Gå til innhold

Smil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere jenter som smiler til meg når jeg jobber utendørs i sentrum og andre steder. Hvorfor gjør dere det?

Anonym poster: 0535860864d6572fdc13b690743925e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi smiler ikke TIL deg, vi smiler AV deg fordi du har salat mellom tennene og har smekken åpen.

Anonym poster: b99c20dcdcdd8e2d2bbb8050203f46d4

• Liker 5
Skrevet (endret)

*

Endret av ElectricScum
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Dere jenter som smiler til meg når jeg jobber utendørs i sentrum og andre steder. Hvorfor gjør dere det?

De smiler nok sannsynligvis fordi de tenker; "Gosh, takk og pris for at jeg ikke er sammen med en som har et arbeid som gir så lav sosial status!"

• Liker 4
Skrevet

Vi smiler fordi sola skinner og vi har akkurat gjennomført høsten kjempekupp på salget! :rodmer:

Glade jenter smiler til dem de møter på sin vei. :hoppendeglad:

• Liker 7
Skrevet

De smiler nok sannsynligvis fordi de tenker; "Gosh, takk og pris for at jeg ikke er sammen med en som har et arbeid som gir så lav sosial status!"

Nei, jeg er ganske sikker på at det er dem som gjør seg flid med å gå over gata i stedet for å gå forbi meg.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Nei, jeg er ganske sikker på at det er dem som gjør seg flid med å gå over gata i stedet for å gå forbi meg.

Nahh..er ganske sikker på at det er begge deler.

• Liker 1
Skrevet

De smiler fordi du legger merke til/ser på de. Det er bare noe de gjør til alle.

• Liker 3
Skrevet

Om du tror de tenker at du er en kjekk kar de gjerne vil komme i kontakt med, ville de ikke heller da gå tett forbi deg istedet for å gå over på den andre siden av gata?

Du er i overkant innbilsk og har veldig høye tanker om deg selv, mister. :fnise:

Anonym poster: 95d2ee069a07c961f63e3dd37f832d8e

• Liker 3
Skrevet

Vi smiler fordi sola skinner og vi har akkurat gjennomført høsten kjempekupp på salget! :rodmer:

Glade jenter smiler til dem de møter på sin vei. :hoppendeglad:

Ja, er det noe som gir kvinner lykkerus så må det være shopping! :ler:

• Liker 3
Skrevet

Om du tror de tenker at du er en kjekk kar de gjerne vil komme i kontakt med, ville de ikke heller da gå tett forbi deg istedet for å gå over på den andre siden av gata?

Du er i overkant innbilsk og har veldig høye tanker om deg selv, mister. :fnise:

Hadde jeg vært innbilsk og hatt høye tanker om meg selv hadde jeg vel neppe laget denne tråden? Og om du hadde fulgt med er det ikke de som smiler som går på andre sida av gata. Hva med å lese tråden før du kommer med beskyldninger?

• Liker 1
Skrevet

Jeg smiler som regel til alt og alle når jeg er glad. Ellers så syntes jeg mennesker er noen interessante vesner, så gjerne jeg smiler litt for meg selv av folks væremåter. Ellers, hadde jeg gått forbi deg fordi jeg syntes du var kjekk hadde jeg mest sannsynlig ikke smilt. Da hadde jeg blitt mer mystisk og kommet og klint meg inntil deg, stirret deg i senk og muligens gitt deg et lurt smil i det jeg passerer. Meen, det er meg.

• Liker 1
Skrevet

Fordi de liker deg, selvsagt!

Og de som ikke smiler, liker deg også, men er bare veldig sjenerte.

Slik tenker i hvert fall jeg.

:)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor jeg smiler til en fyr? Vel, for det første har jeg et pent smil og liker å tro at folk blir gladere hvis jeg smiler. Jeg blir i hvert fall glad av et smil. Ellers så smiler jeg til folk hvis øynene våre møtes og jeg tror de legger merke til meg, hvis de minner meg om noe morsomt/hyggelig/flaut eller når jeg kommer på hvor ufattelig deilig det er at det ikke er jeg som er på jobb. I tillegg så går jeg rundt å smiler for meg selv når jeg har det bra. Og så til det svaret du sikkert var ute etter: Noen ganger smiler jeg fordi fyren er pen og jeg ønsker at han skal synes det samme om meg.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg vært innbilsk og hatt høye tanker om meg selv hadde jeg vel neppe laget denne tråden? Og om du hadde fulgt med er det ikke de som smiler som går på andre sida av gata. Hva med å lese tråden før du kommer med beskyldninger?

Ok. Unnskyld. :kyss:

Skrevet

De har lyst å gifte seg med deg og bære frem dine barn <3

Anonym poster: c616b65fd86473a337bd611a8ab46666

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

:fnise: Teehee, morsomt.

Tror kanskje du er litt innbilsk, kanskje du har noe søtt ved deg som gjør at du virker lite farlig? Jeg smilte til en ordentlig kjekkas her om dagen, men det var bare fordi han hadde en liten hund som var så søt, og da er d lissom lov, da.

Skrevet

Jeg smiler til mange mennesker jeg møter hver dag. Er da ingen automatikk i at jeg liker dem for det... Jeg er bare glad og lykkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...