Gå til innhold

Menn med 43cm biceps. Turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på deg selv nå?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Usikker på deg selv nå?

Ja. Bare lurer på om jeg burde slanke dem til 42 eller trene dem til 44. INGEN grunn til å være frekkk!!1

Gjest Filleproletiet
Skrevet

:vetikke: ..

Konstruktivt lissom. Skjerp deg. Dersom du ikke har noe seriøst og komme med, ikke svar.

Skrevet

Mener jeg har lest at 50cm er den magiske størrelsen når måleenheten er trusefuktighet. Synthol injeksjoner i et par uker og så blir du den rundbrennern

• Liker 2
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Turn ON :-)))

Nå! Det var konstruktivt! Hva synes du om henholdsvis 42 og 44cm?

Skrevet

Konstruktivt lissom. Skjerp deg. Dersom du ikke har noe seriøst og komme med, ikke svar.

Det var mer ment som at jeg egentlig ikke helt vet om det er bra, eller dårlig :) Beklager!

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg må nesten ha et bildeeksempel for å kunne gi et svar jeg kan være fornøyd med.

Kvinne vet du, måleenheter og alt det der ;D

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Mener jeg har lest at 50cm er den magiske størrelsen når måleenheten er trusefuktighet. Synthol injeksjoner i et par uker og så blir du den rundbrennern

Damn. Takk azz mann. Beste tipset ever i denna trå`n. Plusspoeng til deg!

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jeg må nesten ha et bildeeksempel for å kunne gi et svar jeg kan være fornøyd med.

IGJEN med den masinga om belete! Du får vente til uka. Da skal jeg rett fra trening til vinmonopolet og så rett på kvinneguiden.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Det var mer ment som at jeg egentlig ikke helt vet om det er bra, eller dårlig :) Beklager!

"OK". takk...?

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Kvinne vet du, måleenheter og alt det der ;D

Ja, stemmer det. Dere er jo mindre intelligente :) Glemmer det hele tiden jeg!

Skrevet

Nå! Det var konstruktivt! Hva synes du om henholdsvis 42 og 44cm?

Tja, vanskelig å si uten bilde.. Når du nærmer deg dette:

megareksi.jpg

så mener jeg at det blir endel for mye av det gode, mens dette:

arild-haugen.jpg

kan gå ganske greit for min del :Hehe:

Forøvrig ville jeg holdt meg unna syntholen, for en mer naturlig look.

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Gregg valentino har over 60cm inkludert synthol! Han på bildet under der ser ut som om han har 50 cirka. Det finnes vel cirka førti menn i Norge med så vasse armer som det nederste bildet der, og de er alle bola. Men jeg vet godt det finnes naive kvinner som ikke forstår at man IKKE får slike armer uten bol.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, stemmer det. Dere er jo mindre intelligente :) Glemmer det hele tiden jeg!

Haha, det tviler jeg på at du glemmer så mye egoboost som du ser ut til å trenge :ler:

Skrevet

Gregg valentino har over 60cm inkludert synthol! Han på bildet under der ser ut som om han har 50 cirka. Det finnes vel cirka førti menn i Norge med så vasse armer som det nederste bildet der, og de er alle bola. Men jeg vet godt det finnes naive kvinner som ikke forstår at man IKKE får slike armer uten bol.

Hahaha, vasse armer, jeg tror ikke du er riktig skrudd sammen :-) Hvem har sagt at jeg tror at Arild har oppnådd slike armer uten bol?

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Haha, det tviler jeg på at du glemmer så mye egoboost som du ser ut til å trenge :ler:

Ja, jeg er en trist klovn :(

ps; Er det turn on?

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hahaha, vasse armer, jeg tror ikke du er riktig skrudd sammen :-) Hvem har sagt at jeg tror at Arild har oppnådd slike armer uten bol?

Ingen forsåvidt. Men jeg var av den oppfatning at bol var turn off for kvinner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...