Gå til innhold

Menn med 43cm biceps. Turn off?

Gjest Filleproletiet

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

Jeg foretrekker mine strap-on-ofre nakne og skjelvende.

Oh! Mistress-raindrops..

Jeg får ikke denne sangen ut av hodet nå; "raindrops falling on my penis..nananananana" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde 38-39 en periode..og da flytta kjerringa ut. Da jeg bikka 41 så flytta hu inn igjen! Men hun hadde mensen hele tidene etter det da! Men det gjorde ikke noe får bikeps var over 41!

Det er en ganske spennende fenomen! Har man over 41 cm, kan man være lykkelig selv om damer har mensen. Det må jo ha noe med hormonproduksjonen i armen å gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Det er en ganske spennende fenomen! Har man over 41 cm, kan man være lykkelig selv om damer har mensen. Det må jo ha noe med hormonproduksjonen i armen å gjøre??

Ja, forskning har vist at i hvert fall mens-hormonene reverseres dersom biceps er over 41cm i omkrets. Dette burde i følge min logikk ha noe med biceps-hormonene å gjøre. Mulig det er en slags form for feromoner som dufter ut av biceps, som igjen påvirker mens-hormonene.

Vi vet jo alle at kvinnehormoner er usaklige, stygge, syke og onde, i mens mannlige hormoner er friske og gode, så det er godt mulig at godhetens kravt i biceps overvinner ondskapens mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at du er inne på noe her, men det er jo litt trist da... Jeg kommer nok aldri til å komme meg over 41 cm, så betyr det at jeg aldri kan være lykkelig når damer har mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg er helt sikker på at du er inne på noe her, men det er jo litt trist da... Jeg kommer nok aldri til å komme meg over 41 cm, så betyr det at jeg aldri kan være lykkelig når damer har mens?

Nei :( Trener du nok da? Alle kan få 41cm bi-cup! Jeg gikk fra 39 til 43 på 4 mnd..menn det var sikkert sånn derr møssel memmory! Et annet triks er å måle litt skeivt..da får du 1-2cm gratis, minst. Hvis du måler veldig skeiv så kan nok du få 41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Hvis jeg måler over skulderen og ned under albuen, har jeg faktisk driiiiiiitshvær bi-cup! Åjåj, jeg merker at denne mensen ikke bryr meg så mye allerede!

Jeg trener ikke for å få store muskler, så de kommer nok ikke til å bli så mye større enn de er nå. Liker å være slank og definert, og det er det som passer best til kroppstypen min. Jeg hadde sett rar ut, om jeg var biff hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart at du ikke får svar fra damene. Spørsmålet er ikke spesifikt nok... Du må spørre slik: Menn som er 185cm høy, 22 % fettprosent, litt definert, sko str 44, med 43cm store biceps er det turn off?

Eller bare spør om er store armer turn off eller turn on?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Ikke rart at du ikke får svar fra damene. Spørsmålet er ikke spesifikt nok... Du må spørre slik: Menn som er 185cm høy, 22 % fettprosent, litt definert, sko str 44, med 43cm store biceps er det turn off?

Eller bare spør om er store armer turn off eller turn on?

Litt definert med 22% fettprossent? Jeg tror damesa skjønner at det blir en selvmotsigelse!

Men ok da..181 høy, 16% fett, litt deffinert, sko str 44, 43cm biceps, penis 15cm, ganske tykk, baller; vekt: 15gram hver, omkrets 14cm. Sædmengde ved gjennomsnittlig utløsning; 5,6ml.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Hmm... Hvis jeg måler over skulderen og ned under albuen, har jeg faktisk driiiiiiitshvær bi-cup! Åjåj, jeg merker at denne mensen ikke bryr meg så mye allerede!

Jeg trener ikke for å få store muskler, så de kommer nok ikke til å bli så mye større enn de er nå. Liker å være slank og definert, og det er det som passer best til kroppstypen min. Jeg hadde sett rar ut, om jeg var biff hehehe

Bedre å se litt rar ut og unngå mensen enn å ikke være rar og ikke unngå mensen sa ei klok fyr en gang!

Men nå har du jo funnet en bra måte og måle på! Det viktigste er å unngå mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt definert med 22% fettprossent? Jeg tror damesa skjønner at det blir en selvmotsigelse!

Men ok da..181 høy, 16% fett, litt deffinert, sko str 44, 43cm biceps, penis 15cm, ganske tykk, baller; vekt: 15gram hver, omkrets 14cm. Sædmengde ved gjennomsnittlig utløsning; 5,6ml.

Dette begynner å ligne noe, men hadde jeg vært deg, hadde jeg slengt med antall hårrøtter i skrukkområdet også, bare for sikkerhetsskyld.

Bedre å se litt rar ut og unngå mensen enn å ikke være rar og ikke unngå mensen sa ei klok fyr en gang!

Men nå har du jo funnet en bra måte og måle på! Det viktigste er å unngå mensen.

Jeg skal forske litt mer på dette, og se om jeg finner en enda mer effektiv målemetode. Jeg kommer tilbake til deg med dette, og takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Dette begynner å ligne noe, men hadde jeg vært deg, hadde jeg slengt med antall hårrøtter i skrukkområdet også, bare for sikkerhetsskyld.

Jeg skal forske litt mer på dette, og se om jeg finner en enda mer effektiv målemetode. Jeg kommer tilbake til deg med dette, og takk for hjelpen.

TAkk for tips! Har tellet nå, og jeg teller 213 hårrøtter! Burde jeg shave?

PS; Det handler ikke bare om å få størst mulig bi-cup. Det er en myte. For om du f.eks bruker de mest effektive målemetodene,så kan du ende opp med 70-80cm bi/tri-cup. Da tror folk at du bruker synthol, og det er turn off. Om du f.eks ender opp på 46, så tror folk bare at du boler, og det er turn on fordi at damer enten a) tenner på det, eller b) hater det, men vil redde deg fra bole-helvete. Da er du sikker. Og PPS; Mensen har ingen effekt på 46cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Nå måtte jeg ta et par dype åndedrag! :wow:

PPS YME!; Pass deg for sånne damer. De digger 48-54cm, og i det området så blir ikke mensen utlignet. Så dersom du måler deg til det, så kan mensen avsløre målemetoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer som en helt! Har en sånn fin blokk med både linjer og ruter, så jeg kan notere både tall og setninger samtidig.

Men en ting jeg lurer veldig på... Har det noe å si på bi-cup tri-cup ratioen? Assa, hvis man er 46 cm rundt, men mesteparten av det er triceps, og kansje bare 2 cm er bi-cup, utarter det seg annerledes enn om det feks var omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Filleproletiet

Jeg noterer som en helt! Har en sånn fin blokk med både linjer og ruter, så jeg kan notere både tall og setninger samtidig.

Men en ting jeg lurer veldig på... Har det noe å si på bi-cup tri-cup ratioen? Assa, hvis man er 46 cm rundt, men mesteparten av det er triceps, og kansje bare 2 cm er bi-cup, utarter det seg annerledes enn om det feks var omvendt?

Triceps? Hva er det for no? En dinosaur? Nei, nå tuller du tror jeg. Biceps er biceps, det er den som gjelder. Dersom du mener den latterlige muskelen BAK på armen, så skal den trenes minimalt. Jeg har hørt noen rykter om at triceps utgjør mesteparten av arm-muskelene, men det er bare marxistisk feminazi-vås! Trener du den så er sannsynligheten stor for at du blir feminisert, og da vil ikke kvinner egentlig ha deg, men du kan få dame da. Problemet er bare at du blir ekstremt utsatt for mensing, og mensrelatert problematikk siden du er feminisert av kulturmarxistnazifeministene. Kvinner sier de liker det, men mensen taler det sanne språg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biceps er en liten muskel ca 2/3 så stor som triceps. Sammen utgjør de total tykkelsen på "bicepsen" din.

Det handler om den berømte hestesko formen vettu....

Alt under 45cm begynner å bli tynt for dem som ikke kan helst se det for seg i hodet.

Enhver mann i steinalderen ble aldri mann dersom man var under 55cm i omkrets.

I de tider var det human kapital som gjaldt.....og ikke bankkontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...