Gå til innhold

Tips om bra thrillere/skrekk filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde satt pris på tips om bra filmer:) Alene hjemme på en lørdag så vil se en bra thriller eller skrekk film:) Helst med litt twist i:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Night mare on Elm street-serien er veldig fin. Oddetall er de som er best.

"They"

Anonym poster: 9c0f118f3018795d2af68f01ecfbeb9c

Skrevet

Night mare on Elm street-serien er veldig fin. Oddetall er de som er best.

"They"

They så litt bra ut:) Har sett alle Night mare on elm street:) Men er bra valg altså:)

Skrevet

Mmmmmhhh... Ink? Det er ikke en skrekkfilm, direkte, da. Men den er fengende og finnes ikke et kjedelig øyeblikk i den.

Skrevet

Nå håper jeg ikke at du, som meg, har sett The new daughter som gikk på TV nå.

Er så sint. Dumme, dumme slutt!!

Grei film i seg selv. Men slutten ødela alt for meg.

Skrevet

Nå håper jeg ikke at du, som meg, har sett The new daughter som gikk på TV nå.

Er så sint. Dumme, dumme slutt!!

Grei film i seg selv. Men slutten ødela alt for meg.

Nei så nok ikke den:P

Skrevet

The last house on det left. Er ekkel og skrekk helt fra begynnelse til slutt. Ekkel film men veldig bra. Liker også Fritt vilt filmene og villmark. Ondskapens hotell er også ekkel. Drag me to hell er også fin og skremmende. Snarveien er også bra synes jeg.

Skrevet

Nå var det kanskje i går kveld du ville ha tips, men til en senere anledning: hvis du ikke har sett El Orfanato (The Orphanage) anbefaler jeg den på det varmeste. Skummel som fy og ikke minst veldig bra :)

Ellers synes jeg The Woman in Black var passe creepy.

Hvis du liker skumle serier, kan American Horror Story være verdt en titt - jeg gleder meg hvertfall til sesong 2 kommer senere i høst :)

Skrevet

The last house on det left. Er ekkel og skrekk helt fra begynnelse til slutt. Ekkel film men veldig bra. Liker også Fritt vilt filmene og villmark. Ondskapens hotell er også ekkel. Drag me to hell er også fin og skremmende. Snarveien er også bra synes jeg.

Da har vi samme snak i skrekkfilmer. The last house on the left er døds bra men liker ikke det som skjer i starten:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...