AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #1 Skrevet 27. september 2012 Slik er det, jeg begynner å bli gal! I mange herres år, har jeg sett etter den perfekte sminken. Uten å få noe bra resultat! Dette er hva jeg sliter med. 1. Brunkremen er alt for tykk! 2. Foundationen er for rød 3. Foundationen er for gul 4. Foundationen er for brun 5. Foundationen er for lys 6. Pudderet er for gult 7. pudderet er for rødt Har også prøvd å ha forundation under og pudder over. Resultatet for dette var 1. Ble gul 2. ble rød 3. Så skitten ut 4. Ble grå brun Yes. Dette er da mitt problem. Hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg kjøpe. Hvordan få tak i noe bra som ikke koster 800 kr!? Hva bruker dere? Og hvordan ser dere ut før og etter?? Jeg er lys i huden. Blå øyne, og mørkebrunt hår. Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e
kills Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 Har du vært innom et parfymeri/MAC og fått de som jobber der til å finne en farge som passer?
AloeVera Skrevet 27. september 2012 #3 Skrevet 27. september 2012 (endret) Dra til en profesjonell som kan veilede deg Selv bruker jeg fit me fra maybeline som foundation og isadora solpudder. Liker at foundationen er tynn og bløt Endret 27. september 2012 av AloeVera
Renapur Skrevet 27. september 2012 #4 Skrevet 27. september 2012 vil anbefale deg å prøve L'oreal sin new nude magique. den gir lett farge og glød til din naturlige hudfarge og dekker over noe ujevnheter uten at det vises på huden din. jeg ble veldig fornøyd med den. I tilegg ser du ikke sminka ut med den. Cubus har den
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Dra til en profesjonell som kan veilede deg Selv bruker jeg fit me fra maybeline som foundation og isadora solpudder. Liker at foundationen er tynn og bløt Er det du som er på avatar bilde ditt? Isåfall ser det veldig bra/naturlig ut. But you see, du er brunere enn meg og er det ikke solpudder nok så brunt? Hvordan fungerer fit me? Har sett reklamen, men har ikke fått med meg som dette er brunkrem eller foundation. (brunkrem er utelukket for min del.) Ts Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Har du vært innom et parfymeri/MAC og fått de som jobber der til å finne en farge som passer? Jeg har vært innom noen slike plasser, men føler ikke at jeg får det resultatet jeg er ute etter. Sliter veldig med det at jeg blir rød av en eller annen grunn. ;( ts Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e
AloeVera Skrevet 27. september 2012 #7 Skrevet 27. september 2012 Er det du som er på avatar bilde ditt? Isåfall ser det veldig bra/naturlig ut. But you see, du er brunere enn meg og er det ikke solpudder nok så brunt? Hvordan fungerer fit me? Har sett reklamen, men har ikke fått med meg som dette er brunkrem eller foundation. (brunkrem er utelukket for min del.) Ts Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e Det er meg på avtaren ja Greia med fit me er at alle skal finne en foundationfarge som passer for sin hudfarge, og så går det an å kjøpe en pudder i samme tone. Men jeg synes ikke fargen er noe bedre enn andre typer foundation jeg har prøvd, det er konsistensen jeg forelsket meg i.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 Det er meg på avtaren ja Greia med fit me er at alle skal finne en foundationfarge som passer for sin hudfarge, og så går det an å kjøpe en pudder i samme tone. Men jeg synes ikke fargen er noe bedre enn andre typer foundation jeg har prøvd, det er konsistensen jeg forelsket meg i. Jeg har også blitt forelsket i en del konsistenser, men uansett hvor forelsket jeg blir, så blir jeg skuffet når jeg ser meg i speilet. Altså, for rød, gul, for brun for hvit, and so it goes.... Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e
AloeVera Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Jeg har også blitt forelsket i en del konsistenser, men uansett hvor forelsket jeg blir, så blir jeg skuffet når jeg ser meg i speilet. Altså, for rød, gul, for brun for hvit, and so it goes.... Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e Hver gang jeg begynner med et nytt merke spør jeg alltid om hjelp i butikken til å finne riktig farge til annsiktet mitt. Synes det er vanskelig å se selv, i alle fall i de små speilene som butikkene som regel har
AnonymBruker Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Er det du som er på avatar bilde ditt? Isåfall ser det veldig bra/naturlig ut. But you see, du er brunere enn meg og er det ikke solpudder nok så brunt? Hvordan fungerer fit me? Har sett reklamen, men har ikke fått med meg som dette er brunkrem eller foundation. (brunkrem er utelukket for min del.) Ts Anonym poster: 6de9966a44ad94cded5803b6c3ee478e Det er ingenting som heter brunkrem. Fit me fra Maybelline er en flytende foundation, altså noe som skal fungere som et utjevnende grunnlag for concealer, pudder, solpudder og/eller blush. Solpudder skal ikke brukes over hele ansiktet eller til å sette flytende foundation, men legges strategisk på bestemte plasser i ansiktet for å skape glød/konturer. Hvilken hudtype har du? Hvilke(n) foundation har du prøvd tidligere? Hva bruker du til å påføre foundationen med? Hva påfører du før foundation (fuktighetskrem/primer/serum osv.)? Anonym poster: cdc42c919c2e1f71303f66228479a072 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå