utrolig rart at han plutselig sluttet å skrive til meg og ringe meg :)Vi snakket jo sammen hver dag,etter den daten ble han helt stille.Bare svarer på mine mld Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e Ja, du bør vel forberede deg på at han ikke er like interessert lenger. Men har du spurt om ny date, og han ikke viser noen videre interesse, så vet du ihvertfall det. Og kan gå videre på din vei. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Ja, du bør vel forberede deg på at han ikke er like interessert lenger. Men har du spurt om ny date, og han ikke viser noen videre interesse, så vet du ihvertfall det. Og kan gå videre på din vei. Takk for svar,men jeg tror at det er best å glemme hele greia :)Jeg har ikke lyst å dumme meg ut en gang til...Litt synd pga jeg liker ham veldig godt,men sånn er livet Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e 1
Steinar40 Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Takk for svar,men jeg tror at det er best å glemme hele greia :)Jeg har ikke lyst å dumme meg ut en gang til...Litt synd pga jeg liker ham veldig godt,men sånn er livet Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e Ja, et helt greit alternativ det også. Enten dør det ut, eller så kontakter han deg igjen. Tar lenger tid å legge det bak seg på den måten. Det er egentlig den eneste forskjellen i praksis. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 Ja, et helt greit alternativ det også. Enten dør det ut, eller så kontakter han deg igjen. Tar lenger tid å legge det bak seg på den måten. Det er egentlig den eneste forskjellen i praksis. Og så går vi ut på samme utesteder :)Kommer nok til å treffe ham i helgene :)Bedre å "dø" på føttene enn å leve på kne hehe.Dette klarer jeg! Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e 1
venus_ Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Siden du sa at han virket annerledes, kanskje han tror at du ikke vil møte han igjen? Hvorfor avtalte dere ikke bare en ny date da han foreslo det første gang?
Gjest Katten. Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Kanskje han ble lei av at du ikke klarer å bruke mellomromstasten? 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Siden du sa at han virket annerledes, kanskje han tror at du ikke vil møte han igjen? Hvorfor avtalte dere ikke bare en ny date da han foreslo det første gang? Vet ikke,han virket ganske reservert og jeg hadde følelsen at han foreslo det bare for å være høflig :)Før svarte han på mld med en gang,men de siste gangene tok det flere timer før han svarte og svarene var ganske korte :/ Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e
Gjest Wei Wei Skrevet 1. oktober 2012 #11 Skrevet 1. oktober 2012 Det er mulig han svarer bare for å være høflig, fordi han ikke tør si direkte at han ikke er interessert. Ikke kontakt ham og se hva som skjer. Tar han kontakt, så blir det en hyggelig overaskelse, hvis ikke, så vet du hvor dere står. Prøv å leve videre uten å tenke så mye på ham.
Guybrush Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Får en viss følelse av at han har potensiale for å være noe manipulerende og av den sjalu typen. Enten det eller han er svært lite interessert når det kommer til sitt. Å drive å la deg henge slik samtidig som han kritiserer deg for å "date i hytt og pine" og nærmest straffe deg etterpå er klassisk oppførsel fra kontrollfreaker som gjerne har store sjalusiproblemer. Jeg synes ikke det høres så lovende ut dessverre, ingen liker å være budbringeren av dårlige nyheter. Men jeg tror jeg ville tenkt på noe annet (lettere sagt enn gjort) og heller blitt positivt overasket om dette skulle vise seg å være feil. