Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lei meg jaaa
Skrevet

For vel en måned siden møtte jeg en fyr på internett ... og det virket som om det ble full klaff med en gang i de mailene vi sendte hverandre .. etter en stund gikk vi over til sms og telefon, og etter en uke slik avtalte vi å treffes. Det ble forelskelse ved første blikk for ikke å snakke om første berøring for oss begge to.

Uken etter inviterte han meg til seg, og jeg reiste, og var der hele helgen og hadde det kjempefint. Møtte familien hans og alt var bare bra. Han sa han elsket meg og jeg kjente at det jeg følte kunne ligne på det å elske noen.

Traff hverandre ofte, og snakket sammen hver dag og sendte flere titalls sms hver eneste dag

Nå i helgen var jeg hos han igjen, hadde det kjempehyggelig og satt og planla ferie ( på hans initiativ) sammen med broren hans og damen hans.

Jeg har hele tiden hatt noe søvnproblemer, våkner fordi jeg har mareritt pga noe som skjedde i oppveksten min. Når jeg har disse "nykkene" mine, finner jeg det best å bare stå opp og legge meg på stua eller noe for ikke å forstyrre han som ligger i sengen. Jeg er så stille som jeg kan og prøver å ikke vekke han på noe måte.

Søndag formiddag når han sto opp hadde jeg vært oppe en stund, og etter en stund fortalte jeg han hvorfor jeg ikke sov ... han har spurt om dette en del ganger, men jeg var ikke sikker på om jeg ville fortelle det i frykt for å miste han ... og jeg hadde rett ...

Etter at jeg hadde grått snørr og tårer mens jeg fortalte det vondeste som har skjedd meg i livet mitt (misbruk og bli slått over en lang periode i barndommen min) sa han bare ... "tror det er best jeg kjører deg til toget slik at du kan dra hjem" Og det gjorde han (og lot meg stå der i en time for å vente på toget mens jeg holdt på å fryse ihjel) :(

Fikk en mail i går om at han mente det kom til å bli et problem for han det at jeg ikke sov så godt om natta .. han vil ikke snakke på telefonen, bare maile eller sende på sms. Det kunne bli et problem hvis jeg var våken for han trengte å sove om natten...

Jeg ba han om å gi meg en sjanse til ... men virker som om det ikke fallt i god jord

Og siden har jeg ikke hørt noe ... han svarer ikke på sms eller telefon

og jeg aner ikke hvor jeg står i forhold til han ... vet ikke om vi er kjærester lenger

Noen råd hva jeg skal gjøre?

Vær så snill ... vil ikke miste han

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oj, oj.. det var en raring av en fyr, synes jeg! Forstår at du er såret og at du ikke vet hva du skal gjøre. Vet ikke helt om jeg har noen råd... Eneste er at det høres rart ut at han først sier han elsker deg og deretter gjør noe sånt. Det var jo veldig egoistisk av ham og det virker ikke som han er så veldig sympatisk eller medfølende.... Kanskje han ikke er så mye å spar på likevel...

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg tror noen har et litt annerledes forhold enn meg til ordene Jeg elsker deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags krek er dette? Han kastet deg jo ut, lot deg stå å fryse en time på toget, og deretter er HAN betenkt over DEG???? :o

Ærlig talt, vær glad du er kvitt han, innse at han benyttet seg av deg for sexens skyld. :-?

Du fortjener en bedre mann enn han! Klarer du ikke å se det selv?

Skrevet

Dette synes jeg var en ytterst merkelig oppførsel. Tror i grunnen du skal være glad for at du oppdaget det så raskt. Hvis han ikke takler dette, hvordan vil det da bli når dere senere møter på problemer. Skal han bare stikke hver gang han møter litt motgang?

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

For en merkelig type gitt.. Skjønner jo at du er lei deg,men sånn som jeg ser det er han ikke noe å samle på. det tror jeg du ville oppdaget etterhvert selv også. Hvis han hadde elsket deg(som han sa) hadde han ikke behandlet deg på denne måten.

Mrs.Potter

Skrevet

sånn bar for å slenge inn en liten tanke... det kan være gutten ble litt redd og ikke visste hva han skulle gjøre...

og det kan være at gutten har vært borti noe lignende selv og det ble kanskje litt tøft........

veit ikke jeg... bare slenger ut litt i stedet for å dømme folk nord og ned med en gang lissom....

Men noen råd .... kan ikke hjelpe deg tror jeg... bare sende deg masse :trøste: :klem:

Skrevet

Enig med Aowi.

Tenkte tanken at han også kan være av typen "nei takk til partner med personlige problemer"...

De finnes de også.

Det er jo bare å se på seg selv... men så er det jo forskjell på hvor mye man føler man kan takle av andres /kjærestens problemer/psykiske lidelser. Alle har sine grenser, og mye bunner i uvitenhet, mens andre ganger er det reelt uten at jeg kan uttale meg, sånn egentlig. Men ble selv kjent med en hyggelig fyr for noen år siden som viste seg å være psykisk syk ("psykoser og rus"). Han fortalte dette selv - og det utviklet ikke seg videre, fordi jeg ikke ville/turte...

Selv er jeg til tider nevrotisk, og jeg regner med at en god del menn ville synes det er slitsomt å måtte ta hensyn til mine "traumer" gjennom et langt liv. Greit nok for meg, for meg er det viktigst å være ærlig - så får det heller stå til.

Gjest Enda mer lei meg jaaa
Skrevet

men aller mest forundret og forbanna

I går i halv åtte tiden tikket det inn en melding og der sto det at han ville at vi skulle skille lag og at han mente jeg burde bearbeide meg selv mer.

(det som hendte meg i oppveksten "plager" meg ikke til dagen, men er sårt når jeg blir minnet på det på en eller annen måte, har klart å bearbeide det ved hjelp av psykolog og selvterapi)

HAN DUMPET MEG VIA EN TEKSTMELDING!!!!!!!

Har sjelden følt meg så lite verdt som akkurat da

men nå vet jeg iallefall at det er over og jeg kan komme meg videre med livet mitt. Sårt er det og lei meg er jeg, men jeg må tenke slik at det var like greit det kom frem så pass tidlig i forholdet ... tror det hadde vært verre om det kom om et halvt års tid når jeg hadde knyttet meg enda mer til han

Tusen tusen takk for alle svar :)

Skrevet

Du har ikke mistet ham, men blitt kvitt dødvekt i livet ditt. Han vil aldri kunne være der for deg og du skal være glad det skjedde så tidlig i forholdet.

Trist nå, ja, selvsagt :trøste: men det kommer nok ikke til å ta så lang tid før du vil se tilbake på det og føle at det var greit han viste sitt sanne jeg så du slapp mer tull med den fyren.

Dessuten er det vel ikke han du vil ha, men den du ønsket han kunne være. Han var dessverre ikke det.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Slutter meg til Tusenfryds innlegg.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Du har ikke mistet ham, men blitt kvitt dødvekt i livet ditt. Han vil aldri kunne være der for deg og du skal være glad det skjedde så tidlig i forholdet.

Trist nå, ja, selvsagt :trøste: men det kommer nok ikke til å ta så lang tid før du vil se tilbake på det og føle at det var greit han viste sitt sanne jeg så du slapp mer tull med den fyren.

Dessuten er det vel ikke han du vil ha, men den du ønsket han kunne være. Han var dessverre ikke det.

Signerer på denne, for det var bra sagt. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er nok bra at dette forholdet tok slutt såpass tidlig.

Jeg synes heller ikke noe om hans oppførsel ... men jeg husker en replikk fra et TV-program lenge siden.

Han til sin nye damebekjentskap "Sorry, but I don't want a woman with psychological problems. I had enough of that with my first wife."

Skrevet

Er så enig med de andre her. Han der bør du ikke omgås. For en dust!

Putt det i glemmeboken og go on with your life!

:trøste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...