Gå til innhold

Vendela`s bok

Vendela

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok!

Jaja,så ble det dagbok på meg også da :tunge1:

Så nå har jeg min egen lille bok der jeg kan skrible i når jeg vil :hoppe:

Ble så inspirert av de andre dagbok-skriverne her inne på KG,så nå får jeg se om jeg klarer å følge opp denne boken.. Ting jeg begynner på har en tendens til å være fryktelig spennende de første dagene/ukene før interessen dabber av fra min side :-? :oops:

Men jeg skal prøve så godt jeg kan :wink:

Vendela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en kjempe fin dag :hjerte:

Sovet lenge nok,og vært sammen med en venninne hele dagen.

Vi var en tur på trening,og etter det har vi hatt skikkelig jentekveld med pizza,godteri og film :D Skikkelig koselig!

Også har vi pratet med Han på msn :hjerter2:

Men nå tror jeg jeg skal hoppe i seng snart,må nesten begynne på en oppgave i morgen og da nytter det ikke å være trøtt :roll::wink:

Natti natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så sitter jeg her igjen da 8)

Har ikke fått gjort noe mer på oppgaven *dårlig samvittighet*

Var sammen med en venninne i går + at vi var på trening,så dagen gikk fort :wink: (super unnskyldning :ler: )

Men jeg MÅ komme igang med den oppgaven i dag :-? Men det er ikke så lett når temaet ikke akkurat er det som fenger mest :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du fått deg bok, så koselig! Her kommer jeg til å tite mye innom!

Ha en flott kveld kjære gode deg! Du har virket gitt meg mye gjennom de gode meldingene dine! Ta godt vare på degselv!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen,Fredslilja!

Du er så god du :hjerte:

I dag sto jeg opp tidlig,litt før klokken 06:00 :o ,ikke fordi jeg hadde lyst eller følte meg særlig våken,men fordi jeg var nødt til det :P

Har vært barnevakt for kusinen min fra klokken 07:15 til klokken 16:15,og vi har hatt det kjempe fint :hoppe:

Trillet lang tur og sett på hester og sauer,og stoppet å matet ender og vært på cafè :rosasmil:

Det er så herlig å være på tur med henne,se hvor god tid hun tar seg til å se på ting jeg ikke pleier å legge merke til engang. Å se hvor glad hun blir bare fordi vi går forbi et hus som ligner litt på det hun tror mormor og de åtte ungene bor i , og høre på at hun forteller om hvordan hun tror det er inne i huset til mormor gjør meg så glad. Den jenta har god fantasi :-)

Også har hun tegnet tegning til meg,av en liten hund og en jente. Hun har til og med hengt den opp på skapdøren min,tilsynelatende fornøyd med seg selv :ler: Hun er så søt :hjerte:

Tante kom hit etter jobb,og vi spiste middag sammen,før de dro hjem etter at snuppa hadde sett på barne-tv :P

Etter det har jeg prøvd å ta meg sammen og jobbet litt med noen skole oppgaver,er så sliten at jeg ikke har orket å dra ut etter at tante og de dro :roll: . Skulle egentlig møte noen kamerater i kveld,men jeg ser dem vel i morgen. Så søte som de er spurte de om vi heller skulle ta en rolig pizza og film kveld hjemme,selv om de hadde mer lyst å dra på fest (ville ikke innrømme det,men jeg kjenner dem såpass godt at jeg kunne se det på dem :wink: ) Men jeg skylte på masse skolearbeid (har ikke fått gjort halvparten engang) og sendte dem av gårde,så nå håper jeg de har det fint :hjerte:

Må lage en slagplan for hvordan jeg skal komme meg igjennom den store bunken med lekser :roll: Trenger virkelig motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Så fint at du har fått deg dagbok.

Lekser ja.. Huff, sliter med motivasjon selv. DEt er så mye annet morsomt å gjøre, og vips! så flyr tiden..

Men det må jo gjøres en gang.

Lykke til, og fortsatt god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen,Fisk!

Så koselig at du tok en tur innom boken min :-)

Helgen var fin den,bare synd at den tok slutt så fort :wink:

Lørdag gjorde jeg ikke så mye.. Sto opp i 11-tiden,gikk opp å spiste frokost og hørte på radioen. Masse musikk,sanger som vekker minner,gode minner :hjerte:

Bladde igjenom en bunke med kort,de fleste fra 2003. Morro å se på og drømme seg bort. Kom på at jeg hadde fått sms av en venninne om at hun hadde sendt meg mail. Så det første jeg gjorde etter at jeg hadde dusjet og kledd på meg,var å logge inn og lese mailen. jeg leste den flere ganger,en mail som forteller mye,jeg hadde lyst å svare,men jeg fant ikke de rette ordene.. Så det ble til at jeg ikke svarte,istedenfor gikk jeg rundt å lurte på hvor lenge dette kom til å vare :roll:

Tenkte mye på,og prøvde å komme igang med oppgaven,men det gikk dårlig. Har ikke hatt ro i meg til å jobbe med oppgaver i det siste,men jeg har vel ikke hatt ro eller tålmodighet til noe annet enn å trene,være sammen med venninne M og prate med Han :hjerter2: i det siste heller,så..

Spiste god middag sammen med mamma og pappa,før lillesøss kom hjem fra sverige med godteri til meg! Det er jenta si det :hjerte::wink:

Prøvde å få ryddet litt,før jeg "sprakk" og sendte en sms til venninnen min ; "Hei :) Takk for mail! Hva skal du i kveld?"

Hun skulle ikke noe spess,så jeg tok sjangsen og inviterte meg selv på besøk. Jeg hadde en litt rar følelse da jeg løp over plattingen for å ringe på,men den forsvant da hun åpnet og jeg måtte bare le :D Vi lo og lo,der jeg satt på husken og hun på benken utenfor døren. Alt er som før igjen :hjerter: Vi gikk inn,og pratet og lo enda mer *smile* Hadde mye å prate om siden vi ikke hadde sett hverandre på 8 dager!

Ble hentet av mamma,og sleit skikkelig med å få sove.. Men det blir jo ikke noe særlig bedre når man stresser for å få sove fordi man skal tidlig opp neste morgen.. Men jeg sovnet etter en stund :Gjesp:

Søndag var det tidlig opp og rett på trening :hoppe: Like morsomt som alltid!

Kom hjem i halv 4-tiden,dusjet,spiste middag og skravlet i telefonen med en venninne og..vips! så var helgen over for min del,og rett i seng!

I går begynte skolen igjen,koselig å treffe de andre i klassen igjen,spesielt venninne S og venninne A,de hadde jeg ikke sett siden før ferien 8) Så det ble mye skravling,og vi ble til og med flyttet fra hverandre.. Da følte jeg meg som den fjortisen tilbake på ungdomsskolen,uff :oops: Men hvem har sagt at man ikke skal få småprate litt selv om man går på videregående?! Vi fikk heldigvis flytte tilbake der vi satt først etter en stund :P

Var skikkelig flaut å komme til de siste timene først og alene :-? Dette var den siste gangen denne læreren skulle ha oss,og det er ikke av egen vilje.. Så når han da begynte å spørre hva som gikk galt visste jeg ikke hva jeg skulle svare,det var heldigvis noen andre som svarte ordentlig for seg,men jeg tror alle sammen hadde dårlig samvittighet :-(

Men som klassestyreren vår sier ; vi er på skolen for å lære,derfor må vi først å fremst tenke på oss selv!

Møtte venninne M etter at vi hadde sluttet,sånn at vi kunne ta bussen hjem sammen. Da vi oppdaget hvem som sto bak oss på bussholdeplassen hadde plutselig ikke venninne M så mye å si lengere,så det 20 lange minutter :ler::P

Kom hjem og spiste litt,før jeg skiftet og så møtte jeg venninne M igjen for å dra på trening :danse: Trives virkelig der borte :wink:

Da jeg kom hjem fikk jeg gjort litt på oppgaven,før jeg bare var nødt til å gå å legge meg.. Kastet opp og følte meg svimmel :-? Så da var det bare å gå å legge seg og håpe på at det skulle gi seg raskt.

Ble hjemme fra skolen i dag,er fortsatt kvalm og har feber,så jeg hadde ikke fått gjort noe særlig om jeg dro på skolen alikevel.. Så da sitter jeg her å synes synd på meg selv :sjenert:

Ååå,som jeg savner sommer og sol! Og hytteturer og båtturer,og det å kunne bade i sjøen! Å sole seg,og spille tennis. Å sitte på Aker brygge og spise is sammen med noen venner mens solen varmer *drømme* DET savner jeg!

Men jeg har mye å glede meg til før sommeren :D

Til helgen så skal jeg på hyttetur sammen med bestevenninnen min,vi skal stå på snowboard og ake og ha det kjempe gøy!

Også skal jeg en tur til hemsedal sammen med masse venner,det blir sikkert kjempe gøy det også :wink:

Og så skal jeg reise utenlands og ha praksis,det gleder jeg meg kjempe masse til :hoppe: Har aldri vært der før,så det blir kjempe spennende! Også skal jeg møte igjen en venninne som jeg ble kjent med i høst,da de var her en tur. Åå,som jeg gleder meg!

Så det er mye å glede seg til fremover,tenk det er bare 14 skoleuker igjen til sommerferien! Venninne M har regnet det ut,noe må man jo gjøre i matte timene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erica

Hei vennen :D

Takk for hilsen i boken min.

Titter innom og ønsker deg God bedring :klem:

Håper du blir frisk snart!

Måtte smile når jeg leste innlegget ditt. Særlig det om oss to på lørdag. Jeg smiler fortsatt når jeg tenker på det.. :wink: Du på huska og jeg på benken, og latter. Kommer aldri til å glemme det.

Gleder meg til helgen!

Glad i deg, masse.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vendela...

Takk for hilsen i min dagbok :)

:velkommen: som dagbokskriver!!

Her kommer jeg til å titte innom.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...