majan Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 ja mitt spørsmål er jo som sagt hvilke typer brennevin har dere kjøpt inn??
Maxine Grey Skrevet 24. februar 2004 #2 Skrevet 24. februar 2004 100 personer – 600 enheter 10 flasker Martini Asti velkomstdrink 30 hvitvin 40 rødvin 12 kasser øl Cognac til kaffen Bailey's til kaffen Vodka vanlig Finlandia lime Finlandia Cranberry Gin Rom Rom lemon Whisky Bourbon Cognac Baileys Dooleys Blå Curacao Martini Apfelcorn Amaretto Cherry liqueur Jordbærlikør Malibu Batida de coco Tequila Tequila mørk Pisang Ambon Lime / sitronlikør Epleschnapslikør Ferskenlikør Rom mørk Gin
Lullu Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Syntes listen over var utrolig flott, men det blir nok ikke fullt så mange forskjellige brennevins-typer hos oss. Martini Asti velkomstdrink. Rødvin, øl, mineralvann og hvitvin til middag. Baileys og cognac til kaffen. Bar: Gin, Vodka, whisky, øl, rødvin, hvitvin, baileys, cognac, kaffe, mineralvann/juice, martini, div. rusbrus.... Det var det jeg kom på i farten. Vi har ikke helt diskutert dette, så noen ekstra typer blir det nok. Men det blir kun Long Drinks i vårt bryllup, ikke mix av ditt og datt...... Blir litt i dyreste laget for oss. Regner med at det går unna en del GT.
Fru Snurp Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Vodka vanlig Finlandia lime Finlandia Cranberry Gin Rom Rom lemon Whisky Bourbon Cognac Baileys Dooleys Blå Curacao Martini Apfelcorn Amaretto Cherry liqueur Jordbærlikør Malibu Batida de coco Tequila Tequila mørk Pisang Ambon Lime / sitronlikør Epleschnapslikør Ferskenlikør Rom mørk Gin Jøss :o det må jeg si var litt av et utvalg... Vi skal i baren ha: Baileys Cognac Armagnac Gin Vodka Rum Cointreau Tequila Whisky Kaluha Etter mange år bak diverse barer er min erfaring at dette dekker det meste folk vil ha. Resten går det minimalt eller ingenting av. I tillegg har vi rød og hvit vin, øl og portvin (som skal serveres til vår bryllupskake i møøøøøøørk sjokolade:-))
Chiquita Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 velkomstdrink: 15 flasker Toso Asti Under middagen: Vann, brus og øl Til kaffen: Cognac (Larsen?) Likør (Bailey's og Lakka?) Bar: Hvitvin(La Salle og Liebfraumilch) Rødvin(Gato Negro) Cognac (Bache Gabrielsen, Larsen, Braastad VS) Likør: (Cointreau, Lakka, Bailey's. Dreambuie) Vodka (Absolutt vodka, Hammer Lime, Smirnoff vodka) Whiskey (Chivas Regal) Rom(Bacardi) Øl Diverse (martini Bianco, Kirsberry, Jägermeister) Da tror jeg at jeg har fått med alt
Gjest Poirot Skrevet 25. februar 2004 #6 Skrevet 25. februar 2004 Hvor mye regner dere med å bruke på penger til alkohol?
Chiquita Skrevet 25. februar 2004 #7 Skrevet 25. februar 2004 Hvor mye regner dere med å bruke på penger til alkohol? Vi regner med ca 15 000,- Inviterer ca 100 personer til festen
Gjest Madam Felle Skrevet 25. februar 2004 #8 Skrevet 25. februar 2004 Vi har kjøpt inn: 2 l Cognac (Larsen og en annen) 1 l Bailey's 1 l Tia Maria 2 l Whiskey (Chivas Regal og en annen) Det andre kommer seinere.
Augustbrud02 Skrevet 25. februar 2004 #9 Skrevet 25. februar 2004 Her finner du en tråd om det samme: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=696127 Og her er svaret mitt fra den tråden: 3 1/2 flasker Smirnof 1 flaske Polsk vodka 1/2 flaske Brandy 3 flasker Whiskey 1 1/2 flaske Contreau 2 flasker Gin 2 flasker Bacardi 1 flaske Kaffelikør 1 flaske Backe Gabrielsen 1 flaske Koskenkorva Pink Cat 1 flaske Koskenkorva Vargtass 1 flaske Red Passion 1/2 flaske Bristol Cream 2 flasker Bailey's
Gjest Lompa Skrevet 25. februar 2004 #10 Skrevet 25. februar 2004 Bare nysgjerrig: Hvor mange gjester skal dere ha, og regner dere med at folk kommer til å drikke mye alkohol i løpet av kvelden?
Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2004 #11 Skrevet 25. februar 2004 Åh........akkurat dette er noe av det som er deilig å slippe å tenke på når man arrangerer på en plass som har egen bar :-) *skynder meg ut igjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå