Gå til innhold

Trondheim - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har seg slik at jeg egentlig skulle hatt et sted å bo fra 1.okt - 30.nov (evt. 31.des), i Trondheim, men det er ingen som ønsker å leie ut til meg siden jeg bare skal bo der 2-3 mnd.

Så hvis det er noen der ute som bor i trondheim, eller vet av noen som bor der, eller i det hele tatt har noen tips å komme med, så tar jeg imot det med stor takk! Trenger du en room-mate, eller har du et ekstra rom/vet av noen som har det, så er jeg veldig interessert! Jeg trenger ikke mye plass, og er ikke kravstor av meg, så jeg er åpen for alt!

:)

Anonym poster: 3b8784bbaa9a65f20da3345ec093eacd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det har seg slik at jeg egentlig skulle hatt et sted å bo fra 1.okt - 30.nov (evt. 31.des), i Trondheim, men det er ingen som ønsker å leie ut til meg siden jeg bare skal bo der 2-3 mnd.

Så hvis det er noen der ute som bor i trondheim, eller vet av noen som bor der, eller i det hele tatt har noen tips å komme med, så tar jeg imot det med stor takk! Trenger du en room-mate, eller har du et ekstra rom/vet av noen som har det, så er jeg veldig interessert! Jeg trenger ikke mye plass, og er ikke kravstor av meg, så jeg er åpen for alt!

:)

Har du satt inn annonse på nettsteder som brukes av studenter? Er jo mange studenter her som skal på utveksling eller i praksis andre steder.

Ellers finnes det jo leilighetshotell hvor du sikkert kan få en god rabatt når du skal bo så lenge.

Skrevet

Har du satt inn annonse på nettsteder som brukes av studenter? Er jo mange studenter her som skal på utveksling eller i praksis andre steder.

Ellers finnes det jo leilighetshotell hvor du sikkert kan få en god rabatt når du skal bo så lenge.

Takk for svar! Nei, har ikke tenkt på det, men det kan jeg jo gjøre :) Går kanskje an å sjekke ut noe leilighetshotell og ja, vet ikke helt hvordan det fungerer men får vel bare google.

Skrevet

Legg ut annonse på hybel.no/finn.no. Ei jeg kjenner leiere ut et rom i leiligheten sin 1-4mnd i gangen, alt ettersom hun trenger penger eller ikke. Hun finner alltid leietagere på hybel.no og har ikke noen annonse selv (hun har leid ut nå da, så akkurat hun hjelper ikke ;) )

Anonym poster: 4ec856312d8d7304a376a58ba7499e6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...