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Får en viss følelse av at han har potensiale for å være noe manipulerende og av den sjalu typen. Enten det eller han er svært lite interessert når det kommer til sitt. Å drive å la deg henge slik samtidig som han kritiserer deg for å "date i hytt og pine" og nærmest straffe deg etterpå er klassisk oppførsel fra kontrollfreaker som gjerne har store sjalusiproblemer. Jeg synes ikke det høres så lovende ut dessverre, ingen liker å være budbringeren av dårlige nyheter. Men jeg tror jeg ville tenkt på noe annet (lettere sagt enn gjort) og heller blitt positivt overasket om dette skulle vise seg å være feil. Ja han har nok sjalusi-problem :/Følte hele tiden at jeg må forsvare meg,hver gang jeg gikk ut på byen sendte han mld at han er litt lei seg pga jeg er sååå pen og andre gutter skal sjekke meg opp.At han vil ikke ha en jente (som er lik som alle de andre jenter) som dater flere samtidig osv.Mens vi så på film stillte han noen rare spørsmål...Feks har jeg fått den nye tlf min i gave av en kompis?!Han har sikkert sett på fb at jeg skriver veldig mye med en gutt(som er min beste venn).Vi bare tuller,ikke noe flørting eller noe.Jeg sa bare at jeg fikk tel i bursdagsgave,det var jo alt Ja,ja,det er bare å gå videre,mange fisker i havet Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2012 #14 Skrevet 1. oktober 2012 Ja han har nok sjalusi-problem :/Følte hele tiden at jeg må forsvare meg,hver gang jeg gikk ut på byen sendte han mld at han er litt lei seg pga jeg er sååå pen og andre gutter skal sjekke meg opp.At han vil ikke ha en jente (som er lik som alle de andre jenter) som dater flere samtidig osv.Mens vi så på film stillte han noen rare spørsmål...Feks har jeg fått den nye tlf min i gave av en kompis?!Han har sikkert sett på fb at jeg skriver veldig mye med en gutt(som er min beste venn).Vi bare tuller,ikke noe flørting eller noe.Jeg sa bare at jeg fikk tel i bursdagsgave,det var jo alt Ja,ja,det er bare å gå videre,mange fisker i havet Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e Det er svært få som ønsker at kjæresten skal ha en gutt som bestevenn. Dette er helt normalt, og har ingenting med noe sjalusiproblem å gjøre. Dersom du ønsker en kjæreste så bør du altså tenke deg om hvordan du oppfører deg og hvilke inntrykk du gir andre.
Snella Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Min erfaring: Er han interessert så vet du det. Sender du meldinger/tar initativ uten noen stor respons, er han ikke ikke interessert nok. Er du generelt usikker på hans interesse, er han ikke interessert nok. Beste er nok å ikke dvele videre over dette og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Skrev med en gutt lenge,chattet på fb,sendte sms,hver eneste dag...Traff ham for en uke siden,han virket hyggelig,vi så på film,han holdt rundt meg.Eneste at han virket litt kald og reservert.Han spurte om jeg likte han og jeg var ærlig og sa at han virket litt annerledes på meldinger,mer koselig og åpen osv.En gang før på mld skrev han at det virker som jeg dater i hytt og pine og er på jakt etter menn hele tiden.Jeg skrev at jeg er ikke sånn i det hele tatt.På slutten kjørte han meg hjem og der fikk jeg klem :DEtter den dagen ble det helt stille.Jeg sendte mld og spurte hvordan går det med han,en sånn vanlig sms.Han svarte og spurte hva synes jeg om 1 . daten?!Jeg skrev at jeg koste meg.Der skriver han at vi får prøve å fikse en date til :)Jeg svarte,,Ja,det kan vi og ha en fin dag".Og så nå gikk det 5 dager,ingen lyd !.Han er online på facebook,men ingenting :)Før skrev han hver gang han var online.Jeg vil ikke mase,det var jo meg som tok kontakt de to siste gangene.....Skal jeg spørre hva som har skjedd eller bare glemme hele fyren?? Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e Du sa til han at han virket hyggeligere enn han var i virkeligheten....Du lurer på hvorfor han ikke er interessert? Sånne jenter er de mest irriterende. Sånne man snakker med på telefonene og de begynner å henge seg opp i toneleie ditt fordi du høres litt sur ut osv. Neitakk. Anonym poster: ac291f07e4458c2457fb63f695f16c9a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Fikk mld på fb i dag :)Han skal ut i helgen og har lyst å treffe meg...Jeg svarte at det passer dårlig pga jeg skal få besøk av noen venner i helgen :)Og så skrev jeg også at jeg er litt overrasket over at han plutselig har lyst å treffe meg etter en uke uten kontakt TS Anonym poster: 37d8de9f6fdde148deece64ad1ad9c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå