Gå til innhold

Glad jeg ikke har kjæreste - slipper å bekymre meg for å bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som er postitivt med å være singel, er at man slipper å bekymre seg for å bli gravid. Og man slipper å bruke piller og sånt.

Kondom er jo greit nok, men er ikke det beste å bruke pessar?

Anonym poster: f68bf2243e7f36fe7a911de224025d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke om du har sex med fremmende

• Liker 4
Gjest Fairydust
Skrevet

Glad jeg har kjæreste, og bruker prevensjonsmiddel så jeg ikke trenger å bekymre meg for graviditet.

• Liker 4
Skrevet

Glad jeg har kjæreste, og bruker prevensjonsmiddel så jeg ikke trenger å bekymre meg for graviditet.

Enig med deg, fairydust (for et vakkert navn) :rolleyes:

Gjest Fairydust
Skrevet

Enig med deg, fairydust (for et vakkert navn) :rolleyes:

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Om kjæresten hadde blitt gravid hadde det ikke vært verdens undergang, kommer jo til å være med henne for resten av live håper jeg.

Selv om vi er relativt, egentlig alt for unge for det. Tenker at i slutten av 20 årene eller starten av 30 virker som en grei alder..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjæreste.

Han har aldri kommet inn i meg. (Trekker seg alltid ut før)

Jeg har gått på p-piller og er svært nøye.

Jeg burde hatt mensen i dag.

Anonym poster: 02f3777c009788f7a6e7e8646f5210c0

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har kjæreste.

Han har aldri kommet inn i meg. (Trekker seg alltid ut før)

Jeg har gått på p-piller og er svært nøye.

Jeg burde hatt mensen i dag.

1. Det kan være mange grunner til at mensen ikke kommer til ventet tidspunkt.

2. Hvis man har brukt beskyttelse nøye, og han i tillegg ikke har kommet inni, hva mer kan man gjøre? Man er aldri helt helt helt sikker. Så da får man nesten slutte å ha sex da. Det er jo kjipt. Eller så kan man bare gjøre det beste man kan for å beskytte seg, og håpe på det beste. Som regel går det jo fint.

Skrevet

1. Det kan være mange grunner til at mensen ikke kommer til ventet tidspunkt.

2. Hvis man har brukt beskyttelse nøye, og han i tillegg ikke har kommet inni, hva mer kan man gjøre? Man er aldri helt helt helt sikker. Så da får man nesten slutte å ha sex da. Det er jo kjipt. Eller så kan man bare gjøre det beste man kan for å beskytte seg, og håpe på det beste. Som regel går det jo fint.

Som regel hopper jeg over mensen og da kommer mensen to dager etter p-pille slutt. Det har den gjort siden jeg var 16 år. Nå er jeg 23 og tok min 3. sukkerpille tidlig lørdagsmorgen og mensen er enda ikke her.

Vet at den kan være forsinket pga stress, kosthold osv. Men likevel.

Jeg har drukket og snust i perioden så uansett er vel løpet kjørt. Har ingen anelse. Venter i alle fal til mandag før jeg foretar meg noe. Til kjæresten min tier jeg.

Skrevet

Hvis man ikke ønsker barn, er det vel ikke noe vits i å ha sex, så det er vel det beste prevansjonsmiddelet.

Er folk virkelig så svake at de ikke klarer å la være å ha sex? Man må ikke ha kjæreste, og man må ikke flørte med alle man ser.

Jeg er blitt oppdratt med at de som har kjæreste er svake, mens de som er single er sterke.

• Liker 1
Gjest Fairydust
Skrevet

Som regel hopper jeg over mensen og da kommer mensen to dager etter p-pille slutt. Det har den gjort siden jeg var 16 år. Nå er jeg 23 og tok min 3. sukkerpille tidlig lørdagsmorgen og mensen er enda ikke her.

Vet at den kan være forsinket pga stress, kosthold osv. Men likevel.

Jeg har drukket og snust i perioden så uansett er vel løpet kjørt. Har ingen anelse. Venter i alle fal til mandag før jeg foretar meg noe. Til kjæresten min tier jeg.

Ta en test så ser du :) Det er hva det er.

Skrevet

Glad jeg er i et forhold hvor jeg vet at kjæresten min ikke har noen uggene kjønnssykdommer og passer på å bruke beskyttelse. Når man er singel og kanskje ender opp i senga med noen man ikke kjenner godt, så er ikke det en selvfølge at de passer like godt på kondombruk og ellers at de er like fri for sykdom.

Skrevet

Glad jeg er i et forhold hvor jeg vet at kjæresten min ikke har noen uggene kjønnssykdommer og passer på å bruke beskyttelse. Når man er singel og kanskje ender opp i senga med noen man ikke kjenner godt, så er ikke det en selvfølge at de passer like godt på kondombruk og ellers at de er like fri for sykdom.

Vel, jeg er vel ikke noe spesiell, så derfor har jeg ikke kjæreste heller. SKulle ønske jeg så nogenlunde bra ut, men jeg må jo bare leve med ansiktet mitt.

Men selv om jeg er singel, har jeg kun sex med meg selv. Har ingen interesse av løse forhold.

Skrevet

Hvis man ikke ønsker barn, er det vel ikke noe vits i å ha sex, så det er vel det beste prevansjonsmiddelet.

Er folk virkelig så svake at de ikke klarer å la være å ha sex? Man må ikke ha kjæreste, og man må ikke flørte med alle man ser.

Jeg er blitt oppdratt med at de som har kjæreste er svake, mens de som er single er sterke.

Men det er såååååå deilig å være svak, ville ikke byttet det ut med noe som helst i verden.

• Liker 1
Skrevet

Er som å spørre "Er folk virkelig så svake at de ikke klarer å gå uten mat en dag eller to?" Jovisst klarer man det, men hvorfor gå rundt sulten når man har mat i kjøleskapet? ;)

Skrevet

Vel, jeg er vel ikke noe spesiell, så derfor har jeg ikke kjæreste heller. SKulle ønske jeg så nogenlunde bra ut, men jeg må jo bare leve med ansiktet mitt.

Men selv om jeg er singel, har jeg kun sex med meg selv. Har ingen interesse av løse forhold.

Det er det værste jeg har hørt. Ikke rakk ned på deg selv. Start å vær glad i deg selv, da vil du få en glød og utstråling som gjør deg attraktiv hos det motsatte kjønn! :)

Skrevet

Er som å spørre "Er folk virkelig så svake at de ikke klarer å gå uten mat en dag eller to?" Jovisst klarer man det, men hvorfor gå rundt sulten når man har mat i kjøleskapet? ;)

Og dette er da årsaken til at folk bare blir feitere og feitere.

Viljestyrke er ikke noe mange er plaget med tydeligvis.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle single går ut på byen for å finne seg ONS, så, ja, da er det mindre sannsynlig at en blir gravid. Jeg er veldig glad for å være singel, og vil ikke ha barn, og tror det hadde blitt vanskelig om jeg var i et forhold og ble gravid, for det er en sjanse en tar, for det kan skje uansett hva en bruker av beskyttelse. Kun sterilisering er 100% sikkert.

Anonym poster: ef0ff60c50f15b1efba3d8552d0c9b0c

Skrevet

Da kan jo jeg fortelle det at jeg er singel, men pinade kunne jeg bli gravid også... Så litt teit å tenke sånn;)

Har ikke lest hele tråden..

Anonym poster: a18455e9ee7d899ec0bdd560eb5eab61

Skrevet

Tja, ja, gruer meg igrunn litt om jeg møter en jeg vil dele hverdagen med. Jeg slutta på p-pillene etter 2 år pga. helsemessige årsaker, og bruker for tiden kun kondom. Kondom er liksom ikke det helt store om man er i et forhold, tenker jeg. Men altså, det hadde ikke vært verdens undergang med en unge heller igrunn, om et år eller to. Men slike tanker har vell ikke jeg som ung jente lov å tenke.... så da stopper vi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...