Gå til innhold

hei jenter, hva synes dere om franske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en fransk kollega snakket litt sånn casual om det området, og han sa at norske jenter ikke liker franske menn, og jeg har alltid syntes det var motsatt..

kan dere komme med innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker verken franske menn eller kvinner. De er pretensiøse og anmasende. Det er artig å oppleve kulturforskjellene når man bare er noen dager i Paris, men i lengden blir det slitsomt. Ja, og så er de kravstore og blir fort sure.

Anonym poster: c5d86350102e641ed9e202ace0cea11a

Skrevet

Har å gjøre med fordommer som har lekket over fra de høyt allsmektige Statene.

Anonym poster: bddfee510f126fce3b5ffb47437e8fee

Skrevet

Helt nøytral egentlig. Så fremst han ikke snakker med en strekt overdrevent aksent mens han vrir på barten sin :gjeiper:

Skrevet

Tja... Franske menn er vel litt myte, de er nok ikke så håpløse romantikere som man har fått inntrykk av gjennom diverese opp i gjennom. Men personlig liker jeg godt franske menn og Frankrike generelt. Min eks er fransk. :)

Skrevet

Har aldri møtt en, men min far og venner har og de har gitt meg inntrykk av at franskmenn er arrogante.

Skrevet

De er ofte kjekke, velkledde og godt utdannet, så det er plussiden. Minussiden er myten om mannsjåvinisme som ikke fungerer så godt med de norske kvinnene. Jeg hadde ikke automatisk avvist en franskmann, men hadde måttet bli godt kjent med ham før jeg hadde avgjort om det kunne bli noe mer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt nøytral egentlig. Så fremst han ikke snakker med en strekt overdrevent aksent mens han vrir på barten sin :gjeiper:

jeg vet du vil ha en slik mann, og som samtidig har alpelue og jobber med å male bilder.

:sarkasme:

Anonym poster: 93bf11e8b91e06fa2062c8c27528295d

Skrevet

Har ikke sansen. Har ei venninne som bodde i Paris og kunne opplyse om at de langt i fra var så gode elskere som ryktene skal ha det til. :P

Anonym poster: c9e6f68ac5832a6b9fb766676027f0a9

• Liker 1
Skrevet

Tja, har aldri hatt noe hig etter franskmenn. Faktisk er jeg ikke noe særlig fan av franskmenn. De virker så.. vel.. puslete liksom. Liker skandinaviske vikinger bedre :nigo:

Skrevet

Morsomt, møtte en fransk mann ute i helgen... Og skal møtes igjen til uka.. Er veldig spent på hvordan det blir...

Anonym poster: 2d5118ff39c0fb935b072590f48a381d

Gjest Red Queen
Skrevet

Hvis han er relativt godt dreven med sitt fedrelands tradisjonelle mat og vin så er han etter all sannsynlighet en automatisk "good scorer" i min bok ;-)

Skrevet

Hvis han er relativt godt dreven med sitt fedrelands tradisjonelle mat og vin så er han etter all sannsynlighet en automatisk "good scorer" i min bok ;-)

også om han er "spesialist" i å slikke ..... ?? ja du vet...

har hørt at franskmenn er "spesialister" i akkurat det. :vin::sarkasme:

• Nyttig 1
Gjest Elissima
Skrevet

Ikke min greie iafall. Jeg er ofte i Frankrike, har flere venner derfra. Men syns generelt franske menn virker veldig gay. Usexy språk, og de fleste røyker mye. Også er vissst flesteparften utro, noe som strider imot mine konservative verdier. På pluss-siden er de pene i tøyet og høflig. Litt søtt å bli tiltalt med madame.

Skrevet

Ikke min greie iafall. Jeg er ofte i Frankrike, har flere venner derfra. Men syns generelt franske menn virker veldig gay. Usexy språk, og de fleste røyker mye. Også er vissst flesteparften utro, noe som strider imot mine konservative verdier. På pluss-siden er de pene i tøyet og høflig. Litt søtt å bli tiltalt med madame.

er de metrosexuelle også??

Gjest Elissima
Skrevet

er de metrosexuelle også??

Jepp, opptatt av klær er dem og flinke til å kle seg. Har hørt det er veldig vanlig å være bifil i Frankrike og, både når det gjelder menn og damer. Spesielt. Men jeg har aldri datet noen franskmenn så kan ikke uttale meg om åssen dem er. De ligger dog etter når det gjelder likestillingen. Ikkje bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...