Gå til innhold

Han "liker" andre damers profilbilder - men aldri mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe kjempeproblem,og noen tenker sikkert "Get a life".Ja,jeg vet det :smilbla: Men det føles likevel litt rart og sårt... :sukk: Håper derfor på noen innspill..

Saken er at jeg møtte en fyr på en datingside i sommer (han er i 30-årene).

Vi er blitt godt kjent og har datet en del ganger, men vi er ikke i et forhold

(ikke hatt sex enda heller).

Vi er fbook-venner, og jeg ser ofte at han "liker" profilbildene til andre damer som jeg gjenkjenner fra datingsiden vi møttes på.

(Ser det pga at flere har samme profilbilde på begge stedene).

Det er snakk om vanlige bilder,ikke spesielt lettkledde.

At han "liker" andre jenters profilbilder er forsåvidt greit.

Er ikke sjalu pga dette.

Det jeg synes er rart er at han ALDRI "liker" bilder av meg (selv om han har sagt jeg er pen osv..får ofte høre det av andre også. De andre damene er ikke spesielt pene heller,noe som får meg til å gruble enda mer..)

Hva kan grunnen være til dette? Er dette en slags playboy-taktikk?

Noen som har opplevd det samme? :forvirra:

Anonym poster: 2295a4fa09811ae586abe156a216982e

Anonym poster: 2295a4fa09811ae586abe156a216982e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når dere har datet en del ganger allerede, og blitt godt kjente, så fatter ikke jeg at du gidder å finne deg i at han "liker" profilbildene til andre damer.

Oppførselen hans er respektløs. Forutsatt at du ikke gjør det samme som han selvfølgelig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Vet ikke jeg, men min erfaring er at folk ofte er litt forsiktig med å være synlige på profilen til den de dater, før ting er avklart? Jeg hadde blant annet lenge kontakt med en fyr - vi skrev masse meldinger og han var seriøst interessert i meg, vet jeg, men han kommenterte vel bare et par ganger på statusen min, helt nøytrale ting. Jeg har en jeg ble kjent med gjennom sukker som kommenterer og liker mye på profilen min, men vi har bare vært venner hele veien.

Anonym poster: 224f0c3ef449475b11086f52ea523094

Skrevet

Dere har blitt godt kjent, og vært på flere dates. Altså regner jeg med at dere har kontakt utenfor FB også? Det trenger ikke å være mer mystisk enn han benytter andre kommunikasjonskanaler med deg. Den jeg har minst kontakt med på FB er nettopp typen. Om jeg liker bildene hans, eller har noe å si, så tar jeg det heller via andre kanaler. Andre på FB har jeg liten kontakt med ellers, og da føles det mer naturlig å like og kommentere ting der.

Og Steinar, det må være slitsomt å være deg.

• Liker 4
Skrevet

Roten til all ondskap er tydeligvis Facebook.....

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Etter min erfaringer så kan det være noen menn spesielt de sjenerte - gi mix signaler. Man føler at de unngår deg så du antar at han ikke liker deg. Men det handler mer om at han er usikker, vil ikke bli avvist. Og sånne gutter kan faktisk flørte med andre jenter og gi de oppmerksomhet i stedet for den de liker. Det er slitsomt ja.

Anonym poster: 221facddf5189f4f155c1dba94373e29

Skrevet

Jeg bruker facebook til å ha kontakt med de jeg ikke har mye kontakt med i det virkelige liv.

Skrevet

Han liker deg i virkeligheten, trenger han å like deg digitalt også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...