Gå til innhold

Hva har du lært om det annet kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant å få vite hva andre tror at de "vet" om det annet kjønn.

Og er det noe du ikke skjønner så ta gjerne med det også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "vet" at menn er overfladiske, og veldig opptatt av det ytre. Men ikke når det gjelder seg selv.

Anonym poster: 91e89047d309ba51ef84582e5b81095f

• Liker 1
Gjest spavalica
Skrevet

1.Menn er redd for alt(følelser,avvising,sex,lange sms,pene damer,damer med katter/hunder)

2.De lyver og sier ting som de vet at damer liker å høre,så blir vi forelsket/bettat og så kutter de ut kontakt etter et par dager.

3.Menn liker ikke at vi spør hvorfor ble det plutselig stille,da blir vi kalt for masete psycho kjerringer.

4.Noen menn er ganske greie og tar kontakt hele tiden...helt til det kommer til sex.Etter sex'n skjønner de plutselig at de har lyst på en annen og så blir de stille igjen.

5.Aldri ha sex med en mann som er for masete i begynnelsen.Han er eller player eller psycho.

6.Men liker å ha jentevenner,men liker ikke at vi har guttevenner.

7.Hvis du hører ikke fra ham lenge da er det stor mulighet at det dukker opp en melding på fb i helgen.I 2-3 tiden,,Er du våken?" ,,tenker på deg".Ikke svar,han har sendt en sånn mld til alle som var online.

8.Alle menn er ikke like,men alle tenker nesten likt :)

Skrevet

Kjerringer tror ofte at de vet noe om hva som foregår i skallen på menn.

Det kan jeg avkrefte, de er i det store og hele minst like ignorante og på villspor som menn når det kommer til forståelse av det motsatte kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Menn liker å samle seg i halvsirkler rundt en bil som har panseret åpent og stå der ( gjerne med armene i kors eller i lo mene) mens de knapt sier et ord, ritualet fortsetter omtrent slik:

mann nr 1 går frem, prikker litt borti ett eller annet og mumler litt for seg selv, går så og stiller seg tilbake på plassen sin , mann nr 2 går frem, sparker litt borti et dekk, mumler noe, for så å stille seg på plassen sin, så sier en noe generelt om bilen som egentlig alle vet og derfor mumler bekreftende, mann nr 3 går forsiktig rundt bilen mens han ser på nedre del av bilen, for så å mumle noe, mens de andre nikker bekreftende osv....

Lurer på om dette er restene etter et gammelt stammerituale.... ;)

• Liker 5
Skrevet

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg har lært er at jeg ikke finnes attraktiv. Så da gidder jeg ikke å bry meg lenger.

Anonym poster: 638a78e7d9771258058a33874d187a6d

Skrevet

Kvinner har XX kromosoner,(det er det eneste jeg vet)

Skrevet

Menn tror de er guds gave til kvinnen. De kan derfor utnytte seg av oss, playe oss os leke med følelsene våre akkurat som det passer dem, for så å bli feige når det begynner å virke som det kan bli noe seriøst. Derfor kan de bare forsvinne uten et ord, og aldri ta telefonen igjen. Da skal jo vi tross alt forstå at det aldri har vært noe der i utgangspunktet, og dette skal han ikke behøve å si ifra om etter 6 mnd :sur:

Sammendrag: menn er uforutsigbare, frustrerende, utnyttende og egoistiske.

• Liker 1
Skrevet

Menn tror de er guds gave til kvinnen. De kan derfor utnytte seg av oss, playe oss os leke med følelsene våre akkurat som det passer dem, for så å bli feige når det begynner å virke som det kan bli noe seriøst. Derfor kan de bare forsvinne uten et ord, og aldri ta telefonen igjen. Da skal jo vi tross alt forstå at det aldri har vært noe der i utgangspunktet, og dette skal han ikke behøve å si ifra om etter 6 mnd :sur:

Jeg er vist ikke en mann jeg da, kanskje derfor jeg slapp førsgegangs tjenesten

Skrevet

Jeg har visst datet en del menn jeg da...

• Liker 1
Skrevet

jeg er forvirret. ser ut som jeg også har det. damnit.

• Liker 1
Gjest Odd Molly
Skrevet

De fleste menn er svært enkle. Ikke dumme. Men enkle.

• Liker 2
Skrevet

Menn liker å samle seg i halvsirkler rundt en bil som har panseret åpent og stå der ( gjerne med armene i kors eller i lo mene) mens de knapt sier et ord, ritualet fortsetter omtrent slik:

mann nr 1 går frem, prikker litt borti ett eller annet og mumler litt for seg selv, går så og stiller seg tilbake på plassen sin , mann nr 2 går frem, sparker litt borti et dekk, mumler noe, for så å stille seg på plassen sin, så sier en noe generelt om bilen som egentlig alle vet og derfor mumler bekreftende, mann nr 3 går forsiktig rundt bilen mens han ser på nedre del av bilen, for så å mumle noe, mens de andre nikker bekreftende osv....

dette er ikke menn. dette er et rituale som foretas av guttunger som forsøker vise at de har peiling på noe de ikke forstår, men antas at det forventes at de kan alt om temaet de har foran seg.

menn, spesielt den typen jeg omgås, driter i show and tell, og bruker gjenstandene. hardt, lenge og til det går i stykker. da ligger vi alle sammen og skrur driten sammen igjen og begynner på nytt.

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn er svært enkle. Ikke dumme. Men enkle.

Nå begynne dette å bli forvirrende. Etter min beskrivelse har mange menn her inne datet menn, og de jeg har datet har vært alt annet enn menn, for de har vært alt annet enn enkle. Heller fryktelig kompliserte og ubesluttsomme. Eller skal vi si lite i kontakt med følelsene sine?

Skrevet

De fleste kvinner vil fortelle deg at de foretrekker skikkelige menn som har orden på saker og ting, som er rettferdige og modne, og selvsagt setter de pris på en med god humor som får dem til å le. De vil også si at de ikke liker drittsekker som utnytter kvinner, eller menn som f. eks. er slemme mot dyr eller andre mennesker. Det er en hel lang liste med positive egenskaper som kvinner sier menn MÅ ha.

Men, om det kommer en slask med litt muskler på kroppen og det rette utseendet, så går alle de tidlige kravene ut av vinduet. Det er derfor mange kvinner har ekser som passer beskrivelsen på mannfolk de IKKE vil ha.

De sier noe, og gjør det motsatte ;)

Anonym poster: 76437ae07720f574c5e0fac01d422a4a

• Liker 5
Skrevet

Jeg er vist ikke en mann jeg da, kanskje derfor jeg slapp førsgegangs tjenesten

jeg er forvirret. ser ut som jeg også har det. damnit.

Det er jo ikke noe problem for dere som er menn, for jeg glemte å legge med i beskrivelsen min at menn i tillegg er følelsesløse og totalt blottet for empati.

Skrevet

Det er jo ikke noe problem for dere som er menn, for jeg glemte å legge med i beskrivelsen min at menn i tillegg er følelsesløse og totalt blottet for empati.

kall det overlevelsesinstinkt i en verden full av kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lært at menn og kvinner er veldig bitre og såre på hverandre og at de alle trenger en god klem

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...