Gå til innhold

Hva synes dere om paljettklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om paljettskjørt?

Paljettshorts?

Paljettbukser?

Anonym poster: f5aa096462a1b1d951ed15f9dfc6f6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paljettbukser blir for mye glitter syns jeg, mens shorts og skjørt kan være fine. Jeg eier ingen og trur ikke at jeg kommer til å kjøpe det heller, men det er fordi jeg bruker ikke så korte skjørt eller shorts.

Gjest Raindrops
Skrevet

Grusomt.

Jeg liker generelt ikke klær som blinker og glitrer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker klær som glitrer.

Men, ton det ned ellers i antrekket.

Skrevet

Jeg synes som regel at det er mindre pent, men har vært noen unntak. Men tror aldri jeg har sett paljettbukser jeg har likt nei..

Skrevet

Jeg synes paljettskjørt er fint. Paljettkjoler kan også være stilig, bare det ikke blir for mye. :)

Gjest mari kontrari
Skrevet (endret)

Syns en topp/jakke eller en shorts kan være fint, dersom antrekket tones ned ellers. Har litt å si hva slags paljetter det er også, liker best om det er små paljetter i en mørk farge, stortsett bare sort og mørkeblå jeg har sett som jeg har likt. Hadde skaffet meg en sort paljettshorts om jeg hadde mindre rumpe ;)

Det viktigste er forresten hvordan paljettene sitter på, ser best ut om det er fint fall i stoffet og plagget ikke ser ut som det er klistret på. Det skal nok litt til for at et paljettplagg fungerer, men den ene suksessen blant femti paljettfiaskoer ser tilgjengjeld bra ut!

Endret av mari kontrari
Skrevet

Eg liker enkelte kjoler og shortser og skjørt, men ikkje bukser.

Skrevet

Det kommer veldig an på plagget (farge, snitt og stoff) og resten av antrekket, men jeg synes ikke det er noe i veien med litt paljetter. Om resten av antrekket tones ned synes jeg det kan bli riktig så kult.

Skrevet

Paljetter er OK. Noen ganger ser det bra ut, andre ganger fælt. Men jeg tror ikke jeg har sett bukser og shorts med paljetter som har vært fine.

Skrevet

Jeg har sett både skjørt og kjoler som har vært fine. Bukser og shorts synes jeg blir litt mye.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Bare et spørsmål: Ser flere sier at kjole kan være fint, mens ikke bukser, eller som sist her: at også shorts blir litt mye - men en shorts dekker jo mye mindre enn en kjole? Ellers er det mye hud + paljetter som det blir litt mye av til sammen? Bare lurer :)

Selv syns jeg kjole er nesten dømt til å gå galt, mens en shorts med en neddempet jakke over og mørke strømpebukser kan gå bra til en fest.

Skrevet

Har 2 kjoler med paljetter og bruker dem med glede og føler meg fin i dem. Ofte blir det feil med paljetter, alt må stemme for at det skal vere fint.

Skrevet

Stort sett er det driitstygt! billigludrete eller kjerringaktig, evt. wannabe melodi grand prix :rodme:

Skrevet

Nei takk til både paljettshorts-, skjørt, og bukser. Det blir litt for glam for meg, og jeg tror ikke jeg kunne ha fått det til å IKKE sett tacky ut på meg.

Paljetter i overdelen er fint, men bruker heller ikke slikt med mindre det er party-party.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...