Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Fant disse på strawberrynet, så herlige farger! Og så godt utvalg! Er disse bra?
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 MAC er et veldig bra merke, men jeg synes ikke øyenskyggene er noe særlig. De kan ha en tendens til å sitte dårlig, spesielt de mørke fargene.
*Lisa* Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er veldig fornøyd med dem! Synes de holder seg bra lenge, og til lange dager (eller netter) bruker jeg ArtDecos øyeskyggebase under. Da sitter de som spikret! Vær obs på at de har forskjellig "finish", noen matte og med mer eller mindre glitter. For oversikt over hvilke skygger (se navn) som er i hvilken serie, se www.maccosmetics.com *Lisa*
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Siden fargegengivelsen/produktbeskrivelsen på straberrynet ofte er dårlig går jeg alltid inn på hjemmesiden til det aktuelle merket for å sjekke der :-)
anyvold Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 MAC er best! (Spesielt de metallic-baserte øyenskyggene deres!) Masser av pigmenter, deilig konsistens, god holdbarhet! ELSKER MAC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå