AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #1 Del Skrevet 28. september 2012 Ja, en maskin som strikker for deg.. Og hvor kan dette kjøpes? Anonym poster: 4f3b16f3250882f332c4d7c5b516604d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. oktober 2012 #2 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Det kommer vel helt an på hvor komplisert maskin du skal ha det. Hvis du søker opp på Finn kommer det opp mange alternativer i forskjellige typer. Ønsker du og kjøpe nytt må du vel da kontakte noen som har peiling på det. Hvor vet jeg ikke, men det er vel det internett er til. Men du kan jo høre i garnforretninger. Sjansen for at de har peiling er vel rimelig stor. Brother vet jeg er et merke som fører strikkemaskiner. Samtidig bør du jo tenke over hvor komplisert maskin du ønsker. Det var alt jeg kunne bidra med da min kunnskap om emnet er veldig begrenset. Endret 1. oktober 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 3. oktober 2012 #3 Del Skrevet 3. oktober 2012 tror en ny koster rundt 16000-18000, kommer an på hvilken type maskin og programvare du vil ha...men de gode gamle "skyvemaskinene" med hullkort, tror jeg man kan være heldig å finne brukt billig på finn eller lign. Sikkert mange gamle damer som har slike liggende støvet ned på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 5. oktober 2012 #4 Del Skrevet 5. oktober 2012 Denne linken tror jeg kan gi deg svaret http://www.strikkemaskiner.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå