AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Så, var på fylla i går. Ble relativt drita, husker ikke kjempemye. En jeg har snakket litt med, og tror jeg liker var der også, men vi snakket ikke så mye. Vi danset litt, før vi gikk hver til oss. Jeg ble veldig lei meg, fordi jeg trodde da at han bare ikke ville være med meg, eller noe sånt. Flere ting gjorde meg lei meg, og til slutt så begynte jeg å gråte, og drakk bare mer og mer. Da møtte jeg en venninne og fortalte om han som jeg likte(likte han i hvert fall veldig godt i fylla!), og så kom enda en som jeg kjente litt. Jeg fortalte han også om min lille "fyllekjærlighetssorg". Da gikk altså han som jeg snakket med bort til han som jeg likte, og sa det!! Jeg fikk kjøre rett etter det, så fikk jo ikke sagt noen ting. Hørte av venninnen min at han som jeg snakket med hadde sagt at jeg gråt, men hun husket ikke om han sa at jeg likte han, eller noe. Men jeg skammer meg i hvert fall. Jeg ble jo sint på han som jeg fortalte alt til, men vet ikke om han fikk meg seg alt det. Føler meg så utrolig flau over det. Har ikke snakket med han i dag, vi har ikke hatt så mye mulighet til det heller. Jeg har jo allerede ligget med gutten osv, og liker han egentlig ikke så godt egentlig, ble bare så forsterket i fylla. Han er i hvert fall den gutten jeg liker best for tiden. Og om ikke det skulle vært noe mer, så vil jeg fortatt ha han som en venn. Men trenger noen ord, tror dere han ser på meg som en idiot? Føler hele verdigheten min er borte. Fylledepresjoner og fylleangst ... Anonym poster: f441ea38602c52f32487f4f046ed4225
Steinar40 Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Lurt å drikke litt mindre kanskje?
Gjest Memories Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Personlig tror jeg at jeg ville ha droppet deg dersom jeg var den fyren. Hadde ikke orket å være sammen med noen som tok såpass lett til tårene (drama) og i tillegg drikker for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Vet at jeg drakk for mye, det skjer ikke så ofte. Men akkurat i dag. Han har sett meg i fylla før, og vet at jeg ikke er sånn hver gang... Har også advart han om at jeg kan bli dramaqueen når jeg drikker. Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f
Steinar40 Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Vet at jeg drakk for mye, det skjer ikke så ofte. Men akkurat i dag. Han har sett meg i fylla før, og vet at jeg ikke er sånn hver gang... Har også advart han om at jeg kan bli dramaqueen når jeg drikker. Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f Det er ikke noe mer attraktivt selv om du advarer, skjønner du. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Jeg er litt forvirret, i overskriften står det "dreit meg ut foran en jeg liker", men i det andre avsnittet står det "jeg liker han egentlig ikke så godt egentlig" og at "han er den gutten du liker best." Syns du først skal bestemme deg for om du liker ham eller ikke, for hvis du ikke gjør det, så er det ingen problem. Anonym poster: 9c788d2132882f71ab78e92cf77d3db5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #7 Skrevet 29. september 2012 Jeg er litt forvirret, i overskriften står det "dreit meg ut foran en jeg liker", men i det andre avsnittet står det "jeg liker han egentlig ikke så godt egentlig" og at "han er den gutten du liker best." Syns du først skal bestemme deg for om du liker ham eller ikke, for hvis du ikke gjør det, så er det ingen problem. Anonym poster: 9c788d2132882f71ab78e92cf77d3db5 Det er det jeg ikke vet selv. Tror jeg liker han. Vil i hvert fall ikke miste kontakten med han, det vet jeg helt sikkert Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f
pantertante Skrevet 29. september 2012 #8 Skrevet 29. september 2012 Så, var på fylla i går. Ble relativt drita, husker ikke kjempemye. En jeg har snakket litt med, og tror jeg liker var der også, men vi snakket ikke så mye. Vi danset litt, før vi gikk hver til oss. Jeg ble veldig lei meg, fordi jeg trodde da at han bare ikke ville være med meg, eller noe sånt. Jeg har jo allerede ligget med gutten osv, og liker han egentlig ikke så godt egentlig, ble bare så forsterket i fylla. Han er i hvert fall den gutten jeg liker best for tiden. Og om ikke det skulle vært noe mer, så vil jeg fortatt ha han som en venn. Men trenger noen ord, tror dere han ser på meg som en idiot? Føler hele verdigheten min er borte. Fylledepresjoner og fylleangst ... Anonym poster: f441ea38602c52f32487f4f046ed4225 Er det samme gutten du snakker om her? Når jeg leser innlegget ditt får jeg inntrykk av at du er veldig ung. Tror nok, som er nevnt her, at du bør drikke mindre. Evt. vente med alkohol til du blir eldre. Du liker ham egentlig ikke så godt men han er den du liker best for tiden, skriver du. Da er det neppe noe tap om dette ikke blir noe av. Kos deg med vennene dine og konsentrer deg om skolen. Du blir tidsnok voksen, noe jeg ikke tror du er ennå. Lykke til med en fin ungdomstid uten fyll og tilfeldig sex. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #9 Skrevet 29. september 2012 Er det samme gutten du snakker om her? Når jeg leser innlegget ditt får jeg inntrykk av at du er veldig ung. Tror nok, som er nevnt her, at du bør drikke mindre. Evt. vente med alkohol til du blir eldre. Du liker ham egentlig ikke så godt men han er den du liker best for tiden, skriver du. Da er det neppe noe tap om dette ikke blir noe av. Kos deg med vennene dine og konsentrer deg om skolen. Du blir tidsnok voksen, noe jeg ikke tror du er ennå. Lykke til med en fin ungdomstid uten fyll og tilfeldig sex. Ble litt rotete innlegg. Jeg er gammel nok til å drikke, men nokså ung, ja. Litt rotete innlegg. Får vel bare se hva som skjer videre... om han snakker til meg eller ikke, for jeg er, akkurat nå, for full av skam til å snakke med han først. Vet jo ikke hvor borte han var heller, kanskje han ikke fikk meg seg alt, selv om jeg tror det. Han hadde drikket en del sev, tror/håper jeg .... Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #10 Skrevet 29. september 2012 Det er det jeg ikke vet selv. Tror jeg liker han. Vil i hvert fall ikke miste kontakten med han, det vet jeg helt sikkert Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f Det er ikke mulig å ikke vite om en liker en gutt eller ikke, jeg tror du liker ham, men det er kanskje ikke så enkelt å innrømme det for seg selv. Men, du burde ta det opp med ham neste gang du ser ham, om at du hadde drukket for mye og dummet deg ut. Trenger ikke å si noe mer enn det, men da er viktig at dette ikke skjer igjen. Du skriver: "Han har sett meg i fylla før, og vet at jeg ikke er sånn hver gang... Har også advart han om at jeg kan bli dramaqueen når jeg drikker." Etter å ha lest dette, så syns jeg du skal begynne å drikke litt mindre. Det er tåpelig å oppføre seg slik når man er full, du burde drikke mindre, så har du mer kontroll. Om dette er engangstilfelle, så går det nok bra, men oppfører du deg ofte når du drikker, så er bare pinlig. Anonym poster: 9c788d2132882f71ab78e92cf77d3db5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #11 Skrevet 29. september 2012 Det er ikke mulig å ikke vite om en liker en gutt eller ikke, jeg tror du liker ham, men det er kanskje ikke så enkelt å innrømme det for seg selv. Men, du burde ta det opp med ham neste gang du ser ham, om at du hadde drukket for mye og dummet deg ut. Trenger ikke å si noe mer enn det, men da er viktig at dette ikke skjer igjen. Du skriver: "Han har sett meg i fylla før, og vet at jeg ikke er sånn hver gang... Har også advart han om at jeg kan bli dramaqueen når jeg drikker." Etter å ha lest dette, så syns jeg du skal begynne å drikke litt mindre. Det er tåpelig å oppføre seg slik når man er full, du burde drikke mindre, så har du mer kontroll. Om dette er engangstilfelle, så går det nok bra, men oppfører du deg ofte når du drikker, så er bare pinlig. Anonym poster: 9c788d2132882f71ab78e92cf77d3db5 Ja, tror du sier noe der. Liker han, men har ikke lyst til å like noen, orker det ikke. Derfor er det litt vanskelig for meg å innrømme det... Det skjer sjeldent. Men lot det går altfor langt i går, har aldri hatt en så depresiv følelse etter å drukket, som nå. Tror jeg har blitt så ille som jeg var i går kun en eller to ganger tidligere. Men kan bli drama til vanlig, men ikke så ille. Men det er jo fordi jeg blir bare fort for følsom i fylla, men jeg kan bli like fort glad igjen det til vanlig, kunne blitt det i går også, om det ikke hadde endt som det gjorde ... Men er bare redd for at han aldri vil snakke til meg igjen. Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #12 Skrevet 29. september 2012 Det skjer sjeldent. Men lot det går altfor langt i går, har aldri hatt en så depresiv følelse etter å drukket, som nå. Tror jeg har blitt så ille som jeg var i går kun en eller to ganger tidligere. Men kan bli drama til vanlig, men ikke så ille. Men det er jo fordi jeg blir bare fort for følsom i fylla, men jeg kan bli like fort glad igjen det til vanlig, kunne blitt det i går også, om det ikke hadde endt som det gjorde ... Men er bare redd for at han aldri vil snakke til meg igjen. Ts Anonym poster: 02a3aa330745930c5a6713180e6d7f2f Ja, forstår deg. Den følelsen vil gå over, dagen etter er fylleangsten verst, men det blir bedre - bare ikke la det bli en uvane å "miste" kontroll. Vet du selv at du blir emosjonell og griner i fylla, så må du rett og slett moderere drikking av alkohol. Alkohol er gøy når det inntaes med måte, når du ikke gjør det, er det alt annet enn gøy. Drama, gråting og kranling i fylla er pinlig, og det kan få en til å miste interessen. Men skjerper du deg heretter, tror jeg det skal gå bra, og så slipper du fylleangsten. Anonym poster: 9c788d2132882f71ab78e92cf77d3db5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå