AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Skal i dåp om noen uker og har kjøpt meg en kjole i sateng i en slags lys gammelrosafarge. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å forklare det. Den er knelang og har ikke ermer. Tenkte jeg kunne bruke en pen cardigan utenpå, men jeg vil helst ha en innsvinget en, ellers ser jeg unødvendig stor ut. Jeg er plus size og bruker ca str 48. Tenkte å bruke en svart cardigan, er ikke glad i jordfarger (brunt, oliven/mosegrønt osv) Blir glad om noen kan hjelpe! Anonym poster: 1fe59ff3c592f407fd70682847463d7a
Gjest Lille-pus Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 (endret) Dersom du tenker på en tynn, men herlig varm, cardigan i klassisk utførelse (ikke noe dill) så kan jeg hjelpe ja Jeg tror det blir penest med en V-ringet cardigan (?) men legger med en med rund hals også. Kjolefarven høres helt fantastisk ut ! - får jeg driste meg til å foreslå at du vurderer en grå cardigan istedet for en sort ? Sort kan ofte bli veldig 'hardt' mot rosa. Disse produseres i England og kommer i mange, mange farver, så det er egentlig bare å velge og vrake. 1) Keal - V-hals, tilgjengelig i 17 ulike farver 2) Amina - rund hals, tilgjengelig i 16 ulike farver Ja, de er dyre, men også verd hver eneste krone. Leveres normal på døren 2-3 dager etter bestilling. Endret 28. september 2012 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 1343,- for genseren også 144,- i toll + 372,- i mva + fortollingsgebyr til aktuelt firma (rundt 200,-). Blir veldig dyr genser det? Finner da vel en cardigan i fin merinoull i Norge også. Anonym poster: 6bcf80363334981b32b481f18ab02f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå