Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 ....starter 8. mars! Jeg skal se! Noen flere? Noen som kjenner noen som er med eller som har litt inside info? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Får ikke det inn.. :veldigsur: Får bare inn nrk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg skal se... uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Kommer nok helt sikkert til å følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Klart jeg skal følge med!! Følger med på det meste jeg da.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg kjenner den ene mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det om hun som har alt klart til bryllupp, bortsett fra en mann? Syns det høres utrolig merkelig ut, vet ikke om jeg kommer til å se det. (Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 (Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?) Det vet jeg ikke, jeg bare vet han var på date med henne, med TV3-filmteamet i hælene her om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #9 Del Skrevet 25. februar 2004 Skal bli spennende å se hva slags opplegg det egentlig er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. februar 2004 #10 Del Skrevet 25. februar 2004 :o ja det må jeg sepå..Følger med på alle sånne programmer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 25. februar 2004 #11 Del Skrevet 25. februar 2004 Er det om hun som har alt klart til bryllupp' date=' bortsett fra en mann? Syns det høres utrolig merkelig ut, vet ikke om jeg kommer til å se det. (Har de plukket ut mennene allerede? De driver jo og prøver å få menn til å melde seg på enda jo?)[/quote'] Høres helt grusomt ut.... og derfor mååå jeg jo bare se det! Har hørt det er få som har meldt seg på. Meningen er vel at hun skal date omtrent frem til bryllupet, så det er sikkert derfor de enda søker etter nye "offer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 25. februar 2004 #12 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvordan vet dere hvem som skal være med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. februar 2004 #13 Del Skrevet 25. februar 2004 Etter hva jeg har skjønt flytter en og en mann inn hos denne dama. Hun kan selv bestemme hvor lenge han skal bo der, men minst et døgn. Så mens disse mennene bor der dater de dama og planlegger bryllup sammen med henne. Så bryllupet planlegges underveis med x antall forskjellige menn (hvis jeg har skjønt det rett). Slik at en er med for å bestemme blomster, en annen lokale osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. februar 2004 #14 Del Skrevet 25. februar 2004 Det kan jo umulig være menn som har meldt seg på med ekteskap som mål..... De fleste av oss vet jo at det ikke er lett å få gubben inn i kirken i utgangspunktet.... Tipper det er Ramsey-typer som kun har kjendis-status i tankene..... Og en og annen fullstenig håpløs fyr som ikke får seg dame på annet vis..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 25. februar 2004 #15 Del Skrevet 25. februar 2004 Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216281 Jeg kjenner noen som kjenner ei av jentene i serien. Teller det??!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 25. februar 2004 #16 Del Skrevet 25. februar 2004 GLEDER MEG TIL Å SE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 25. februar 2004 #17 Del Skrevet 25. februar 2004 Vil gjerne se, men er på bryllupsreise til 28. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. februar 2004 #18 Del Skrevet 25. februar 2004 Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216281 Jeg kjenner noen som kjenner ei av jentene i serien. Teller det??!? Feil serie bente4... Millionæren du tenker på... Dette er bryllupet på tv3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 Feil serie bente4... Millionæren du tenker på... Dette er bryllupet på tv3... JA, selvfølgelig :oops: :oops: :oops: Er litt trøtt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 25. februar 2004 #20 Del Skrevet 25. februar 2004 Mandager er en fin dag å sende slikt på, klart jeg må se dette også... Må ha noe å snakke om på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå