-Boy- Skrevet 29. september 2012 #1 Del Skrevet 29. september 2012 Så nettopp på homsepatruljen på tv3 og der anbefalte de en dusjsåpe og en krem for å bruke under øynene, noen som vet hva det var? Eller har noen tips på bra dusjsåpe? Vanlig såpe tørker ut huden over tid spesielt hvis man trener mye som jeg forsto! Trener to ganger i uka selv og bruker lano håndsåpe men burde vel kanskje bruke dusjsåpe istede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 29. september 2012 #2 Del Skrevet 29. september 2012 Kan du ikke bare kjøpe en såpe uten parfyme som er tilpasset kroppens phverdi istedet? Ellers kan jeg anbefale denne: http://www.feelunique.com/p/men-u-Healthy-Facial-Wash-100ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 29. september 2012 #3 Del Skrevet 29. september 2012 gå innom et parfymeri og få råd. i parfymeriet der jeg jobber har de dusjsåpe som hører til forskjellige parfymer. så om du har en favorittparfyme så kan du bruke den dusjsåpa som tilhører parfymen du har. men det er ikke til alle parfymene det følger med dusjsåpe. Men dette er jo en dyr såpe. Og krem kan du vel egentlig også få veiledning til i et parfymeri. Der har de kremer tilpasset din hud og ditt behov i alle prisklasser. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 29. september 2012 #4 Del Skrevet 29. september 2012 gå innom et parfymeri og få råd. i parfymeriet der jeg jobber har de dusjsåpe som hører til forskjellige parfymer. så om du har en favorittparfyme så kan du bruke den dusjsåpa som tilhører parfymen du har. men det er ikke til alle parfymene det følger med dusjsåpe. Men dette er jo en dyr såpe. Og krem kan du vel egentlig også få veiledning til i et parfymeri. Der har de kremer tilpasset din hud og ditt behov i alle prisklasser. Lykke til! Utifra hva jeg har fått av informasjon, lest og merket selv er deodoranter, dusjsåper etc fra parfymeprodusentene kun noe de selger for å håve inn mer penger. De er også stort sett dynket i parfyme. Det er en grunn til at de som produserer parfyme ikke er de du bør kjøpe ansiktskremer etc fra. Så jeg er nok litt uenig i denne anbefalningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 29. september 2012 #5 Del Skrevet 29. september 2012 Utifra hva jeg har fått av informasjon, lest og merket selv er deodoranter, dusjsåper etc fra parfymeprodusentene kun noe de selger for å håve inn mer penger. De er også stort sett dynket i parfyme. Det er en grunn til at de som produserer parfyme ikke er de du bør kjøpe ansiktskremer etc fra. Så jeg er nok litt uenig i denne anbefalningen. ja, jeg skjønner hva du mener med det. det er for å håve inn penger. Og grunnen til at jeg nevnte de som har masse parfyme i seg er at den passer til parfymen din. Om du kjøper en dusjsåpe som tilhører parfymen din gjør det lukten bare sterkere. noe som også er meningen. Det har også lett for å bli litt kræsj med lukter om man blander alle mulige. Og ansiktskremene du får kjøpt i parfymerier er bra produkter de også. For all del, gå innom apoteket om du er i tvil om kremene i et parfymeri er dumt å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Boy- Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan du ikke bare kjøpe en såpe uten parfyme som er tilpasset kroppens phverdi istedet? Ellers kan jeg anbefale denne: http://www.feeluniqu...cial-Wash-100ml Hvor får man kjøpt denne såpa hen da? Eller kan den bare kjøpes i nettbutikk? Hvor får man kjøpt såpe uten parfyme som er tilpasset kroppens ph verdi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. oktober 2012 #7 Del Skrevet 5. oktober 2012 På apotek eller i vanlig butikk. Lactacyd er ok og koster ikke allverdens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå