Gå til innhold

Mobilsvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ringer og det kommer mobil svar. Dette er mobilsvar for det og det nummeret. Vil det si at telefonen er slått av eller kan det være opptatt. Kan denne personen se du har ringt hvis du ikke har lagt igjen beskjed?

Anonym poster: 18d546c79f3832c21b37c9409636d7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen vær så snill

Skrevet

Kan denne personen se du har ringt hvis du ikke har lagt igjen beskjed?

Ja. Jeg får i allfall SMS med beskjed om at noen har ringt og hvilket nummer det er som har ringt. Dette har jeg fått både hos Telenor og OneCall så jeg tipper det er slik hos alle mobiloperatører.

Skrevet (endret)

Ja. Jeg får i allfall SMS med beskjed om at noen har ringt og hvilket nummer det er som har ringt. Dette har jeg fått både hos Telenor og OneCall så jeg tipper det er slik hos alle mobiloperatører.

Slik er det hos meg også. Hvis noen ringer fra et skjult eller ukjent nummer, er det det som står i sms-en.

Endret av Arabella
Skrevet

Jeg får ingen melding i etterkant selv om folk ringer meg når jeg er i telefon (da kommer de til mobilsvar)

Gjest Fairydust
Skrevet

Æsj, jeg hater mobilsvarer. Venninna mi får bestandig beskjed om at jeg har lagt igjen en beskjed etter pipetonen, når det egentlig bare er meg på andre siden av røret som roper "Hallloooo, svar da!!!".

Skrevet

Hvorfan får man til dette? :)

Skrevet

Hvorfan får man til dette? :)

Bestiller mobilsvartjeneste antar jeg. Hos Telenor har jeg fått det automatisk (jobbens abonnement), mens hos OneCall tror jeg jeg måtte si fra selv at jeg ville ha mobilsvar.

Skrevet

.jeg får også sms ved tapt anrop. Står noe ala: du har 1 tapt anrop fra mobilnr. dato. klokkeslett.

ukjent nr? ring nr for mobilsvar.

Fikk det automatisk, har chess. :)

Anonym poster: 4b490d837d09d893b4a524241120750e

Gjest blah blah
Skrevet

.jeg får også sms ved tapt anrop. Står noe ala: du har 1 tapt anrop fra mobilnr. dato. klokkeslett.

ukjent nr? ring nr for mobilsvar.

Fikk det automatisk, har chess. :)

Anonym poster: 4b490d837d09d893b4a524241120750e

Samme her. Har netcom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...