AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #1 Skrevet 29. september 2012 Jeg kan trene kondisjon uten for mange problemer. Blir lett sliten om jeg ikke har trent reglemessig, men det er det. Men, hver gang jeg prøver styrke så ender jeg opp med å bli kvalm og få vondt i hodet. Nå i dag skulle jeg prøve igjen, ikke noe syke greier men lette øvelser hjemme på gulvet. Etter ca 20 min er jeg ferdig, og setter meg opp, det som da skjer er at jeg blir varm og kald, hodet kjennes ut som 10 tonn og jeg holder på å kaste opp. Ikke veldig ukjent for meg, men blir sjeldent så "kraftig" Det skal også sies at jeg har hatt / har spiseproblemer som gjør at kostholdet ikke er som det burde. Jeg vet ikke om det har noe å si. Er verken undervektig eller overvektig. Passer på å drikke godt på forhånd. Er det bare å presse seg selv? Eller burde jeg kanskje holde meg til jogging inntil jeg kommer i bedre form? Anonym poster: 96235b120d0ab5ba6e35e451e0569242
Gjest Filleproletiet Skrevet 29. september 2012 #2 Skrevet 29. september 2012 Styrketrening med mange repetisjoner er jo ekstremt slitsom trening. Det kommer mye an på hvordan du trener. Tar du pauser mellom sett og øvelser? Hva gjør du egentlig hjemme? Det handler også som regel om å bli vant til styrketrening. Dersom det er en stund siden jeg har trent, så kan jeg også kjenne at jeg blir litt småkvalm, får kaldfrysninger og blir tung i hodet. Da gjelder det bare å ta en liten pause, også fortsette. Sørg i hvert fall for at du har spist et godt måltid i forkant (men ikke rett før), og sørg for et bra måltid etterpå. Skal ordne seg det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #3 Skrevet 29. september 2012 Du sier at du setter deg opp når du er ferdig, så jeg antar at du holder på på gulvet hele tiden. Prøv å bli liggende et par minutt og reis deg veldig rolig opp til du sitter, også videre veldig rolig til du står. Det kan være hjernen blir ristet rundt som en milkshake og dermed blir du kvalm. Noen tåler mye mindre enn andre i slike bevegelser. Anonym poster: f0f9234406c921016f22cb5cbccd606b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #4 Skrevet 29. september 2012 Hvis du spiser lite, er det derfor. Du må spise mer. Anonym poster: 19c3902c1aa1e4cd0346a95e57c33a52 2
Freaky Fly Skrevet 29. september 2012 #5 Skrevet 29. september 2012 Min første tanke var også at du har spist for lite.. Vann er flott og bra, men gir jo ikke noe energi Nytter ikke å trene uten noe energi i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå