AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg har datet en fantastisk gutt i 5 uker nå. Han jobber mye og jeg studerer og har deltidsjobb ved siden av så vi ses ikke så ofte dessverre, men de gangene vi møtes snakker vi sammen i timevis, ser film, er ute og spiser, har fantastisk sex eller bare sitter og koser i sofaen. Det er årevis siden sist jeg var forelsket, men nå har det bare sagt pang. Jeg er helt på knærne. Etter så kort tid. Jeg blir klønete og klarer ikke tenke klart, her en dag klarte jeg f.eks ikke svare ham på hva 3x4 er. Da er det noe virkelig galt. Jeg er 24 år og har aldri opplevd noe lignende med noen andre Problemet er at jeg er redd for å fortelle ham hvordan jeg føler det, fordi jeg er redd han ikke føler det samme og da vil trekke seg unna. Jeg kjenner ham jo ikke så fryktelig godt ennå, jeg vet ikke hvordan han tenker om dette og om han er interessert i et forhold.. Jeg tar meg selv i å overanalysere alt for tiden, "hvorfor har han ikke tatt kontakt i dag?", "han synes sikkert jeg er masete hvis jeg sender melding nå", "vil han bare ha meg som en fuckbuddy eller vil han noe mer?", "jeg-dør-snart-hvis-jeg-ikke-får-en-melding!!" Jepp, jeg er der. Jeg leter hele tiden etter tegn på hva kan muligens tenker om oss, men de er litt motstridende, f.eks sist vi begge var ute så var det to (utrolig fine) jenter som sjekka ham opp og han avviste dem begge med den største selvfølgelighet, noe som gjorde meg veldig glad! Han vil holde meg i hånden offentlig og er alltid snill og hyggelig. Samtidig kan det hende det går dagevis uten at han tar kontakt, (jeg tenker at når jeg tok kontakt sist, er det hans tur nå ), og det er nesten alltid jeg som må spørre om vi skal møtes og sånn. Og så har han fortalt moren sin om meg, men hinter til at han ikke vil at jeg skal møte henne, noe som også er greit for min del for jeg syns også d er litt tidlig men.. jeg vet virkelig ikke... Skal jeg se det litt an en stund til eller fortelle ham hva jeg føler neste gang vi møtes? Vet ikke om jeg orker å gå og bære på alle disse følelsene og la dem bygge seg opp til et stort håp, for så å bli knust og tråkket ned i søla når jeg finner ut at han ikke føler det samme for meg... Jeg blir gal av dette! Anonym poster: 2268f665bece78b2e7288e6a5636fc20
Becka Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Ai, vanskelig. Man blir jo fort veldig usikker når man er forelsket. Det er vanskelig å se det " fra utsiden". Syntes egentlig det ville være merkelig om ikke alt du beskriver, skulle føre noen vei.. Hva er poenget? Men nå har jeg nylig vært med en som gjorde lignende, holdt meg i hånden, var kjærlig og viste det offentlig osv. Uten at han ville noe mer.. Så, jeg er kanskje ikke rette til å svare. Men, vil man få et svar på noe, så må man nesten tørre og våge å spørre. Ellers, kan dette kanskje dras ut i det uendelige... Eller, du kan teste ham litt? Sjekke ut om han tar initiativet om du ikke gjør, for.eks. Være litt "opptatt".. Mulig det kan slå motsatt vei, men om han er interessert, så vil han nok ikke la deg gå.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Jeg har datet en fantastisk gutt i 5 uker nå. Han jobber mye og jeg studerer og har deltidsjobb ved siden av så vi ses ikke så ofte dessverre, men de gangene vi møtes snakker vi sammen i timevis, ser film, er ute og spiser, har fantastisk sex eller bare sitter og koser i sofaen. Det er årevis siden sist jeg var forelsket, men nå har det bare sagt pang. Jeg er helt på knærne. Etter så kort tid. Jeg blir klønete og klarer ikke tenke klart, her en dag klarte jeg f.eks ikke svare ham på hva 3x4 er. Da er det noe virkelig galt. Jeg er 24 år og har aldri opplevd noe lignende med noen andre Problemet er at jeg er redd for å fortelle ham hvordan jeg føler det, fordi jeg er redd han ikke føler det samme og da vil trekke seg unna. Jeg kjenner ham jo ikke så fryktelig godt ennå, jeg vet ikke hvordan han tenker om dette og om han er interessert i et forhold.. Jeg tar meg selv i å overanalysere alt for tiden, "hvorfor har han ikke tatt kontakt i dag?", "han synes sikkert jeg er masete hvis jeg sender melding nå", "vil han bare ha meg som en fuckbuddy eller vil han noe mer?", "jeg-dør-snart-hvis-jeg-ikke-får-en-melding!!" Jepp, jeg er der. Jeg leter hele tiden etter tegn på hva kan muligens tenker om oss, men de er litt motstridende, f.eks sist vi begge var ute så var det to (utrolig fine) jenter som sjekka ham opp og han avviste dem begge med den største selvfølgelighet, noe som gjorde meg veldig glad! Han vil holde meg i hånden offentlig og er alltid snill og hyggelig. Samtidig kan det hende det går dagevis uten at han tar kontakt, (jeg tenker at når jeg tok kontakt sist, er det hans tur nå ), og det er nesten alltid jeg som må spørre om vi skal møtes og sånn. Og så har han fortalt moren sin om meg, men hinter til at han ikke vil at jeg skal møte henne, noe som også er greit for min del for jeg syns også d er litt tidlig men.. jeg vet virkelig ikke... Skal jeg se det litt an en stund til eller fortelle ham hva jeg føler neste gang vi møtes? Vet ikke om jeg orker å gå og bære på alle disse følelsene og la dem bygge seg opp til et stort håp, for så å bli knust og tråkket ned i søla når jeg finner ut at han ikke føler det samme for meg... Jeg blir gal av dette! Anonym poster: 2268f665bece78b2e7288e6a5636fc20 Jeg tenker at hva er det værste som kan skje? At han sier nei og trekker seg unna.... Om han gjør det er det ikke greit å vite at du kan heller sette følesene dine på en annen person? Finnes jo mye værre ting her i verden! Når det er sagt så tror jeg du kan ha gode sjangser for at han føler det samme som deg, kan godt hende han tenker samme som deg,.... Lykke til :D Anonym poster: 901bd8a4f428d1d25011e45c1d938d75
Gjest Wei Wei Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Jeg ville ha ventet. Er det ikke hyggelig å si at du elsker hm og så høre akkuratt det samme tilbake? Hvis du sier det for tidlig, så kan det føre til et klønnete øyeblikk, selv om han blir glad for det. Hvis du ikke klarer å la være, så fortell ham hva du føler.
Gjest Wei Wei Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Hvor ofte møtes dere? Hvor mye kontakt har dere hatt i disse 5 mnd?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Er det noe menn elsker mer enn alt på denne jord - så er det mamma´n hans =) Har han fortalt om deg til sin mor, så er det et lovende godt tegn. Men vent litt til for å være på den sikre siden =P Jeg vet jeg vet... Det er kjiiipt å vente. Gutta er tregere så det må vi bare godta Anonym poster: 0cd24da950092213eed5fd733d0118f9
Virrehue Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Ville kanskje ikke fortalt han at du er forelsket, men heller tatt en liten prat med han om hva han ønsker å få ut av dette forholdet. Det kan være skremmende for en gutt å høre at en jente er forelsket i han, hvis han ikke er helt sikker på sine egne følelser enda. Men for din egen del bør du finne ut hva han tenker rundt forholdet deres, slik at du ikke kaster bort tid på han hvis alt han ønsket var en kortvarig flørt, og du er ute etter et langvarig forhold. Lykke til. :-)
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Er det så ille å fortelle det..? Jeg har truffet en fyr to ganger nå - vi har skrevet en del i tillegg, men likevel - og han mer enn hinter om at det er følelser der, noe jeg også kjenner - det er noe uvanlig.. Det er jo bare en "begynnelse" på en forelskelse, og ikke noe det er umulig å avbryte osv om det er det lureste. Du trenger ikke brette ut alle følelsene, men si noe om at du håper dere er seriøse, at det er noe spesielt etc? Jeg tror egentlig at om han føler det samme som deg, kan du si hva som helst, og gjør han det ikke, kan det være like greit å finne det ut med en gang... Anonym poster: 248203b1577381e12832bdac144c5ff2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Takk for gode råd og for at dere deler erfaringer! Vi møtes vel kanskje 1-2 ganger i uken, men snakker via meldinger eller facebook 4-5 ganger i uken. Nå er det over 2 dager siden sist vi snakket sammen, (noe som føles som en evighet) og jeg har bestemt meg for å ikke ta kontakt, slik Becka sier, hvis han vil treffes eller snakke med meg så får han ta litt initiativ Even if this waiting is killing me... TS. Anonym poster: 2268f665bece78b2e7288e6a5636fc20
AnonymBruker Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 Snusboks? Anonym poster: 061f1a5344b8a9a7a948701c0ce5fb83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå