Gå til innhold

Hva heter den sangen der det ligger en mann og ser ned på barn som lager figurer med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en sang jeg så på youtube for litt siden, som er ganske fin :P

Musikkvideoen er sånn at handlingen foregår på en skole, og det er mange barn som lager figurer av å alle barna går sammen i mønster. Så ligger det en mann og ser ned på de fra toppen av skolen, eller no...

Ringer det noen bjeller?

Anonym poster: 12fd48c2acb6f5a7d2c0d4596fdc445a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh!!! Den tror jeg at jeg og har sett! Kommer ikke på det!

Skrevet

Åh!!! Den tror jeg at jeg og har sett! Kommer ikke på det!

Det er så irriterende, for jeg sang på den idag. Husket to av setningene i sangen, så skulle søke da jeg kom hjem. Men nå har jeg glemt det ...

Husker at det er ringeskoleklokke på begynnelsen av sangen, tror jeg ...

Husker du hvordan sangen går? Eller husker du noen ord eller en setning?

Skrevet

Nei, husker bare videoen! Skal prøve å søke litt å se om jeg finner noe... Irriterende!

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre?

Skrevet

Mulig jeg er helt på bærtur nå, men kan det være Mad World av Gary Jules? (Husker bare at det er en som står og ser ned på noen mennesker som lager figurer i videoen)

Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Det er nok Mad World som nevnt over her, Gary Jules sin versjon er vel den som ble brukt i filmen Donnie Darko, men jeg tror det var Tears for fears (?) som laget den opprinnelig (på åttitallet en gang om jeg ikke tar feil...)

Endret av mari kontrari
Skrevet

Det er nok Mad World som nevnt over her, Gary Jules sin versjon er vel den som ble brukt i filmen Donnie Darko, men jeg tror det var Tears for fears (?) som laget den opprinnelig (på åttitallet en gang om jeg ikke tar feil...)

Takk for musikkvideoen. :)

Mulig jeg er helt på bærtur nå, men kan det være Mad World av Gary Jules? (Husker bare at det er en som står og ser ned på noen mennesker som lager figurer i videoen)

Nei, du er overhodet ikke på bærtur. ;)

Pink Floyd - The Wall?

Takk for den også, den er jo kul :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...