m_h Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Hei! Noen som har budd på leiligheten sunpark marine i alanya? Vurderer å bestille meg tur til alanya og til det hotellet/leilighetene..valegt står mellom;Springflower(alanya),villa sunflower(alanya) og sunpark marine..som som har verdt på det forkjellige plassene?
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 nei jeg har ikke bodd der .men på et annet hotell i alanya, og ja du kommer nok til å få et rush nå ang folk i alanya... jeg trivdes ikke. du komme rnok til å få høre mange skrekkhistorier om det som kan skje der nede. en trenger ikke være blond for å ikke kunne gå i fred. råder deg til å dra med gutter og ikke bare jenter. da jeg ver der var vi kun med venniner, og det er faktisk tilfelle at de fulgte etter oss på åpen gate sku være med oss inn på hotellrommene og det tok rett og slett helt av. veldig slitsomt! dessuten i prøverommet kom de rett inn, og en vennine v meg ble forsjøkt voldtatt! tror du skal tenke deg godt om engang til før du drar til tyrkia!
Nette Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Vil bare si at innlegget over er overdrevet...! :o Som jente må vi ta visse forholdsregler uansett hvor vi reiser.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 nette.---- hvordan kan dus i det er overdrevent? det er ikke det granne overdrevent! det er ren og skjær fakta jeg har jo selv opplevd det. synes det er frekt å komme med slike utalelser, når det faktisk stemmer og du tydligvis ikke vt noe om det! hold deg til dine egne saker og erfaringer,neivell så opplevde kanskje ikke du det..men ds er det kanskje en forskjell på hvordan du er, hvor du var og med hvem... sorry å skuffe deg men det er ren og skjær sannhet. og som en innlegger her innepå kg forventer jeg sanne svar og da vil jeg også være med på å gi sanne g ærlige svar!
m_h Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2004 Jeg har vært i alanya en gang før,men det var på den andre siden av alanya. Jeg likte meg veldig godt der,selv om guttene var utrulig innpåslitne(jeg er mørk blond med blå øyne),men jeg lærte meg hvordan jeg skulle si nei til de..jeg går ikke alene om kveldene heller. Jeg møtte noen som var utrulig greie,som ikke var slik,så de finst! Det er jo en grunn til at jeg reiser tilbake..jeg rett og seltt likte meg der.. :-) Men det jeg lurte på hvar om noen hadde ligget på sunoark marine fordi jeg har nå bestilt leilighet der..
Nette Skrevet 25. februar 2004 #6 Skrevet 25. februar 2004 Jeg mener at innlegget var overdrevent i den grad at det virker som at du fraråder jenter å reise til Tyrkia fordi man kan bli voldtatt...! Jeg betviler ikke at dere hadde en fæl opplevelse der, men slikt kan jo skje andre steder også.
Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 bodd der sommeren 08. fint, og behaglig atmosfere, reale og hygglig betjening, rent og god service, god og ariert mat i restauranten. kortvei til stranden og centrumHei! Noen som har budd på leiligheten sunpark marine i alanya? Vurderer å bestille meg tur til alanya og til det hotellet/leilighetene..valegt står mellom;Springflower(alanya),villa sunflower(alanya) og sunpark marine..som som har verdt på det forkjellige plassene?
Gjest gothiccia Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 Jeg bodde på sunpark marine sommeren 08. Og jeg hadde det KNALL... Hotellet er kjempe fint:D Rett oppi gata fra sunpark så ligger bison, der dro vi nesten hver dag å spiste. Topp servering å knalle folk som jobber der:D Men når sant skal sies så har mamma å de vært der 7 år på rad, 6 år på sunpark marine. Jeg skal tilbake nå i sommer og bo på sun on leiligheter, ligger ikke langt unna sunpark. Jeg synes ikke at de var så plagsomme. Greit nok at jeg er brunette med grønne øyne å ikke helt faller inn i blond kategorien. Men ja, NOEN er plagsomme, men de aller aller fleste er skikkelige folk. Og en annen ting. Tyrkerne slipper ikke inn på hotellet. Ihvertfall ikke på sunpark, ikke om du spørr engang.
Gjest gothiccia Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har også noen bilder på nettby fra tyrkia turen. Ikke så mange fra hotellet, men nærmiljøet=) Samme nick som her om du ts er interissert i å se=)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Hei Jeg og kjæresten min bodde der i fjor på denne tiden. Har bare en ting å si: 10/10 poeng fra meg!! Klart tyrkere er innpåslitne, men det blir hva du gjør det til. Vi var positivt overrasket - trodde det skulle bli slitsomt, men det var det ikke. Sunpark marine var et kjempebra hotell å bo på. Vi fikk til og med oppgradert rommet vårt uten tillegg, fordi vi endte opp så nærme resepsjonen - litt bråk på nattestid med folk som kommer og drar. Ingenting å utsette! Dette var verdt hver krone!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 27. august 2009 #11 Skrevet 27. august 2009 nei jeg har ikke bodd der .men på et annet hotell i alanya, og ja du kommer nok til å få et rush nå ang folk i alanya... jeg trivdes ikke. du komme rnok til å få høre mange skrekkhistorier om det som kan skje der nede. en trenger ikke være blond for å ikke kunne gå i fred. råder deg til å dra med gutter og ikke bare jenter. da jeg ver der var vi kun med venniner, og det er faktisk tilfelle at de fulgte etter oss på åpen gate sku være med oss inn på hotellrommene og det tok rett og slett helt av. veldig slitsomt! dessuten i prøverommet kom de rett inn, og en vennine v meg ble forsjøkt voldtatt! tror du skal tenke deg godt om engang til før du drar til tyrkia! Jeg må bare si at jeg trives i tyrkia, og det er ikke så fælt som folk skal ha det til. Jeg skal på sunpark Marine hotel nå snart, og ser veldig frem til det. Er man forsiktige der nede, og alltid er ved siden av en eller flere venner/familie/bekjente, så vil det ikke skje deg noe. reiser man med kjæresten skjer det ihvertfall ikke noe. Alt etter hvor ansvarlig og flink du er til å passe på deg selv. har allerede vært i tyrkia og det gikk fint å gå aleine med ei venninne der. reiste med flere også da. Bare pass på dere selv når dere er der, og alltid vær sammen med noen, aldri gå fra dem. Klarer du det så går turen veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå