Dina_ Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Jeg blir så sinna på det mannfolket jeg bor sammen med. At det går an! Om dere husker min forrige tråd hvor jeg skrev at han trodde ex'en over meg. Vel, jeg fikk enda en mld fra henne i går, som jeg fortalte han om med en gang, jeg svarte henne aldri. Så har han tydeligvis gått og snakket med en kompis av han om dette og kompisen kommenterte meg slik "oh my god, what a drama queen.. why are you still with her?" og typen ser ut til å være enig med han i at jeg er såkalt "drama queen". Men når jeg spør om hvem det er som har sagt dette så nekter han å fortelle. Jeg føler at jeg har rett til å få vite hvem dette er. For jeg har kun møtt en av hans kompiser (de bor langt unna), og han kan utelukkes, og jeg synes det er urettferdig at jeg blir dømt på den måten av en personen som aldri har møtt meg. Arg! :evil:
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2004 #2 Skrevet 24. februar 2004 Greit nok at kameraten er som han er, men jeg lurer egentlig på hva din kjære har sagt til han. Og hvordan han har sagt det, for en får ikke det inntrykket uten grunn. Tror jeg ville tatt meg en alvorsprat med kjæresten i stedet for kameraten, for han behøver du egentlig ikke ha noe med.
tenker Skrevet 24. februar 2004 #3 Skrevet 24. februar 2004 Hmm... Kanskje like greit at du ikke får vite hvem det er, tenker jeg. For deg blir det uansett bare et intetsigende navn, siden den eneste kameraten du har møtt bor langt unna og kan utelukkes. Tenk deg selv hvor utrolig "bad feelings" du vil ha overfor denne kameraten når du en gang møter han! For å tenke litt videre i denne saken: det er jo typen din som har gitt kameraten et dårlig inntrykk av deg! Kameraten har aldri møtt deg, så alt han har å forholde seg til er hva typen din har fortalt. Og det tydeligvis ikke bare bra ting... Ellers synes jeg typen din godt kunne spart seg for å fortelle hva kameraten hans hadde sagt. Var det bare en indirekte måte å si hva han selv mener om saken? Beklager hvis dette ble negativt, men jeg leste den forrige tråden og syntes ikke typen din hørtes noe sympatisk ut...
Dina_ Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2004 Jeg aner ikke hvem denne kameraten hans er, men jeg snakker med et par av hans venner på nettet, men det vil jeg slutte med nå før jeg får vite hvem dette er. Jeg ville følt meg meget dum om jeg satt og snakket med en kompis av han og senere fikk vite at det var h*n som mente jeg var en "drama queen". Verste jeg vet er mennesker som ikke kan stå for det de sier. Falske mennesker liker jeg ikke. Jeg synes bare hele greia er så urettferdig og.. tåpelig
punkyB Skrevet 24. februar 2004 #5 Skrevet 24. februar 2004 Hvorfor skal du vite hvem denen kameraten er da ? Som de andre her er inne på så er det vel typen din du 'bør ta'? Kameraten kom jo med den uttalelsen basert på hvordan typen din beskrev deg/situasjonen ?
Gjest Vega Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 Jeg tror ikke et øyeblikk at det er noe kameraten har sagt, men noe din venn har kokt i hop for å vise deg at det er du som er urimelig... Og uansett - hvorfor bry seg om kompisers utsagn? For alt du vet er det en umoden stakkar, som ikke vet hva han skal si, men må plumpe ut med noe for å "henge med"... Jeg fikk en gang sms fra en ustabil person (ikke noen eks), jeg beholdt de på mobilen i flere måneder, i tilfelle noen skulle bestride at det var tilfelle. Glem kameraten. Konsentrer deg om det virkelige problemet. Hans problem med å bakke deg opp. Han støter deg vekk - kanskje han er feig, og må ha en syndebukk, slik at han har ryggen fri selv. La han gå, hvis det er det han ønsker.
liv Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Jeg tror ikke et øyeblikk at det er noe kameraten har sagt, men noe din venn har kokt i hop for å vise deg at det er du som er urimelig... Og uansett - hvorfor bry seg om kompisers utsagn? For alt du vet er det en umoden stakkar, som ikke vet hva han skal si, men må plumpe ut med noe for å "henge med"... Jeg fikk en gang sms fra en ustabil person (ikke noen eks), jeg beholdt de på mobilen i flere måneder, i tilfelle noen skulle bestride at det var tilfelle. Glem kameraten. Konsentrer deg om det virkelige problemet. Hans problem med å bakke deg opp. Han støter deg vekk - kanskje han er feig, og må ha en syndebukk, slik at han har ryggen fri selv. La han gå, hvis det er det han ønsker. :enig_animasjon:
Dina_ Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2004 Det han kaller misforståelser kan da ikke alltid være min skyld? Joda, det hender at han sier unnskyld, men aldri for en spesiell grunn. Jeg vil bare gjerne vite hva det er han har sagt, hva det er som er så galt med det jeg gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå