Gå til innhold

Nok med 20 min jogging for å stramme opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt off topic men må bare spørre. Blir ikke du lei av å gjenta deg selv til det uendelige? du skriver det samme i hvert eneste innlegg, i hver eneste joggetråd. Gjesp.

Anonym poster: 21705ac30bae078553fa7653ecc8f813

Om du har sett hun gjenta det samme til det uendelige, hvorfor i all verden gidder du da å gå inn i tråder som dreier seg om det samme tema?

Det er jo ikke deg hun vil dele sine positive resultater med, hun vil dele det med de nye som spør

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjentar du samme spørsmål selv hvis du er lei av å lese andres gjentakelser?

Hæææ? Jeg har skrevet det en gang.

Skrevet

Hæææ? Jeg har skrevet det en gang.

Nei, du gjentar det samme spørsmål, en annen person har stilt i samme tråd.

• Liker 2
Skrevet

Herregud.. Hva har dette med trådstarters spørsmål å gjøre?

Skrevet

Kommer an på. På 20 minutter har jeg løpt 4 km, og det på ca. 11 km/t så jeg holder en grei fart og god puls og har da brent ca. 200 kalorier. Om du løper saktere så vil du legge bak deg kortere distanse og dermed ikke brenne fullt så mange kalorier. Men at det hjelper det gjør det selvsagt. Vil definitivt bruke joggingen som den mest effektive måten å brenne fett på, og progresjonen kommer raskt om du innstiller deg på å forbedre løpeformen din.

Jeg startet med jogging for ca. 1 1/2 år siden, og da jeg klarte å løpe 3 km sammenhengende så merket jeg mer forskjell på form fremfor kropp. Da jeg økte til 5 km ca. 4 ganger i uka merket jeg at kroppen begynt å endre seg mye. Nå jogger jeg 4-5 mil i uka og kroppen min har aldri sett bedre ut.

Men kostholdet er uansett alfa omega uansett hva du trener :)

Hva bruker du for å måle hvor langt du løper? :)

Anonym poster: c9da9cd38529aa3915e4090e93f15683

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Syns det er fint at du svarer, Maja. Jeg har i allefall lært mye av deg, og har blitt inspirert til å løpe. Nå skal jeg faktisk ut igjen, satser på en 8km lang tur i kveld :)

Helt enig med deg. Det er jo nettopp andres egne erfaringer som er interessante. Ikke lange teoretiske forklaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...