Gjest Reiseglad Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Eg og min sambuar (29 og 32 år) reiser til Funchal i juni. Gledar oss masse!!!! Nokon her som har vore på Madeira. I juni? Fint vær? Masse regn? Greit å ta buss rundt omkring, eller leige bil? Andre tips? Budd på Porto Santa Maria i gamlebyen av Funchal? Romantisk stad på Madeira der eg kan fri til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zobel28 Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Jeg har vært der. Jeg anbefaler å bo i den gamle delen. Der er der masse rimelige restauranter med fersk fisk og dere har gangavstand til shopping osv. Den nyere delen består av mest hotellkomplekser og dertilhørende "familien dritt" overalt. De fineste bygninger er også i den gamle bydelen. Jeg var der i juli og hadde fint vært. Angående ditt frieri så er jeg litt mere i tvil. Der finnes noen meget bra restauranter som har utsikt over Funchal hvor du sitter helt ute på et klippestup. Denne restauranten tilhører hotel Reids Palace. Men det er jo kanskje ikke så nyskapende med et frieri på en restaurant... men det er definitiv romantisk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå