Gjest lekebøll Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Jeg var på linsekontroll, og fikk nye linser for en uke siden. Jeg synes jeg ser ganske dårlig - jeg har fått mye bedre syn tidligere. Jeg ser ikke trafikkskilt like fort som andre, og - ja, jeg ser igrunnen ikke stort, tatt i betraktning at jeg bruker linser. Jeg bestilte et halvt års forbruk av linser på kontrollen - jeg gikk faktisk ut i fra at han kunne jobben sin. Har ikke hentet dem enda. Har jeg rett til ny kontroll, og å slippe å betale for de bestilte linsene?
Grooo Skrevet 24. februar 2004 #2 Skrevet 24. februar 2004 Klart du har! Det må jo være de som har gjort en feil her!!!
Mrs. B Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Er du sikker på at han ikke har stilt opp styrken din med de nye linsene? I såfall bør du jo klage på dette ja.
Gjest ragnhils i.i. Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Der jeg går til kontroll kan jeg få byttet ubrukte linser når som helst, så hvis jeg må justere styrken er det aldri noe problem. Ta en tlf til optikeren og be om ny linsekontroll du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå