Gjest SebraPiken Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 (endret) Mobilen min drukna i veska mi her for to uker siden (tåler ikke redbull, merkelig nok), så nå vil den ikke lese av sim-kortet mitt (wifi, og 3g funker ikke, ingen sms eller ringing funker) men, jeg får den på og alt fungerer ellers, så det er ikke noe som går fort å fikse tipper jeg, så den må nok inn på service. Ingen forsikring på den. Så det jeg lurer på, er hvor skal jeg sende den inn? Kjøpte den for snart 1 år siden på telenor.no. Noen som vet noe rimelig? Eller, hva det ca vil koste? Edit: er en samsung s2, om det er viktig Endret 27. september 2012 av SebraPiken
Eiil Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 siden den er fuktskadet, er det liten sjangs for at det er mulig å reparere den. Og viss det er mulig, er det like billig å kjøpe ny Hilsen en gammel mobilbutikk ansatt ^^
Gjest SebraPiken Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Ookidok, da vet jeg det Takk for svar! Får sjekke finn.no om der er noen som kjøper defekte mobiler kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå