AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Jeg møter bare motgang på datingfronten. Alt jeg prøver på faller i grus rett og slett. Dette året har jeg klart å komme i kontakt med 5 stk (ikke på samme tid) jeg synes var interessante. Har vært på date med 2 av dem, men alle har avvist meg. Og det var de jeg har kommet i kontakt med. De fleste avviser meg lenge før jeg kommer så langt. Særlig på nettdating, der stopper de fleste å svare etter 2 meldinger. Så hva kan man gjøre for å komme opp av grøfta? Kjenner at jeg blir veldig trist og lei av at alt går så fryktelig dårlig. :/ Anonym poster: 06ebd361f0be868577d22a390da4a111
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 Ta en lengre pause. Ja, har tenkt på det. Men jeg er jo tross alt runda 26, og føler egentlig at tiden bare løper fra meg. Så vet ikke om jeg har "tid" til det. Anonym poster: 06ebd361f0be868577d22a390da4a111
Steinar40 Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 Ja, har tenkt på det. Men jeg er jo tross alt runda 26, og føler egentlig at tiden bare løper fra meg. Så vet ikke om jeg har "tid" til det. Anonym poster: 06ebd361f0be868577d22a390da4a111 Du er ikke voksen før du har passert 30. Så du har fortsatt god tid til å se deg om. Faktisk.
Steinar40 Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Hørte akkurat at den gjennomsnittlige kvinne må kysse 22 frosker før hun finner prinsen hehe
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Slapp av og ikke vær så negativ og forutinntatt. Jeg er 35 og traff i hvert fall seks stykker det overhodet ikke klaffet med (etter en eller noen få dater) i løpet av et år før jeg nå har møtt en.. Noen av de jeg møtte var ikke spesielt attraktive i mine øyne, men de kontaktet meg ikke igjen - da er det lett å tenke at en er mindre attraktiv enn disse, men smak og kjemi og selvinnsikt betyr mer enn noe... (han jeg har truffet nå er dødsbra! Jeg vet ikke hvor kjekk han er på en standardskala, men det kjennes bare bra ut) Det er jo heller ikke noe mål å få oppmerksomhet fra "flest mulig", det er bare én person en trenger å komme overens med når det kommer til stykket. Selv greier jeg stort sett holde den skriftlige kommunikasjonen i gang så lenge jeg vil, men etter det første møtet er det mer frafall Fra begge sider, samtidig har jeg (som deg sikkert) kjent på at jeg "skulle ønske" den andre ville bli bedre kjent, selv om magefølelsen sier at det egentlig er uinteressant. Anonym poster: 70ce7972448a6b653ba0d7eb975f0335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå