Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Usikker på deg selv nå? Ja. Bare lurer på om jeg burde slanke dem til 42 eller trene dem til 44. INGEN grunn til å være frekkk!!1
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 .. Konstruktivt lissom. Skjerp deg. Dersom du ikke har noe seriøst og komme med, ikke svar.
Inx Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Mener jeg har lest at 50cm er den magiske størrelsen når måleenheten er trusefuktighet. Synthol injeksjoner i et par uker og så blir du den rundbrennern 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Turn ON :-))) Nå! Det var konstruktivt! Hva synes du om henholdsvis 42 og 44cm?
Magnifique Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Konstruktivt lissom. Skjerp deg. Dersom du ikke har noe seriøst og komme med, ikke svar. Det var mer ment som at jeg egentlig ikke helt vet om det er bra, eller dårlig Beklager!
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 (endret) Jeg må nesten ha et bildeeksempel for å kunne gi et svar jeg kan være fornøyd med. Kvinne vet du, måleenheter og alt det der ;D Endret 28. september 2012 av Raindrops 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Mener jeg har lest at 50cm er den magiske størrelsen når måleenheten er trusefuktighet. Synthol injeksjoner i et par uker og så blir du den rundbrennern Damn. Takk azz mann. Beste tipset ever i denna trå`n. Plusspoeng til deg!
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Jeg må nesten ha et bildeeksempel for å kunne gi et svar jeg kan være fornøyd med. IGJEN med den masinga om belete! Du får vente til uka. Da skal jeg rett fra trening til vinmonopolet og så rett på kvinneguiden.
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Det var mer ment som at jeg egentlig ikke helt vet om det er bra, eller dårlig Beklager! "OK". takk...?
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Jeg må nesten ha et bildeeksempel for å kunne gi et svar jeg kan være fornøyd med. Kvinne vet du, måleenheter og alt det der ;D Ja, stemmer det. Dere er jo mindre intelligente Glemmer det hele tiden jeg!
pusekatta Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Nå! Det var konstruktivt! Hva synes du om henholdsvis 42 og 44cm? Tja, vanskelig å si uten bilde.. Når du nærmer deg dette: så mener jeg at det blir endel for mye av det gode, mens dette: kan gå ganske greit for min del Forøvrig ville jeg holdt meg unna syntholen, for en mer naturlig look. 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Gregg valentino har over 60cm inkludert synthol! Han på bildet under der ser ut som om han har 50 cirka. Det finnes vel cirka førti menn i Norge med så vasse armer som det nederste bildet der, og de er alle bola. Men jeg vet godt det finnes naive kvinner som ikke forstår at man IKKE får slike armer uten bol.
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 Ja, stemmer det. Dere er jo mindre intelligente Glemmer det hele tiden jeg! Haha, det tviler jeg på at du glemmer så mye egoboost som du ser ut til å trenge
pusekatta Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Gregg valentino har over 60cm inkludert synthol! Han på bildet under der ser ut som om han har 50 cirka. Det finnes vel cirka førti menn i Norge med så vasse armer som det nederste bildet der, og de er alle bola. Men jeg vet godt det finnes naive kvinner som ikke forstår at man IKKE får slike armer uten bol. Hahaha, vasse armer, jeg tror ikke du er riktig skrudd sammen :-) Hvem har sagt at jeg tror at Arild har oppnådd slike armer uten bol?
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Haha, det tviler jeg på at du glemmer så mye egoboost som du ser ut til å trenge Ja, jeg er en trist klovn ps; Er det turn on?
Gjest Filleproletiet Skrevet 28. september 2012 #20 Skrevet 28. september 2012 Hahaha, vasse armer, jeg tror ikke du er riktig skrudd sammen :-) Hvem har sagt at jeg tror at Arild har oppnådd slike armer uten bol? Ingen forsåvidt. Men jeg var av den oppfatning at bol var turn off for kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå