Gå til innhold

Slettet du eksen som venn på Facebook etter bruddet?

168 stemmer

1. 1. Fremdeles venn med eksen på Facebook?

• Nei! H*n er ute av livet mitt.
      48
    • Ja.
      61
    • Ja, jeg savner han/henne, og vil ha h*n tilbake.
      6
    • Ja, jeg snoker.
      21
    • Hadde h*n en stund, slettet etterhvert.
      22
    • Har ikke Facebook.
      3
    • Aldri vært venn med vedkommende på Facebook.
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på hvor mange av dere som har beholdt tidligere kjæreste/samboer/ektefelle/flørt som venn på Facebook etter at det ble slutt?

Hvorfor / hvorfor ikke? Har det noe å si hvem som gjorde det slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan svare for meg selv da. Slettet han samme dag som jeg flyttet ut, og har aldri angret på det. Han er ute av livet midt for godt :)

Skrevet

Nei, men han slettet meg. Det var for å komme over meg helt sa han. Syntes det var litt teit å slette meg til å begynne med, men skjønte at det var best for han å gjøre det sånn.

Skrevet

Eg har ikkje hatt noen av mine ekser på facebook når det blei slutt, fordi facebook ikkje fantes sist gang det skjedde (vært i eit forhold i 9 år no, hadde vi gjort det slutt så trur eg vi fortsatt hadde vært venner,både på facebook og utenom).

Men, det spørs nok på hvordan forholdet var, hvordan bruddet var, omstendighetene rundt og hvem som hadde gjort det slutt.

Skrevet

Nei. Vi er venner og prates ofte på eksempelvis facebook. Det samme gjelder familien hans, og vice versa. Han er flott mann som jeg fremdeles er glad i, selv om jeg ikke lengre har romantiske følelser for han.

Skrevet

Nei :)

Skrevet

Slettet han ikke med en gang. Men jeg gidder ikke være venn med folk på facebook som jeg aldri vil ha noe med å gjøre ellers heller. Derfor slettet jeg han.

Skrevet

Nope, men han slettet meg. Kanskje like greit, selv om det stakk litt der og da.

Skrevet

Jeg slettet ham før det ble slutt - var så mye opp- og nedturer i det forholdet... Og vi er ikke facebook-venner etter bruddet heller, selv om vi har vært venner "på ordentlig". Nå har vi lite kontakt, men hadde en hyggelig og lang samtale pr telefon senest her om dagen, men har ikke noe behov for å ha hverandre på facebook. Det blir jo også litt sånn at enkelte ting der setter igang fantasien - nye venner som legges til, bilder fra ferier med ny kjæreste etc - ting jeg for min del kanskje uansett vet om og som plager meg lite, men som blir litt for konkret på facebook?

Anonym poster: 069cbd9498e30b1a6a530a3eb7098104

Skrevet

Har ekssamboer og ett par andre ekser på Facebook. Hvorfor? Fordi det er no hard feelings imellom oss,og ekssamboeren min er en av mine beste venner.

Skrevet

Vi slettet ikke hverandre etter at det ble slutt. Han gjorde det slutt med meg. Vi beholdt kontakten litt men nå er han ikke på facebook lengre.

Skrevet

Nå er ikke jeg på face, men om man fortsetter å være venn der eller ei spørs vel helt og holdent hva slags forhold man har etter bruddet.

Facebook kan lett brukes som en "overvåkingsstasjon" og da kan det fort bli ueffent dersom eksen er sykelig sjalu og maktsyk.

Skrevet

Da vi flyttet fra hverandre satte jeg forholdsstatusen min som usynlig, for å slippe å endre den til "its complicated" eller "singel, jeg ønsket ikke å utbrodere disse tingene på FB mens vi var i en sårbar fase, så derfor. Men vi slettet da ikke hverandre. Så ingen grunn til det. Hadde vi blitt bitre uvenner hadde vi kanskje gjort det.

Jeg har blitt slettet av en ex, vet ikke hvorfor, og jeg har selv slettet en ex. At jeg slettet en ex har ikke sammenheng med at han er ex å gjøre, men kommer nok til å bruke det som unnskyldning hvis han noen gang spør meg hvorfor :sjenert: Har ellers FB-venner som jeg har hatt ting pågang med, ser ingen grunn til å slette noen bare fordi det ikke ble oss.

Skrevet

Sletta de ikke da det ble slutt, men har gjort det i ettertid fordi jeg uansett ikke har kontakt med dem.

Skrevet

Jeg sletter han en gang, men da ble han sur. Hahahhaha.

Skrevet

Eg har to seriøse forhold bak meg. Han første har eg framleis fordi han er ein kjempegutt og me er gode venner. Han andre sletta eg eit par dagar etter, fordi han sa masse stygge og unødvendige ting til meg. Har ikkje snakka med han sidan, og det angrar eg ikkje på.

Skrevet

han første slettet jeg ikke siden det var no hard feelings, men han siste måtte jeg slette siden jeg aldri kom over han ved å gå inn på profilen hans og sippe haha.

Skrevet

har aldri slettet noen av de lange forhold x ene på fb, er venner med noen av de. Men han ene slettet meg når jeg fikk nytt forhold og forlovet meg.

Skrevet

Han gjorde det slutt. Hadde han på vennelista i starten, men så sletta jeg han for å prøve å komme over han. Husker ikke hvem som la til hvem, men har han unsett på vennelista nå. Synes i grunn at det er ganske ok, for han kommer med så mange tåpelige og idiotiske statuser at han er en del av min daglige dose med underholdning.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...