AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Er det mulig å besøke andres drømmer om natta med vilje? Jeg kjenner en gutt som jeg har hatt en intenst forhistorie med, sterke følelser siden slutten av barneskolen, det hele endte tragisk og jeg kastet han til slutt ut av livet mitt. Det er nå flere mnd siden han har forsøkt å kontakte meg. Men i noen mnd nå har han vært med i drømmene mine så og si hver natt. Han observerer. Det handler sjelden om han, og vi snakker ikke noe særlig sammen han bare er der en stund. Grunnen til at jeg begynner å lure på om dette er mulig er fordi jeg for noen år siden slapp han nærmere inn jeg burde ha gjort. Han har levd et liv som har gjort at det var best å holde seg unna, men var nå på rett vei og jeg slapp han nærmere meg. Han var på besøk hos meg og det kom fram at han har noen egenskaper som ikke så mange har. Vi testet et par ganger hvor jeg sto på kjøkkenet og stilte han spørsmål inni hodet mitt og han satt i stua og kunne svare meg høyt på det jeg spurte om. Jeg stilte et par spørsmål før jeg ble redd og ikke ville mer. Han sa han ikke kunne styre det og at han ofte tunet seg inn på meg sånn. Dvs han har ringt meg i stunder der jeg har hatt det vanskelig, og VISST det på forhånd. Dette må bli slutt !Hjelp Anonym poster: 07b22a95b6257d509a7ce541c10d28cd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Hvis det er sant at han har disse evnene du snakker om, er det stor interesse for å studere det nærmere. Det finnes tusenvis av forskere, organisasjoner, osv. som er villige til å betale millioner kroner for en demonstrasjon av typen du nevner. Det ville dessuten skapt en vitenskapelig revolusjon rundt hvordan vi vurderer verden og mennesket. Beklager at jeg overser ditt egentlige spørsmål, men det du snakker om er (hvis det er sant) er så enestående at det burde få all verdens oppmerksomhet rettet mot seg. Det gjelder forøvrig også hans evne til å besøke drømmer - dette kan også testes under kontrollerte forhold. Sannsynligvis er det nok bare ditt eget hode som spiller deg et puss, da... Anonym poster: 01e507fcddc864df5ebd698b0335f3ce 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Du må nok regne med masse skepsis når du snakker om slik ting fordi det er så fjernt fra det vanlige livet folk opplever. Selv så ser jeg ikke bort for at det lar seg gjøre. Jeg har lest endel om virksomheten til klarsynte folk og jeg har lest om "mediumer" som har ringt og fortalt ting om/ til personer langt unna aktuelle ting som skjer den andre personen. De kan visst også ta inn beskjeder fra åndeverden som gjelder andre mennesker. Jeg tror han vennen din har en type medial evne. Slike "gaver" kan nok misbrukes dersom man ellers også føler seg knyttet til/ er besatt av et annet menneske. Ville foreslå at du tar kontakt med et anerkjent medium,en som du enten stoler på eller som har gode referanser på sine evner for rådgivning. Ta f.eks. han som vant Jakten på den 6. sans forrige gang, husker ikke navnet. Mediumer kan jo rense hus - kanskje kan en slik person "rense" deg for hjemsøkingen av deg. Anonym poster: 87f5432655871b5df556b4c8488b9991
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Be skytsengelen din om å beskytte deg mot dette slik at du kan sove i fred Anonym poster: 8cec5a6d39eaae494f8e87bf24db0394
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 hvor gammel er du siden du refferer til sterke følelser på barneskolen..? Kanskje du skal snakke med en proffesjonel hvis du innbilder deg ting? Anonym poster: ef92b6be7647d100a9e2a9901f2b7e0b
crystalcharm Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 (endret) Det er ikke noe stort å gjøre med det om han er født med velutviklede telepatiske evner? Har aldri hørt om noe slikt som du beskriver her, men det høres ut som han har skapt seg et sterkt bånd til deg. Har opplevd det selv med familiemedlemmer/personer som er sterkt nærme meg at jeg kan føle når de har det vondt når jeg ikke er der/når de nærmer/følelser og tanker, men det handler mest om intuisjon og ikke 'overnaturlige evner'. Vet heller ikke om hvilke spørsmål du stiller i hodet ditt som er så obvious at han "tilfeldigvis" kan svare på det? Om du ikke vil ha han i livet ditt, så kan ikke båndet dere har hatt tidligere bare forsvinne. Nå vil jeg ikke at det skal høres helt jalla ut for deg, men du må øve på å kutte båndet til ham så han ikke vil ha tilgang til deg på den måten. Så lenge han har tilgang til å nå deg så har du fremdeles et bånd til ham! Om du fortsatt vil ha han i livet ditt uten slik tilnærming, så er det vel ikke stort du kan gjøre enn å be ham å holde avstand fra deg; dvs slutte å tenke på deg og holde så sterkt på minnene. Det er noe han burde gjøre fordi han har tilgang! Til syvende og sist må du vite at det IKKE er noe å frykte, for han er det helt naturlig at det skjer, og det er aldri vondt ment mot deg! Endret 28. september 2012 av crystalcharm
Gjest blah blah Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Jeg tror at andre mennesker kan komme inn i dine drömmer. Pappa er en mann som aldri forteller meg noe som helst. En natt drömte jeg at han fortalte meg at han var syk, han sa navnet på sykdommen, noe jeg aldri hadde hört om för. Når jeg våknet så googlet jeg navnet på sykdommen og det viste seg å virkelig väre en sykdom. Ringte pappa og spurte om alt sto bra til og fortalte hva jeg hadde drömt. Han innrömmet at han hadde denne sykdommen (fått diagnosen to dager tidligere), men at han ikke helt visste hvordan han skulle fortelle meg det
Skvaldersjura Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Har opplevd det samme med personer i nære og sterke relasjoner til meg og mitt liv. Eksperimenterte mye med disse tingene i ungdommen, sammen med venner og "likesinnede", men har siden bare "levd med det", uten å gi det for mye oppmerksomhet. Har muligens ubevisst bare latt det flyte, og prøvd og bedøve meg selv mot det ved å gå på skole og arbeid som normalt, og ellers holde tralten i gang. Det som slår meg som litt pussig, er at så mange reagerer med frykt!? Jeg synes sånt bare er dritt spennende og vekker en nesten ustyrlig nysjerrighet og vitetrang! Hva ER dette for noe? Hvorfor? Hvordan? Hva får det til å "tikke"??? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå