Gå til innhold

Overføre iTunes-konto fra PC til Mac?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et problem. Jeg har fått meg ny Mac, og må overføre ituneskontoen min fra gamle PCen og over til den. Jeg har forsøkt å lese på Apple Support, men finner ikke den veiledningen jeg trenger. Altså, jeg må ikke slette noe fra min ituneskonto, for den er synkronisert med iPhonen min, altså må ikke slette noe fra den heller neste gang jeg kobler til Macen.

Dette er virkelig ikke mitt omeråde.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har kjøpt på iTunes/AppStore kan du synkronisere via iCloud, også til nye enheter.

Mener også at det finnes en iTunes synkroniseringfunksjon som bruker wifi, det har jeg ikke forsøkt enda.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm, jeg får det fortsatt ikke til. Leser på apple store, support, men uten hell. :/

Skrevet

Er det ikke bare å logge på iTuneskontoen din på macen da? Logg ut på PCen og logg inn på Macen?

Eller snakker du om musikken og appene nå? Mener jeg selv slet med det... Jeg skulle ha dem fra en mac til en annen, så jeg prøvde å synce den nye macen med telefonen, men da ble telefonen tom igjen.. Så jeg tror faktisk jeg mistet musikken min jeg.. Men så kom spotify :)

Når det gjelder appene så skal det være mulig å laste dem ned på nytt via app store, uten å måtte betale for dem på nytt igjen.

Skrevet

Er det ikke bare å logge på iTuneskontoen din på macen da? Logg ut på PCen og logg inn på Macen?

Eller snakker du om musikken og appene nå? Mener jeg selv slet med det... Jeg skulle ha dem fra en mac til en annen, så jeg prøvde å synce den nye macen med telefonen, men da ble telefonen tom igjen.. Så jeg tror faktisk jeg mistet musikken min jeg.. Men så kom spotify :)

Når det gjelder appene så skal det være mulig å laste dem ned på nytt via app store, uten å måtte betale for dem på nytt igjen.

Takk for svar! Jeg skal prøve dette senere i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...