Gå til innhold

Tomt for Iphone 5 overalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen viste om det er tomt i alle butikkene nå. Ut fra hva media skriver virker det som det ikke er en eneste Iphone 5 igjen for salg i Norge. Skulle nok ha lagt meg i sovepose utenfor butikken, men trodde ikke det ville være tomt i alle butikker med en gang. (Vestfold)

Anonym poster: 90138e2217ae86a37429802950d9e34b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling?

Anonym poster: e43de590906ea28311924972be81515e

Skrevet

Er den kommet i Norge da? Trodde ikke den kom før oktober? I USA er leveringstid fra Apple store uten kontrakt 3-4 uker, enkelte butikker har med binding igjen bare.

Hva er prisen i Norge uten binding/kontrakt?

Skrevet

Er den kommet i Norge da? Trodde ikke den kom før oktober? I USA er leveringstid fra Apple store uten kontrakt 3-4 uker, enkelte butikker har med binding igjen bare.

Hva er prisen i Norge uten binding/kontrakt?

Den ble lagt ut for salg i dag.

Så vidt jeg vet er det kun på apple.no man kan kjøpe den uten binding. Der mener jeg å huske den koster 5290,- for 16GB. Husker ikke 32GB og 64GB. Det var 3-4 ukers ventetid sist jeg var inne og tittet.

Selv har jeg reservert telefon gjennom telenor, og telefonen er allerede på vei til postkassen min.

Når det gjelder spørsmålet ditt ts:

Den er nok utsolgt over alt, ja. Har hørt rykter om at mange butikker kun har fått inn 3-4 telefoner. Hvis det stemmer, så er det jo ikke så rart at det ble fort utsolgt...

Så tidligere i dag at NetCom har 2 ukers leveringstid.

På nettsidene til telenor/djuice var det mulig å reservere telefon, og da havnet man først i køen og fikk bestille tidlig. Hvis du ikke allerede har reservert telefon hos telenor/djuice, så er det antagelig ganske lang ventetid der også. Til gjengjeld så blir telefonen sendt veldig fort så fort du får mail om at det er din tur i bestillingskøen.

Skrevet

de går alltid tomme, med vilje. dette er markedsstrategi.

• Liker 1
Skrevet

de går alltid tomme, med vilje. dette er markedsstrategi.

Jepp, det gjør at folk snakker mer om det, og det blir fler artikler om det på nettaviser og sånt. De har garantert nok telefoner, men de holder tilbake.

Da kan dere glede dere til å ha en hel ekstra rad med ikoner, og en bakside som ikke er av glass :fnise:

Skrevet

Ehhh, elkjøp (tror jeg) skrev selv at de hadde mange iphoner igjen (dog med binding, de får ikke selge uten binding tror jeg) på flere av deres lokaler, tror heller ikke alle spaceworld butikker er tomme. Var innom alle fire butikkene på senteret der jeg jobber i dag, alle hadde inne når jeg var der, og det var etter syv på kvelden...

Skrevet

Jeg var innom flere som hadde igjen, blant annet flere elkjøp-butikker og telekioskbutikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...