Gå til innhold

Argh..forkjøla.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så var det min tur, jeg er forkjøla. :evil: Er ikke helt sengeliggende, men ble sendt hjem fra jobb i dag. Jeg tar solhatt-dråper og Bio Resistens-tabletter og selvfølgelig halspastiller (Repsils..blæh). Begynner å få en fin liten "Rudolf-nese" så jeg må vel ty til Mentholatum også.

FLERE RÅD??

Vil blir frisk, dette er sååå kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm melk med honning hjalp meg da jeg var sår i halsen... viste bedring over natten :-)

God bedring

Skrevet

Nyser og nyser og nyyyser, ikke SPØR hvor mange kleenex som har gått med her i dag. Utrolig slitsomt.

Skrevet

Spis C-vitaminer, kos deg som best du kan, slapp av og sørg for en god natts søvn. Da blir du helt sikkert bedre til i morgen.

Skrevet

*snuuufs*

Meg er også forkjølet. Eller.. mulig influensa.. har til og med feber og det har jeg vanligvis aldri. Vondt i nakken, vondt i halsen, snufsesnufse.. :ler:

Ta tiden til hjelp. Hold deg varm og få i deg masse drikke og C-vitaminer.

God bedring!

Skrevet

Takk!

God bedring til deg også, jordbær.

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg å gå til innkjøp av svarthyll.

Har nettopp vært forkjølet selv og tok svarthyll - 3 dager- og jeg ble frisk som en fisk :wink:

Skrevet

Vurderte det, men så ble det solhatt og Bio Resistens. Det har hjulpet og jeg føler meg ikke så tett som før, men nyser og nyser og snyter meg.

Men svarthyll er nok bra det også. Hvor mye tok du da, og hvor ofte? Smaker det fælt?

Skrevet

Svarthyllbærekstrakt er superdupert! :-) De anbefalte det forran solhatt på apoteket. Det er ganske klissete, men smaker ikke akkurat vont.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...