Caspo Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Hei alle sammen! Min samboer og jeg har nylig kjøpt oss ny leilighet som vi overtar om noen mnd. I den forbindelse vil jeg pusse opp og male en del møbler vi har for å få mest mulig lik stil. Jeg har alltid hatt sansen for mørke bune og svarte møbler, men nå vil jeg gjerne ha hvite :-) Panel platene i den nye boligen er helt hvite og da tviler jeg litt på hvilken farge jeg skal velge på møblene... Sett litt på eggehvitt, chi eller lys antikk. Hva mener dere? :-)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Helt hvitt. Veggene er garantert ikke helt hvite, det ser nok bare slik ut. Uansett, hvis du maler møblene i en mørkere nyanse vil de bare se skitne ut. Eggehvit er det verste du kan velge. Anonym poster: 261c5ebe8dcd818dc9ce33700131c037
Gjest X-1 Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 (endret) Eg ville heller malt veggene i ein annen farge (eg liker ikkje heilt kvite vegger, men lys antikk er ganske fin). Edit: Og evt. malt møblene heilt kvite eller byttet de ut for å slippe å male/beise de. Endret 28. september 2012 av X-1
MissStiles Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Jeg har også hvite vegger og hvite møbler. Aldri brydd meg om det. Jeg ville også heller malt veggene enn møblene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå