Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lyst til å endre håret mitt. Farge det, klippe det "drastisk", eller lignende. Er så lei av samme gamle håret, så nå vil jeg være litt gæren. Noen tanker om hva jeg kan kle?

Å klippe det helt kort er det eneste som ikke er aktuelt. Det er nå litt nedenfor puppene. Slenger ved to bilder, vær grei å ikke siter bildene så jeg kan fjerne de senere :)

*borte*

Endret av Bobler
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Jeg tror du ville kledd mørkebrunt :-)

Skrevet

Mørke striper tror jeg hadde blitt fint iallefall

Skrevet

Kastanjebrunt, fremheve øynene dine litt;)

Skrevet

Så fine øyne du har! :) Kanskje litt mer farge i håret ja?

Skrevet

Enstemmig i brunt i hvertfall! :)

Forslag til hvordan brunfarger? Litt usikker på kastanjebrunt, er ikke så glad i rødskjær.. Men mulig jeg kler det :ler:

Skrevet

jeg ser for meg en kald brunfarge.. du har nydelige øyner btw :)

• Liker 1
Skrevet

Tror du hadde kledd en kort bob med lugg i en kald brunfarge. Noe slikt: http://i.blogg.no/400x535/http://salongen.blogg.no/images/katie_holmes_hair_now_1222608716.jpg

Er overbevist om at din ansiktsform vil kle en kortere frisyre. Veeeeldig drastisk endring, men jeg foretok en like drastisk endring for noen år siden, og jeg ble veldig fornøyd. :)

Anonym poster: 3b7dd8790a3f1d83f487ba51b6b2257e

Skrevet

Tror du hadde kledd en kort bob med lugg i en kald brunfarge. Noe slikt: http://i.blogg.no/40..._1222608716.jpg

Er overbevist om at din ansiktsform vil kle en kortere frisyre. Veeeeldig drastisk endring, men jeg foretok en like drastisk endring for noen år siden, og jeg ble veldig fornøyd. :)

Hun sier at det ikke er aktuelt..

Anonym poster: 049d1f18f953acf3cbf0bff3875c4ab4

Skrevet

Hun sier at det ikke er aktuelt..

Anonym poster: 049d1f18f953acf3cbf0bff3875c4ab4

Man har tydeligvis litt forskjellige definisjon på hva kort er. For meg er kort hår fra haken og opp. Syntes skulderlengde er kort, men det er jo forskjellig hva man syntes :)

• Liker 1
Skrevet

Syntes IKKE* skulderlengde er kort, skulle det selvfølgelig stå :)

Skrevet

Åh men du har jo så pent hår allerede! :) *misunnelig*

Men jeg er enig med tidligere kommentarer, jeg tror du hadde kledd brunt. Kastanje med littegrann lysere striper?

Jeg tror du kunne kledd noe slikt (klippen - fargen var kanskje litt for mørk :) ):

Cute-Short-Black-With-Bangs-Hairstyles-Ashlee-Simpson-So-Beautiful-Girl-Role-Model-The-Present.jpg

Asian+Hairstyles+photoshoot+(23).jpg

Skrevet

Du hadde nok kledd en frisyre som rammer inn ansiktet og litt mørkere hår.

Skrevet

Bob er jeg litt redd for, for der har du et problem om en ikke kler det :ler:

Vil helst ikke ha kortere enn skulderne, jeg er avhengig av å ha håret mitt i strikk :)

Men da blir det brunt hår i hvertfall. Bare det å finne ut hvilken brun :) Samt frisyre. Men blir nok farging først, også frisyre, har ikke råd til begge på en gang.

Skrevet

En skulderlang frisyre som rammer inn ansiktet høres bra ut. Tror også du ville kledd lugg veldig bra. Og det er jo veldig høstlig :) Du må strengt tatt ikke farge det hos frisøren. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd en av brunfargene til casting creme gloss fra loreal. Fåes kjøpt i VITA, f.eks. De er ikke permanente farger, så det er ikke så skummelt om du ikke skulle være fornøyd med fargen, da den gradvis går ut (så slipper du en veldig markant ettervekst også...). Ville prøvd meg på nummer 513 om du vil ha en kald farge, eller 500 hvis du vil ha den mer nøytral :) Jeg er livredd for å farge håret mitt, men disse fargene som vaskes gradvis ut er perfekt for meg :) Så kan man evt. gå over til permanent farge etterhvert, når man finner den fargen man er mest fornøyd med.

Skrevet

Takk for svar. :)

Men blir ikke de ikke-permanente fargene fryktelig stygge etterhvert? Blasse og utvaska?

Men brunt blir det i hvertfall. Er ikke verre enn å farge det tilbake hvis jeg ser helt idiot ut :ler:

Skrevet

Takk for svar. :)

Men blir ikke de ikke-permanente fargene fryktelig stygge etterhvert? Blasse og utvaska?

Men brunt blir det i hvertfall. Er ikke verre enn å farge det tilbake hvis jeg ser helt idiot ut :ler:

Nei, de blir ikke fortere stygge enn permanentfarge i hvert fall. Du må jo farge det igjen etterhvert, men du slipper den stygge og markante etterveksten.

Og hvis du ikke skulle like å være brunette, så er det enklere å farge tilbake dersom du ikke har brukt permanent farge. Da slipper du alt styr med avfarging osv. fordi fargen ikke sitter like godt i håret.

Skrevet

En skulderlang frisyre som rammer inn ansiktet høres bra ut. Tror også du ville kledd lugg veldig bra. Og det er jo veldig høstlig :) Du må strengt tatt ikke farge det hos frisøren. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd en av brunfargene til casting creme gloss fra loreal. Fåes kjøpt i VITA, f.eks. De er ikke permanente farger, så det er ikke så skummelt om du ikke skulle være fornøyd med fargen, da den gradvis går ut (så slipper du en veldig markant ettervekst også...). Ville prøvd meg på nummer 513 om du vil ha en kald farge, eller 500 hvis du vil ha den mer nøytral :) Jeg er livredd for å farge håret mitt, men disse fargene som vaskes gradvis ut er perfekt for meg :) Så kan man evt. gå over til permanent farge etterhvert, når man finner den fargen man er mest fornøyd med.

Den nesten enstemmige erfaringen her på forumet, er at Casting Creme Gloss er noe skikkelig dritt.

Anonym poster: 8ef43bde4c2c0e89ec939ccc52a7124d

Skrevet

Den nesten enstemmige erfaringen her på forumet, er at Casting Creme Gloss er noe skikkelig dritt.

Anonym poster: 8ef43bde4c2c0e89ec939ccc52a7124d

Vel, jeg er uenig.

Skrevet

Hvordan gikk det med frisyren? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...