AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Hei, trenger råd og erfaringer fra dere kyndige datere Har vært medlem på møteplassen et par måneder, og nå har jeg avtalt å ta en kaffe med en jeg kun har sendt noen få meldinger med. Var han som lurte på om vi ikke like greit skulle møtes over en kaffe, og jeg tenker som så at det er like greit. Han virker helt super på "papiret", og ser ikke så verst ut på bildene. Så det er vel bare å finne ut om det er kjemi der, eller ikke. Men jeg er så nervøs for at det skal bli kleint... Har jo bare sendt tre- fire korte meldinger før vi ble enige om å møtes. Jeg er ingen sjenert person, og har lett for å komme i kontakt med mennesker.. Men dog... Noen med erfaringer? Gjerne råd Anonym poster: 4743d361e5e990b329653d24d52be9e0
Gjest Wei Wei Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Det er ikke noe skummelt. Bare møt ham et offentlig sted og bli kjent. Spiler lite rolle om dere har skrevet til hverandre lenge eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Lykke til, si hvordan det gikk. Bare hopp i det! Anonym poster: dd995939a72a407658cde3188a577a67
super-s Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Hvis du ikke er sjenert og kommer lett i kontakt med andre, så går det nok helt sikkert bra! Kan kanskje være lurt å tenke over samtaleemner og sånn på forhånd, i tilfelle det skal bli litt pinlige stillheter =)
Virrehue Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Som regel går det over all forventning. :-) Kan som nevnt være greit å ha et par emner på lur, i tillfelle det stopper opp. Ofte funker det bra å stille litt spørsmål, og interessere seg for han, ikke bare plapre i vei om seg selv. Smil og flørt. :-) Lykke til og kos deg. Antagligvis er han like nervøs som deg. :-)
Pene sko... Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Bare fokuser på å ha det gøy. Mer enn det skal du ikke tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå