Gå til innhold

Kjøpte en leilighet med for trang garasje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en leilighet med en garasje i en litten garasjeanlegg ved siden av bygge. Garasjebygget var et lager tidlligere og ble omgjort til 4 garasjeplasser (bare endret døra).

Jeg har en vanlig bil, ikke noe stor. Når jeg kjører inn, så har jeg ca 10 cm på hver side av sidespeilene. Inne må jeg svinge 90 grader for å så svinge igjen 90 grader mellom stolpene. Da blir det vanskelig å kjøre ut baklengs, men samtidig så er det for trangt for å snu. Har skrapt bilen min allerede og parkerer utenfor i stedet.

Kan jeg finne noe forskrifter om garasjene? Noen jeg kan kontakte? Som sagt, så er det en ny blokk med leiligheter og bare noen få har fått en som "garasje", som ikke var bygd som en garasje i utgangspunktet.

Anonym poster: 439b134ac79ce8d5050795a44900dbb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet ditt er om at garasjen er liten er en mangel ved eiendommen.

Anonym poster: 0cbcebd5cf1425164d5d74c6fcb75565

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte kjøpte jo leiligheten MED garasjeplassen. Det vil jo da være ditt ansvar å se over alt du får med på kjøpet, på lik linje med soverom. En garasje kan brukes til så mangt og at bilen din ikke passer i garasjen, vil i bunn og grunn være på grunn av dine behov. Garasjeplassen kan antakeligvis fungere godt for andre. Hva med å selge den, hvis det er åpent for det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...