Gå til innhold

Hva er greia med å stå halvnaken på en fjelltopp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste virker det som om alle jenter driver og bestiger fjell og tar bilde av seg selv på toppen - toppløse med ryggen til. Hva er greia med dette? Har aldri skjønt noe av det, og det har rett og slett begynt å irritere meg :fnise:

Anonym poster: f70884d57384eea317d014cb39b3fd41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Å jeei, enda en unnskyldning til å vise de trente og slanke kroppene våre naken, UTEN å få stempel som oppmerksomhetshore". Neida.. joda..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Åh, så det er ikke bare i min omgangskrets nei. Jeg synes det så kult ut første gangen jeg så det (for kanskje 2-3 år siden), men det er ikke så veldig originalt nå nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er den nye planking. Naking - noe sånt tror jeg.

Stå naken/halvnaken i offentlig omgivelser. Men for meg skriker det "oppmerksomhet" :P

Endret av melly666
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å skifte når jeg kommer opp på en fjelltopp, for klærne på overkroppen er helt svette.. da står jeg naken det sekundet det tar å vrenge på seg ny topp og genser, men aldri forstått de som står lenger nede og vifter med puppene, ser noen av de jentene også ;)

Anonym poster: fbd702118a729980c189c6b668f02547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør bare sin plikt som jente. Men de skulle stått med fronten mot kameraet og vist alt. Det er det respekt av.

Anonym poster: 91a20b5acaaea5c85c99bde7f091ca05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett noe om Prins Harry og at noen støtter han... det er det jeg har fått med meg av overskrifter. Gidder aldr i å klikke å titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...