Gjest Ashley_Johanna Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Her håper jeg at dere som har blitt gravide, kan fortelle om alle symptomer dere hadde mellom EL og IKM, til glede for oss prøvere og symptomjegere:)
Gjest Memories Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Økt matlyst/sultfølelse, ømme pupper (hadde omtrent aldri det tidligere) og murringer. Tidligere har jeg hatt ganske kraftige smerter, så nå når jeg bare fikk svake murringer kombinert med det andre skjønte jeg i grunn at det kom til å bli en positiv test
Tyggegummi Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Fikk ømme pupper på IKM, noe jeg aldri pleide å få. Ellers ingenting.
Frøken Vims Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Tørr i munnen og tørst på en litt rar måte (tørst, men ikke tørst) fra ca to dager før jeg testet positiv, og er det fortsatt (uke 15 nå). Testet positivt 9 dpo.
Dyregod Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg merket at noe var annerledes ganske tidlig. En uke etter el kjente jeg et kraftig stikk i venstre side av magen. Dagen etter fikk jeg bittelitt spotting også var det ikke mer. Jeg kjente mye stikking nederst i magen fram til jeg testet positivt. Fikk ultrasvake tester fra 10 dpo, 12 dpo ganske tydelig strek:) Jeg var også veldig trøtt fra 8 dpo og er fremdeles det. Også ble jeg veldig sulten fra jeg testet svakt positivt. Nå er jeg 5 uker på vei og sykmeldt pga ekstremt svimmel!
Veronica W Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) 5 dager etter el fikk jeg tre kraftige stikk venstre side av magen.. samt masse murringer.. så ble det stille noen dager, og så ble brystene utrolig ømme.. veldig ømme ytterst under mot armene... etter at jeg testet positivt er jeg også ganske sulten, har lyst på mat men syns det er tungt i svelge.. trangt i halsen på en måte.. og så blir jeg fort sliten.. Endret 4. oktober 2012 av Veronica W
Pyntestøv Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Mine symptomer og tegn var at temperaturen var veldig høy, nesten på grensen til feber i flere dager. Hadde også veldig vondt i hodet og følte meg slapp og uopplagt, med stikkinger og murringer i magen. Jeg var ikke syk, jeg var gravid Puppene begynte også å bli ømme, noe de bare har fortsatt med. Heldigvis var hodepinen forsvunnet nå, for den hang ved meg en ukes tid og var helt forferdelig.
esk1 Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er bare 4+5 men har flere symptomer allerede: Trøtt, treg mage/forstoppelse, murring i magen og veldig tørst.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Ingen, fikk ingen symptomer (bortsett fra manglende mens) før jeg var ca 6 uker på vei, da var det plutselig større pupper, kvalme, svimmelhet og hekta på hvitløk Anonym poster: 2aec52242fa34be0b0414a137eb69c44
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Kan smerter i korsryggen være ett symptom? Anonym poster: bac17ed30907d4812b3f67bed889116e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå