lashara Skrevet 29. september 2012 #1 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Inspirert av en annen tråd så lurer jeg på om du hadde klart å vært sammen med/ hatt sex med en som er rasist? Jeg? nei. Aldri. Rasisme vitner om lite intelligens, lite kunnskap, trangsynthet og sannsynligvis dårlig selvtilit som igjen fører til behovet for å trykke ned mesteparten av jordens befolkning. Liker mennene mine deilige, selvsikre OG smarte! Endret 29. september 2012 av lashara 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #2 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg er alt spisende, men rasister og homofobe er no go, så viss en dame hadde ligget med en mann hun viste var rasist, ville jeg undres om hun også var en, og uansett hvor kåt jeg er nå eller noen gang blir er det bare ikke noe jeg kunne gjort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flomst Skrevet 29. september 2012 #3 Del Skrevet 29. september 2012 For meg er det å se og oppleve at ikke-vestlig innvandring skaper problemer og økt kriminalitet og allikevel støtte det, lite intelligent. Å ta en kikk på land hvor kulturkrasj har skapt krig og elendighet og ønske det samme for Norge, er å ikke ta til seg den kunnskapen som ligger rett foran ens egen nese. Å kalle mennesker med et annet syn på verden enn deg selv for lite intelligente og kunnskapsløse, er trangsynt. Å likestille "begrense innvandring til Norge" med "trykke ned mesteparten av jordens befolkning", det er bare sørgelig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 29. september 2012 #4 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) For meg er det å se og oppleve at ikke-vestlig innvandring skaper problemer og økt kriminalitet og allikevel støtte det, lite intelligent. Å ta en kikk på land hvor kulturkrasj har skapt krig og elendighet og ønske det samme for Norge, er å ikke ta til seg den kunnskapen som ligger rett foran ens egen nese. Å kalle mennesker med et annet syn på verden enn deg selv for lite intelligente og kunnskapsløse, er trangsynt. Å likestille "begrense innvandring til Norge" med "trykke ned mesteparten av jordens befolkning", det er bare sørgelig... Og hva har dette med rasisme å gjøre? Rasisme går mer på holdninger på bakgrunn av menneskers hudfarge, og dette har lite å gjøre med hvorvidt man ønsker innvandring eller ikke kun basert på at dette igjen fører med seg konsekvenser. Man er ikke rasist fordi man ikke ønsker innvandring, men man er rasist om man dømmer mennesker basert på deres opphav. Sistnevnte mener jeg er å være tangsynt, fordi hudfargen til en person ikke bestemmer dens personlighet Endret 29. september 2012 av solch 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 30. september 2012 #5 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg hadde sex med ei nazidame en gang. Hun var brun......i rompa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #6 Del Skrevet 30. september 2012 Å kalle mennesker med et annet syn på verden enn deg selv for lite intelligente og kunnskapsløse, er trangsynt. Å likestille "begrense innvandring til Norge" med "trykke ned mesteparten av jordens befolkning", det er bare sørgelig... Selvfølgelig er det noen syn som fortjener null respekt i denne verden? Forventet du noe annet? Et syn skal være respektert fordi det er bra ikke fordi det er synd på deg fordi du har den! Du har ikke krav på all mulig respekt helt ut av det blå, gjør deg skapt til respekten! Å gå rundt å syte over at folk syns du er dum, DET er sørgelig det! Anonym poster: d3786867e167c6180e36669f771bc8af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 30. september 2012 #7 Del Skrevet 30. september 2012 Selv om man kan ha litt rasistiske meninger betyr det ikke ar man er et uinteligent monster. Å nei,det hAndler ikke kun om hudfarge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 30. september 2012 #8 Del Skrevet 30. september 2012 Å spør om noen er rasist er ikke akkurat det første jeg gjør når jeg skal ha sex. Er det noe som er vanlig å spørre om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. september 2012 #9 Del Skrevet 30. september 2012 Å spør om noen er rasist er ikke akkurat det første jeg gjør når jeg skal ha sex. Er det noe som er vanlig å spørre om? Du pleier og oppdage det fordi dem alle har et stor hakekors tatoert på brytet, Og no niggers tatoert på ryggen ved skulderne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flomst Skrevet 30. september 2012 #10 Del Skrevet 30. september 2012 Selvfølgelig er det noen syn som fortjener null respekt i denne verden? Forventet du noe annet? Et syn skal være respektert fordi det er bra ikke fordi det er synd på deg fordi du har den! Du har ikke krav på all mulig respekt helt ut av det blå, gjør deg skapt til respekten! Å gå rundt å syte over at folk syns du er dum, DET er sørgelig det! Anonym poster: d3786867e167c6180e36669f771bc8af Men du skjønner vel at hva som er et "bra syn", er individuelt? Det du ser på som et bra syn, synes andre er forkastelig og ødeleggende og vice versa? Ingen kan bestemme hva du skal respektere, det er ditt eget valg. Dette går også andre veien; du kan ikke kreve at jeg skal respektere dine meninger (ikke at du har bedt meg om det). Men jeg synes det er viktig at vi aksepterer at det finnes andre meninger enn de meningene en har selv. Saken i denne tråden er at TS tillegger andre mennesker negative egenskaper basert på sine egne fordommer. Hun er i sin fulle rett til å gjøre dette, men jeg synes det er viktig at hun forstår at hun har like mange fordommer som de hun dømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flomst Skrevet 30. september 2012 #11 Del Skrevet 30. september 2012 Og hva har dette med rasisme å gjøre? Rasisme går mer på holdninger på bakgrunn av menneskers hudfarge, og dette har lite å gjøre med hvorvidt man ønsker innvandring eller ikke kun basert på at dette igjen fører med seg konsekvenser. Man er ikke rasist fordi man ikke ønsker innvandring, men man er rasist om man dømmer mennesker basert på deres opphav. Sistnevnte mener jeg er å være tangsynt, fordi hudfargen til en person ikke bestemmer dens personlighet Jeg skal si meg enig hvis du faktisk mener det du sier. Jeg er enig i din definisjon av rasisme, men når man sitter 30 min på KG og blar igjennom random tråder her inne, skjønner du fort at de fleste ikke er enig. Rasismebegrepet blir stadig utvidet av innvandringsvennlige mennesker. Jeg er ikke rasistisk i begrepets rette forstand, allikevel blir jeg kalt det fra tid til annen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #12 Del Skrevet 30. september 2012 Å spør om noen er rasist er ikke akkurat det første jeg gjør når jeg skal ha sex. Er det noe som er vanlig å spørre om? Jeg bruker å bli kjent med de jeg skal ha sex med. Men det gjør vel ikke du? Og folk som har ekstreme eller trangsynte meninger er no go. Noe mer usjarmerende skal en lete lenge etter. Jeg tror de fleste rasister har tilbragt for mye tid her hjemme på berget uten å ha den minste anelse om hvordan resten av verden er. De sitter der på sin høye hest og trykker ned andre som har annet utseende, kultur og religion. Dette pga at de ikke har annet å tilby for å føle seg "bra nok". Jeg har null behov for å trykke ned andre, jeg har nok å tilby ved å være den jeg er. Og over til trådens tema. Personer som har behovet for å trykke ned andre har nok dårlig selvtilit. Personer som er trygge på og liker seg selv har en større aksept for andre. Uansett rase, religion og kultur. Jeg liker ikke personer som bruker energien sin på noe negativt. Å hvertfall ikke når de bruker den på negativ dumskap! Ja takk til en reflektert, kunnskapsrik, selvsikker person. (jeg hadde faktisk ikke giddet å være venn med en rasist heller..har litt høyere krav til omgangskretsen min enn som så) Anonym poster: 35b5d03d9250782b209f03271f22d57a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 30. september 2012 #13 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg bruker å bli kjent med de jeg skal ha sex med. Men det gjør vel ikke du? Og folk som har ekstreme eller trangsynte meninger er no go. Noe mer usjarmerende skal en lete lenge etter. Jeg tror de fleste rasister har tilbragt for mye tid her hjemme på berget uten å ha den minste anelse om hvordan resten av verden er. De sitter der på sin høye hest og trykker ned andre som har annet utseende, kultur og religion. Dette pga at de ikke har annet å tilby for å føle seg "bra nok". Jeg har null behov for å trykke ned andre, jeg har nok å tilby ved å være den jeg er. Og over til trådens tema. Personer som har behovet for å trykke ned andre har nok dårlig selvtilit. Personer som er trygge på og liker seg selv har en større aksept for andre. Uansett rase, religion og kultur. Jeg liker ikke personer som bruker energien sin på noe negativt. Å hvertfall ikke når de bruker den på negativ dumskap! Ja takk til en reflektert, kunnskapsrik, selvsikker person. (jeg hadde faktisk ikke giddet å være venn med en rasist heller..har litt høyere krav til omgangskretsen min enn som så) Anonym poster: 35b5d03d9250782b209f03271f22d57a Blir ikke kjent med alle jeg har sex med nei! Har ingen behov for det, da jeg egentlig bare vil ha sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 30. september 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 30. september 2012 Blir ikke kjent med alle jeg har sex med nei! Har ingen behov for det, da jeg egentlig bare vil ha sex Jaja...noen har høyere standard enn andre. Det er bra du sørger for at den dårligere delen får seg litt også. Nesten som sosialhjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 30. september 2012 #15 Del Skrevet 30. september 2012 Jaja...noen har høyere standard enn andre. Det er bra du sørger for at den dårligere delen får seg litt også. Nesten som sosialhjelp Personligheten har da ikke så mye å si når man skal ha sex? Tviler dessuten sterkt på at jeg har ligget med en rasist, man vet jo aldri, men menger meg ikke med slike folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senteristen Skrevet 30. september 2012 #16 Del Skrevet 30. september 2012 Hvis det å mislike en del tredje verden-kulturer og religioner og ikke ønske at de skal få mer innflytelse i Norge og Europa gjør meg til rasist, ja da får jeg nok heller bare være det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 30. september 2012 #17 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg skal si meg enig hvis du faktisk mener det du sier. Jeg er enig i din definisjon av rasisme, men når man sitter 30 min på KG og blar igjennom random tråder her inne, skjønner du fort at de fleste ikke er enig. Rasismebegrepet blir stadig utvidet av innvandringsvennlige mennesker. Jeg er ikke rasistisk i begrepets rette forstand, allikevel blir jeg kalt det fra tid til annen. Men så håper jeg at du ser forskjellen på det å ikke ønske innvandring fordi man vil ivareta det trygge miljøet her til lans og det å ikke ønske innvandring fordi man har noe imot utlendinger generelt. Og det å faktisk slenge med leppa mot noen man i realiteten ikke kjenner fordi man har forventninger til hvordan personen er grunnet sitt opphav. Og jeg tror også i grunnen at hadde enkelte endret sine holdninger og vært mer åpen mot utlendingene ville også dette på sikt endret hvordan de oppførte seg. For man handler faktisk etter forventningene som blir stilt til en, tro det eller ei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 4. oktober 2012 #18 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hvis det å mislike en del tredje verden-kulturer og religioner og ikke ønske at de skal få mer innflytelse i Norge og Europa gjør meg til rasist, ja da får jeg nok heller bare være det. Kunne ikke sakt det bedre selv. I følge KG standaren har jeg nok hatt sex med flere rasister. Nå snakker vi ikke natzikors og roping av skjellsord til utenlandske altså, men noen har nok litt sterke meninger om invandrerene i Norge. Jeg bryr meg ikke en tøddel om det. Shoot me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 4. oktober 2012 #19 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) For meg er det å se og oppleve at ikke-vestlig innvandring skaper problemer og økt kriminalitet og allikevel støtte det, lite intelligent. Å ta en kikk på land hvor kulturkrasj har skapt krig og elendighet og ønske det samme for Norge, er å ikke ta til seg den kunnskapen som ligger rett foran ens egen nese. Å kalle mennesker med et annet syn på verden enn deg selv for lite intelligente og kunnskapsløse, er trangsynt. Å likestille "begrense innvandring til Norge" med "trykke ned mesteparten av jordens befolkning", det er bare sørgelig... Og hva har det med temaet å gjøre?... Nå snakker vi faktiske rasister type skinheads, KKK osv. ikke en eller annen nordmann som er skeptisk til innvandring, som i de aller fleste tilfeller ikke handler om rasistiske holdninger. Det finnes ikke vitenskapelig grunnlag for rasistiske holdninger, derav så er jeg sterkt tilbøyelig for å kalle rasister flest for kunnskapsløse. Endret 4. oktober 2012 av meh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #20 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ville aldri ligget med en rasist. I tillegg, de fleste rasister (se i kommentardelen på nettavisen og vg) er som regel bleike, halvfeite menn, med ufattelig stygge ansiktstrekk, eller typiske "white trash" jenter/damer som oser av null kunnskap. Skulle i det minste tro at hvis man hater noen basert på utseende, så var det fordi man var en fantastisk skjønnhet selv :-) Anonym poster: 99580f059a58b3ce14db30434616c160 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå