Gå til innhold

Ny touch-telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Galazy S2 og var veldig fornøyd. Den tålte ikke en tur i toalettet, så trenger ny. :)

- Touch-telefon

- IKKE Iphone

- Må tåle litt fall

- Kjapp

- OK-Bra kamera (Hovedsaklig hundebilder :) )

- Generelt god standar

- Maks 3000kr, kan økes men helst under. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vente en måned så har Windows 8 mobilene kommet ut?

Eventuelt kjøpe en Windows Phone 7.5 mobil nå til en billigere pris og få mye av det samme som en får i Windows 8 mobilene.

http://www.prisguide.no/produkt/nokia-lumia-800-152292

Anonym poster: 80ed8e11a3d86f1bec22607fc692a927

Skrevet

Vente en måned så har Windows 8 mobilene kommet ut?

Eventuelt kjøpe en Windows Phone 7.5 mobil nå til en billigere pris og få mye av det samme som en får i Windows 8 mobilene.

http://www.prisguide...umia-800-152292

Anonym poster: 80ed8e11a3d86f1bec22607fc692a927

Det er snakk om julegave fra samboer til meg, så den blir ikke kjøpt før nermere jul.

Er litt skeptisk til windows-telefon, svogeren min har en og den har litt begrensninger i forhold til Android syntes jeg å huske. Men mulig jeg bare blander med iphone.

Har du erfaringer med Windows telefonene? :)

Skrevet

Har hatt Galazy S2 og var veldig fornøyd. Den tålte ikke en tur i toalettet, så trenger ny. :)

- Touch-telefon

- IKKE Iphone

- Må tåle litt fall

- Kjapp

- OK-Bra kamera (Hovedsaklig hundebilder :) )

- Generelt god standar

- Maks 3000kr, kan økes men helst under. :)

+ må tåle vann, går jeg utfra? ;)

Anonym poster: 055bc55defbe4e8cac38da79aa1eab9b

Skrevet

+ må tåle vann, går jeg utfra? ;)

Anonym poster: 055bc55defbe4e8cac38da79aa1eab9b

Hehe, hadde ikke planer om å miste den i do igjen :ler: Har lært, baderommet er off-limit for telefoner fremover, uansett.

Skrevet

Jeg vil tippe at en Windows 8 tlf vil koste mer enn 3000,-

Og vil si at en vanlig android tlf vil være mer enn bra nok (kommer an på hva han har planer om å bruke tlf til).

Om han liker apps og slikt så ville jeg styrt unna en W8 tlf.

Selv om mulighetene med en W8 er mye større enn med android.

Skrevet

Jeg vil tippe at en Windows 8 tlf vil koste mer enn 3000,-

Og vil si at en vanlig android tlf vil være mer enn bra nok (kommer an på hva han har planer om å bruke tlf til).

Om han liker apps og slikt så ville jeg styrt unna en W8 tlf.

Selv om mulighetene med en W8 er mye større enn med android.

Tenkte det jeg også.

Mobilen er til meg altså. Fra han. :)

Jeg liker apps ogsånt :ler:

Siden jeg er så fornøyd med S2, kan S3 være noe? Eller er den litt oppskryt?

(Og er det en telefon jeg virkelig vil ha, så spytter jeg inn ekstra så jeg kan få den i stedet :) )

Skrevet

Nei, hvorfor skulle den være oppskrytt? Den duger iallfall til det du skal bruke den til og vel så det.

En annen god grunn til å velge Samsung er at det koster faktisk ikke skjorta om du skulle råke til å knuse skjermen. 700 kroner det første året.

http://www.mobili.no/nyheter/samsung-utvider-kundeservicen/

Skrevet

Elsker min Windows 7.5 mobil, den har nok ikke millioner med apps til, men det er jo fordi det er såpass ferskt, og det kommer mer og mer for hver dag. Så jeg er veldig glad jeg fikk meg en.

Skrevet

Nei, hvorfor skulle den være oppskrytt? Den duger iallfall til det du skal bruke den til og vel så det.

En annen god grunn til å velge Samsung er at det koster faktisk ikke skjorta om du skulle råke til å knuse skjermen. 700 kroner det første året.

http://www.mobili.no...-kundeservicen/

Fordi jeg flere ganger har kjøpt mobiler som skal være superbra, også har jeg ikke vært så fornøyd som jeg trodde jeg skulle bli. :)

Hvilke begrensninger har du på apps da, chin? Har du f.eks instagram, wordfeud osv? (Jeg er ikke så god på mobil ogsånt. :ler: )

Skrevet

Fordi jeg flere ganger har kjøpt mobiler som skal være superbra, også har jeg ikke vært så fornøyd som jeg trodde jeg skulle bli. :)

Den er jo ikke revolusjonerende sammenlignet med S2, så sånn sett kan det jo hende du blir skuffa over den.

Det jeg har funnet ut av er at jeg alltid kjøper toppmodell. Kjøper jeg noe annet og billigere så blir jeg bare irritert fordi telefonen ikke er like bra som en toppmodell. Dyrt, ja. Det får heller bare være.

Gjest Morteno
Skrevet

Windows 8 mobiler kan bruke Android apps.

Personlig får jeg snart Galaxy Note 2. Den blir den raskeste og største mobilen. Fantastisk å surfe på en sånn skjerm.

Den vanlige Note 1'en faller nok i pris nå. Den er veldig fin.

Skrevet

Hvilke begrensninger har du på apps da, chin? Har du f.eks instagram, wordfeud osv? (Jeg er ikke så god på mobil ogsånt. :ler: )

Bruker ingen av de der, så vet ikke, men måtte sjekke. Wordfeud er der, koster 7 kr ellerno.

Men som sagt, det er fortsatt veldig nytt og de kjente programmene popper opp i hytt og pine.

Som nevnt over så kommer w8 til å ha tilgang til android apps, så da er mulighetene dobbelt opp...men de er vel neppe billig nok til å kjøpe med det første med budsjett på ca 3000.

Skrevet

Jeg er knallfornøyd med S3, og anbefaler den. Har synket en del i pris også :)

Skrevet

Jeg fikk meg Galaxy Note 2 i går, og er kjempefornøyd! Fantastisk telefon. Den tåler kanskje ikke all verdens, satser på at jeg klarer å la være å miste den i gulvet altfor ofte :) Den er nok over budsjettet ditt, men den første Noten er veldig fin og, og faller helt sikkert i pris nå! Hvis du vil ha en SÅ stor mobil da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...