Tarzani Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Har funnet kjolen jeg vil gifte meg i, og vil gjerne kjøpe den fra Kina.. Vet at andre har kjøpt denne billig på nettet, men jeg finner ingen sider der jeg kan bestille den.. Noen som kan hjelpe? Her er kjolen! http://www.demetriosbride.com/index.php?page=details&styleID=32
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Du har funnet kjolen du vil gifte deg i, og vil gjerne ha den i billigere stoff, dårligere snitt og sydd av noen som jobber 12-timersdager for en luselønn? Hvorfor det? Anonym poster: 43e5ffd608da2c28e0d5af8c908f824c 9
Evie Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Nydelig kjole! Har sett fra andre tråder at svært mange som går bestilt fra kina sier at man blir bestille med snøring i ryggen for å sikre seg at kjolen passer. Kan ikke hjelpe noe mer men lykke til! Er sikkert noen her inne som har tips :-)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Hvorfor vil du ha en fake kjole? Hvorfor vil du ha en kjole med dårlig kvalitet? Hvorfor vil du ha en kjole som mest sannsynlig er laget av barnearbeidere? Anonym poster: 5a5873cd7ad6285d1b7881c426ce4309 2
Tarzani Skrevet 29. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2012 Mitt valg! Derfor! takk for hjelpen:) Når du har bevis for at nettsiden jeg bestiller fra benytter barnearbeidere, så ønsker jeg å se det! For jeg er på ingen måte for barnearbeid! Når det gjelder dårlig kvalitet og dårlig snitt/stoff, så må da det være mitt valg? Jeg har budsjett på 40 000 i mitt bryllup, og denne kjolen koster 15 000 kr her i Norge. Sier seg selv at jeg ikke tar meg råd til det! Og forresten, hvorfor trykker dere av for anonym? står dere ikke for det dere skriver, og er kun ute etter å lage sur stemning? Pingler! Setter pris på flere svar dersom det har med spørsmålet mitt å gjøre 2
Becci Skrevet 29. september 2012 #6 Skrevet 29. september 2012 Har du sjekket på ebay? Vet de har masse kjoler der, men vet ikke om de har akuratt denne ..
Tarzani Skrevet 30. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2012 Jeg har sjekket jenjenhouse og ebay.. men har bare skrevet inn originalnavnet på kjolen.. er det noe annet jeg kan søke på kanskje? pleier kjolene hete det samme der som de gjør i virkeligheten?
Becci Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Jeg tror ikke kjolene på ebay har noe navn? men er ikke sikker, så da må du nesten bare søke på wedding dress, og gjøre søket så smalt som mulig med de alternativene du kan krysse ut på siden.. Tar sikkert laaang tid, men kan jo være du finner en annen kjole som er like fin Lykke til!
Tarzani Skrevet 30. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2012 tusen takk får heller sette av en dag til leting det er utrolig mange nydelige kjoler der ute!!
Amens Skrevet 1. oktober 2012 #10 Skrevet 1. oktober 2012 Prøv DHgate.com. Har funnet de fleste modellene jeg har likt der. Og bestille gjerne med snørnig, da gjør det ikke så mye om det blir noen cm feil;)
Tarzani Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2012 ja, det med snøring er sikkert veldig lurt.. alt annet jeg har bestilt fra andre land har jo heelt andre størrelser enn det jeg er vant til. har blitt noen bomkjøp, spesielt fra asiatiske selgere! Tusen takk for tips!!
Wanita Skrevet 1. oktober 2012 #12 Skrevet 1. oktober 2012 Se på ebay om det er noen som syr kjoler og send en mail å spør om de kan sy denne kjolen for deg. Fin kjole, men modellen var forferdelig tynn. Så ikke helt bra ut.
Tarzani Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2012 ja, vet! ser ut som en barbiedukke!!! blir ikke akkurat sånn på meg Fant kjolen på DHgate nå faktisk! ca 1500,- kostet den der. Da er det bare å fortsette treningen et par mnd så jeg kommer ned i ønsket vekt etter siste graviditet, så kan jeg ta mål og bestille Yeey!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 En digresjon men er litt morsomt det der. Jeg har ca samme kroppsfasong som damen på bildet fra naturens side. Spiser godt, trener minimalt men holder meg likevel ca på den vekten. Det som er ironisk er at dette kan dere kritisere ved å si at det ikke ser bra ut, som en barbie osv.da dette er deres smak. Men om modellen hadde hatt noen kilo for mye og noen hadde sagt noe på dette hadde det blir oppfattet som svært feil og dømmende. Anonym poster: b0d573cf650f562ef5592b4c931451ed 2
Wanita Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 En digresjon men er litt morsomt det der. Jeg har ca samme kroppsfasong som damen på bildet fra naturens side. Spiser godt, trener minimalt men holder meg likevel ca på den vekten. Det som er ironisk er at dette kan dere kritisere ved å si at det ikke ser bra ut, som en barbie osv.da dette er deres smak. Men om modellen hadde hatt noen kilo for mye og noen hadde sagt noe på dette hadde det blir oppfattet som svært feil og dømmende. Anonym poster: b0d573cf650f562ef5592b4c931451ed Men da tipper jeg at du ikke går i en kjole du ser enda spinklere ut? Eventuelt har noe som faktisk passer rundt brystet, for den modellen og den kjolen passa ikke sammen. Hadde ikke sett noe bedre ut med ei som var for stor for kjolen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå