Pedro Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Jeg håper denne vil være opplysende: Link slettet. Hege (admin) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 Og hva er så DIN mening om innholdet i teksten? Jeg må innrømme at jeg benyttet meg av min evne til å skumlese, men jeg fikk bare inntrykk av at det hele er nok et eksempel på amerikansk skremselspropaganda, av den typen som gjør meg trist.
Pedro Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2004 Takk for interessant og megetsigende svar. Hvorfor tar du deg bryderiet med å svare og synse om noe deu ikke har lest? Artikkelen omhandler kvinners stilling........Da mener jeg ikke på rygg.
Gjest bare lille meg... Skrevet 26. februar 2004 #4 Skrevet 26. februar 2004 Takk for interessant og megetsigende svar. Hvorfor tar du deg bryderiet med å svare og synse om noe deu ikke har lest? Artikkelen omhandler kvinners stilling........Da mener jeg ikke på rygg. bombe at du må få fram at folk svarer uten å ha lest det skikkelig... Gjør du det på trass eller Pedro? :o
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2004 #5 Skrevet 26. februar 2004 Takk Hege for at du har har startet med å slette noen av linkene hans :kysse:
Gjest Ethereal Skrevet 26. februar 2004 #6 Skrevet 26. februar 2004 Poenget mitt er vel at det ikke akkurat krever GRUNDIG lesing (forutsatt at intelligensen er høyere enn på en gjennomsnittlig bimbo) for å skjønne hva artikkelen dreier seg om. Enkle og billige poenger, og en type argumentasjon som man skulle tro en person som gjemmer seg under en Ph.D-tittel burde holde seg for god til. Om jeg om en to års tid skulle skrive noe like billig, tendensiøst og intetsigende, vil jeg trekke meg tilbake i stillhet. Pedro er dessuten bare ute etter bråk, vil jeg tro. Men denne gangen lot jeg meg ikke provosere, dette ble rett og slett for billig. But enough about that, linken er slettet, tross alt. Takk, Hege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå