Gå til innhold

Hvor ofte skrur dere av PCen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skrur dere av PCen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambos PC er avskrudd når vi er på jobb, men ikke om natta.

Min PC står på nesten hele tiden. Restartes bare når det er påkrevet og skrus av når vi er bortreist.

Skrevet

Jeg slår på pc når jeg skal bruke den, og da står den som regel på til jeg går å legger meg. Den står på kontoret, så det bryr meg ikke om den står på når jeg ikke bruker den, men jeg vil ha den av på natten og når jeg ikke er hjemme.

Gjest Seleena
Skrevet

Dn står på av og til heile dagen, men alltid av om natta. Den sluukar jo straum

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Med mindre jeg driver og laster ned noe, så skrur jeg den av om natta. Skrur den sjelden på om morgenen, men ellers er den stort sett på når jeg er hjemme.

Skrevet

Har en pc, som står på hele tiden, den fungerer som et slags lager og som jeg laster med. Også har jeg en som er på når jeg bruker den. Og en bærbar jeg bruker når sambo har okupert den stasjonære.

Skrevet

Restarter når det trengs, som regel en gang hver 14. dag eller så...

Den er aldri av, annet enn hvis vi skal bort over mange dager. Eller hvis det er skikkelig torden...

Skrevet

Skrur den alltid av om natta og hver gang jeg drar ut lengre enn en times tid.

Skrevet

Hver natt. Da slår jeg av pcen og en avbryter på skjøteledningen. PCen har en lei uvane av å slå seg på midt på natta :-?

Skrevet
Skrur den alltid av om natta og hver gang jeg drar ut lengre enn en times tid.

Det samme.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Den står på hele døgnet. Slår den av hvis jeg skal være borte i flere dager.

Mrs.Potter

Skrevet

Skjeldent.. stort sett bare om jeg skal vekk i flere dager i strekk.

I skrivende stund er PCen min inni sin 3 uke uten engang reboot eller noe.. :P Og jeg bruker PCen min til en god del oppgaver..

Skrevet

Aldri.. Bruker den som server.

Laptop slås derimot i hvilemodus hvis jeg skal på jobb eller hjem fra jobb. Aldri helt av.

Skrevet

Sjelden. Har laptop, og om natta eller når jeg drar bort så setter jeg den i hvilemodus - ellers så står den på hele tida utenom når jeg restarter ;)

Skrevet

Pc'n min står alltid på. Med mindre jeg skal bort noen dager. Har hørt at det er sunnere for pc'n å stå på hele tiden. Og så er det jo så greit å slippe å skru den på når jeg skal bruke den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...